989014050788+

989014050788+

خانهاخبار اقتصادیخانه های قلب تهران چند؟

خانه های قلب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ از شلوغ ترین، مهم ترین، پرتردد ترین و اصلی ترین مناطق شهر تهران می توان به مرکز تهران اشاره کرد. در واقع مرکز شهر تهران با داشتن وسیع ترین محدوده ی شهری، از شلوغ ترین بخش های شهر بوده و مناطق بسیار زیادی را در خود قرار داده است. در این بخش از پایتخت مراکز خرید متعدد، سازه های تاریخی، امکانات گردشگری و تفریحی و به طور کلی جاهای دیدنی متعددی دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در قلب تهران‌ را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی نوساز را با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را ب قیمت ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان‌ خریداری‌ کنید.

و برای خرید واحدی ۱۰۸ متری در محله جهاد درحالی که ۳۰ سال از ساخت این واحد گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید آپارتمانی دیگر در محدوده بلوار کشاورز با زیربنایی معادل ۱۰۵ متر و سنی حدود ۵ سال، درحالی که این آپارتمان ۲ اتاق خواب داشته باشد لازم است بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

با بودجه ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز میتوانید آپارتمانی ۱۰۳ متری با ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد را خریداری کنید.

در روز های گذشته آپارتمانی نوساز در محدوده توحید، با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب معادل ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و آپارتمان نوساز دیگری با متراژ ۱۰۱ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته در بنگاه های کشور با قیمیتی معادل ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

و اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق مرکزی تهران را دارید میتوانید با بودجه‌ای معادل ۱۱ میلیارد تومان آپارتمانی نوساز با ۲ اتاق خواب و زیربنایی معادل ۱۰۷ را خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری مرکز تهران چند؟

 

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.