989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاتعاونیتحقیقات کسب و کار خانوادگی و مطالعات تعاونی

تحقیقات کسب و کار خانوادگی و مطالعات تعاونی

خلاصه

موضوع کنفرانس سالانه آکادمی بین المللی تحقیقات خانواده (IFERA) در سال 2014، همکاری در داخل و بین مشاغل خانوادگی بود. این ارتباط کوتاه نشان می‌دهد که شباهت‌هایی بین سؤالات و نظریه‌های تحقیق در زمینه کسب و کار خانوادگی و تحقیقات مشارکتی وجود دارد. دلیل این امر ممکن است این باشد که دانشمندان یکسان به هر دو موضوع علاقه دارند. با این حال، همکاری بین شرکت های خانوادگی و مطالعه آن به هیچ وجه برای شرکت کنندگان در کنفرانس امری بدیهی نبود. به خصوص رمان به نظر می رسید همکاری با استفاده از یک مدل تعاونی است. هر دو حوزه تحقیقاتی باید از یکدیگر بیاموزند و به عنوان آینه ای برای یکدیگر عمل کنند. به ویژه، مالکیت روانشناختی یک موضوع مطالعه مهم برای تحقیقات تجاری خانوادگی و تحقیقات مشارکتی است.

قطعات بخش

همکاری بین شرکت های خانوادگی

Daniela Weismeier-Sammer از دانشگاه اقتصاد و بازرگانی WU وین در مورد مطالعه موردی خود در مورد همکاری و شبکه سازی شرکت های بین خانواده گفت. بر اساس یافته‌های کیفی آن‌ها حتی با وجود تفاوت‌های بزرگ، همکاری زمانی می‌تواند شکوفا شود که ارزش‌ها، اهداف و چشم‌اندازها با هم سازگار باشند. عامل کلیدی اعتماد است که ساختارهای غیررسمی و تبادل آزاد و صادقانه را در داخل شرکت بین خانواده حتی زمانی که خود کسب و کار درآمد زیادی ایجاد نمی کند، تقویت می کند.

الیاس

نتیجه گیری

تحقیقات کسب و کار خانوادگی جالب است و با سوالات عمیقی سروکار دارد. در سرتاسر دنیا محققینی وجود دارند و شبکه ای هستند. یک ساختار سازمانی برای تحقیق و همچنین انجمن های انتشارات و مجلات علمی وجود دارد. چیزهای مشترک زیادی با آنچه تحقیقات مشارکتی تلاش کرده اند وجود دارد.

به نظر نمی رسد محققان کسب و کار خانوادگی حتی از موضوعات دشوارتر که کلید توسعه است، اجتناب کنند. به عنوان مثال، در آلمان نقش احساس گناه را مطالعه می کنند

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.