989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاتعاونیغیر فعال بودن 25 درصد تشکل های تعاونی روستایی خراسان رضوی
غیر فعال بودن 25 درصد تشکل های تعاونی روستایی خراسان رضوی

غیر فعال بودن 25 درصد تشکل های تعاونی روستایی خراسان رضوی

غیر فعال بودن 25 درصد تشکل های تعاونی روستایی خراسان رضوی

از مجموع بیش از 650 تشکل تعاونی روستایی 25 درصد آن غیر فعال است که باید تاپایان امسال این تعداد منحل یا با یکدیگر ادغام شوند.

مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعاون روستایی درجلسه هم اندیشی تشکل های تعاونی روستایی شهرستان بردسکن گفت: تشکل های تعاونی روستایی باید از حالت سنتی خارج شوند و وظیفه آن ها فقط فروش نفت ، آرد و کود نیست بلکه باید به سمت طرح های نو و براساس ظرفیت های منطقه خود حرکت و به زیرساخت ها نیز توجه کنند.

مهندس محسن اسفندیاری با تاکید بر اجرای طرح های بزرگ توسط اتحادیه ها وتعاونی ها افزود: اتحادیه ها وتعاونی های تولید دراین سازمان باید دارای برنامه کاری باشند و از کار های سنتی بدون نتیجه دوری کنند.

وی با بیان این که بیش از 350 هزار نفر عضو تشکل های تعاونی روستایی در استان هستند گفت: مدیران تشکل های تعاونی روستایی باید به سمت توانمند سازی تشکل ها حرکت کنند و تشکل هایی که ضعیف عمل کنند افراد دیگری جایگزین آن ها خواهند شد.

اسفندیاری افزود: سازمان تعاون روستایی هیچ گونه بدهی به کشاورزان در بحث خرید محصولات کشاورزی ندارد و امسال نیز در بحث خرید محصول زعفران به صورت توافقی و امانی چند تشکل تعاونی روستایی با نظارت این سازمان وارد کار شده اند.

دراین جلسه مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی با ارتقاء مسئولیت خانم مختاری  از سرپرستی به رئیس اداره تعاون روستایی بردسکن موافقت کرد.

در این جلسه دکتر قاسمپور، سرپرست فرمانداری بردسکن، وخانم مهندس مختاری ، رئیس اداره تعاون روستایی این شهرستان، پیرامون جایگاه کشاورزی وتولید محصولات کشاورزی مطالبی را بیان کردند.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.