989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاتعاونیشرایط تولید برای تعاونگران آسان‌تر می‌شود
شرایط تولید برای تعاونگران آسان‌تر می‌شود

شرایط تولید برای تعاونگران آسان‌تر می‌شود

شرایط تولید برای تعاونگران آسان‌تر می‌شود

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاونی ‌ها را تسهیل‌کننده فعالیت مردم در عرصه اقتصاد دانست.

به گزارش ایران آنلاین «مهدی مسکنی » در دیدار با تشکل‌های تعاونی غرب استان تهران و شهریار افزود:  فرآیند رشد و توسعه اقتصادی از طریق تسهیل فعالیت‌های اقتصادی مردمی به ویژه دربخش تعاون امکان‌‌پذیر است.

وی افزود: مطابق با اسناد بالادستی، سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی تا ۲۵ درصد قابل ارتقاء است.

معاون امور تعاون تاکید کرد: دستیابی به این هدف با ارائه خدمات تسهیل‌گرانه به مردم در فعالیت اقتصادی و پشتیبانی تشکل‌های تعاونی در فراهم کردن شرایط بهتر تولید برای مردم در رسته‌های مختلف اقتصادی امکان‌پذیر می‌شود.

مسکنی گفت: روح تعاون در طول دهه‌ها فعالیت اقتصادی مردم در مناطق مختلف کشور وجود داشته است. مجموعه حاکمیتی تعاون اعم از معاونت تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تعاونی روستایی با هم‌افزایی گسترده و پرهیز از فرآیندهای پیچیده، با مشارکت نهادهای اجتماعی محلی وظایف حاکمیتی و حمایتی خود را برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی مردمی به اجرا درآورند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در اسناد قانونی تدابیر و حمایت هایی برای تعاونگران در آسان‌سازی شرایط تولید و موضوع معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده است، یکی از رویکردهای معاونت تعاون، تحقق واقعی این حمایت هاست.

مسکنی، حضور تشکل‌های تعاونی در شهرستان شهریار و غرب استان تهران را مزیتی مهم برشمرد و گفت: تعاونگران و فعالین اقتصادی شهریار الگویی برای رشد منطقه‌ای هستند. فعالیت‌های اقتصادی بخش کشاورزی، باغداری، دام و طیور در سطح گسترده و با بهره‌مندی از فناوری‌های جدید و با تاکید بر رعایت بهداشت، سلامت و تولید محصولات سالم در این شهرستان وجود داشته است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تشکل‌ها با اتکا به پتانسیل‌های مردمی در ارتقای نقاط قوت، رفع نقاط ضعف و گره‌گشایی از مشکلات، فراهم‌سازی منابع مالی و امکانات تولید نقش مناسبی ایفا کرده‌اند.

« البرز محمدی» مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست  راهکارهای تخصصی برون رفت از مشکلات موجود را تبیین کرد.

مدیران تشکل‌های تعاونی شهریار نیز اقدامات، دستاوردها، چالش‌های موجود و  راهکارهای توسعه فعالیت‌ها را تشریح کردند

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.