989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاتعاونیتشکل های تعاونی شرکای اجتماعی دولت هستند
تشکل های تعاونی شرکای اجتماعی دولت هستند

تشکل های تعاونی شرکای اجتماعی دولت هستند

تشکل های تعاونی شرکای اجتماعی دولت هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز (13 مرداد) در نشست صمیمی تشکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تشکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی خانواده بزرگ هستند که ظرفیت بسیاری در درون این خانواده وجود دارد.

وی با بیان اینکه فهم درست زندگی واقعی برای مردم در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد، افزود: جامعه ای که اگر می خواهد متحول شود باید دلشوره و نگرانی آنچه هست برسد و بداند آنچه که می گذرد حقیقت نیست و باید بیشتر از این تلاش کرد.

ربیعی خطاب به تشکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهارداشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدون تشکل ها نمی تواند کار کند و اگر دولت ها آمدند بخواهد بدون شما و کار کند دولت راستگو نیست چرا که دولت بدون نهادهای اجتماعی و مردم نمی تواند کار کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم نباید در متقابل حق مان در دنیا ذلیل باشیم و تحریم هزینه ای است که یک کشور را به عزت خود می دهد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور، گفت: با توجه به اینکه قدرت و توان اقتصادی بالا نیست اما ظرفیت های موجود بسیار بالا است که بسیار مورد توجه است.

ربیعی افزود: طی 8 سال گذشته قیمت نفت 100 دلار بوده است که 56 درصد کسری رشد داریم که برای هریک درصد رشد 120 هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به اتخاذ سیاست های رفاهی، اظهارداشت: همه فقرا را تحت پوشش بیمه قرار داده ایم و عده ای که دچار سوء تغذیه هستند شناسایی و در این بین 200 هزار مادر دچار سوء تغذیه شناسایی شدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تشکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی سنبل شرکای اجتماعی دولت هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید ارتباطات عمودی و افقی را بیشتر و به سمت هم افزایی حرکت کنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.