989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاتعاونیمجله سازمان و مدیریت تعاون (JCOM)

مجله سازمان و مدیریت تعاون (JCOM)

قطعات بخش

زمینه و هدف

قبل از حرکت به سمت هدف JCOM، ارزش آن را دارد که از فضای بیشتری برای توصیف زمینه راه اندازی مجله استفاده کنیم. به عنوان انگیزه ای برای IYC، سازمان ملل متحد چیزی را تصدیق کرد که ما محققان تعاونی قبلاً می دانستیم: شکل تعاونی شرکت نقش اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی در سراسر جهان دارد – بسیار کمتر از آنچه که معمولاً تصور می شود حاشیه ای (Novkovic, 2008) ). با توجه به اتحاد بین المللی تعاون (2012)، حداقل یک میلیارد عضو در آن وجود دارد

اهداف و دامنه

همانطور که می توان از بحث بالا استنباط کرد، JCOM نه تنها به تعاونی ها به عنوان یک شکل نهادی، بلکه به هر سازمانی که از ایده ها و اصول همکاری پیروی می کند علاقه مند است. از این رو، JCOM خواستار مشارکت هایی با تمرکز بر ایده ها و اصول تعاونی و کاربرد آنها به طور کلی و نقش آنها در انواع مختلف تعاونی ها به طور خاص است. چنین دامنه ای بر این ایده استوار است که «همکاری» در واقع یک متغیر دوگانه نیست (یعنی یک شرکت

استراتژی و استانداردها

JCOM برای مشارکت‌های به‌روز، با کیفیت بالا و اصلی – مقالات تحقیقاتی، بررسی‌ها، و ترکیب‌بندی‌ها و همچنین بررسی کتاب‌ها و کنفرانس‌ها – در ارتباط با سؤالاتی در مورد چگونگی، چرایی و زمانی که سازمان‌های تعاونی بوجود می‌آیند و موفق می‌شوند، می‌خواهد. و ناپدید می شوند و چگونه می توان آنها را به سمت موفقیت پایدار مدیریت کرد. به طور کلی تر، JCOM خواستار نظریه پردازی در مورد ایده ها و اصول تعاونی فوق و همچنین مطالعاتی در مورد کاربرد این ایده ها و اصول در زمینه های مختلف است.

جذب خوانندگان

JCOM تلاش می کند تا خوانندگان بین المللی را که عمدتاً دانشگاهی هستند، جذب و درگیر کند. کتابخانه های دانشگاهی و افراد دانشگاهی در سرتاسر جهان گروه هدف اصلی مجله هستند. با این حال، با توجه به کمبود مجلات دقیق و بازاریابی خوب با تمرکز مشابه، این مجله به دنبال جذب مخاطبان حرفه ای نیز هست. این مهم با توجه به اینکه آزمون نهایی برای مشارکت های نظری، به کارگیری دانش جدید در عمل است.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.