989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاتعاونیطرح آموزش مدیران حرفه ای در شرکت ها و تشکل ها
طرح آموزش مدیران حرفه ای در شرکت ها و تشکل ها

طرح آموزش مدیران حرفه ای در شرکت ها و تشکل ها

طرح آموزش مدیران حرفه ای در شرکت ها و تشکل های تحت پوشش سازمان تعاون روستایی در سال 1401 اجرا می شود

در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت های حرفه ای ارکان شرکت ها، اتحادیه ها و تعاونی های تحت پوشش سازمان؛ طرح آموزش حرفه ای اعضای هیات مدیره، بازرسان و مدیران عامل شبکه تعاونی در سال 1401 در کشور برگزار می شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از پات، دکتر سلمان مدیر کل دفتر توسعه، آموزش و ترویج تعاونی ها و تشکل ها با تشریح اهميت و ضرورت اجراي این طرح گفت: امروزه سازمان ها و شرکت ها در یک محیط استراتژیک فعالیت می‌کنند؛ نوسانات اقتصادی، بازار ناشناخته و ضرورت داشتن مزیت رقابتی در دنیای امروز این الزام را برای کسب و کارها ایجاد کرده که از مدیران توانمندی بهره مند شوند تا بتوانند از طریق نوآوری سازمان و شرکت را به سمت موفقیت سوق دهند. شرکت در دوره های آموزش به مدیران توانمندی ایده پردازی، طراحی استراتژی و نوآوری و خلاقیت ارائه می‌کند و آن‌ها را برای فعالیت در این محیط رقابتی آماده می‌سازد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف و برنامه های راهبردی سازمان در امر آموزش شبکه ارتقاء سطح کیفی و استاندارد مهارتی ارکان و کارکنان شبکه تعاونی ها و اتحادیه های تحت پوشش سازمان می باشد و در این زمینه دفتر توسعه، آموزش و ترویج تعاونی ها و تشکل های معاونت توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری سازمان به عنوان متولی آموزش و توانمندسازی ارکان شبکه این امر مهم را در دستور کار برنامه های اجرایی خود در سال 1401 قرار داده است.

وی افزود: طرح حاضر در برگیرنده پروژه ها و اقداماتی برای بهبود توانمندی های علمی و فنی و تقویت بنیان های اجتماعی و سرمایه های انسانی در شرکت های تعاونی روستایی وکشاورزی می باشد. البته ابعاد توانمند سازی شرکت ها فراتر از ابعاد علمی و فنی بوده و حوزه های اقتصادی ، اجتماعی و قانونی را نیز در بر می گیرد.

سلمان اظهار داشت: پروژه آموزش با هدف افزایش توان علمی و اطلاعات (دانش) ارکان تعاونی ها اجرا می شود. در این پروژه، فعالیت های آموزشی مرتبط با شرکت های تعاونی براساس فرآیند برنامه ریزی آموزشی (شامل مخاطب شناسی، نیاز سنجی، طراحی و تهیه محتوا، اجرا و ارزشیابی) صورت گرفته و در قالب آموزش های مهارتی اجرا خواهد شد.

دکتر سلمان در ادامه افزود؛ ارتقاء سطح دانش و مهارت های حرفه ای اعضای هیأت مدیره، بازرسان و مديران عامل شبکه تعاوني ها و اتحادیه های تحت پوشش سازمان به منظور رهبري و مديريت بهينه شركت هاي تعاوني و اتحادیه ها در راستای اهداف و سیاست های کلان بخش کشاورزی و برنامه های راهبردی سازمان است.

وی در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل مراکز آموزش تعاون سازمان برای اجرای این دوره ها گفت: برنامه ما برگزای دوره های آموزشی مذکور به صورت منطقه ای و در چهار مرکز آموزشی تعاون روستایی واقع در استان های اصفهان، البرز، آذربایجان غربی و زنجان می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.