989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاساختمانیتوان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه‌های مسکن ملی
توان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه‌های مسکن ملی

توان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه‌های مسکن ملی

توان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه‌های مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا، می‌تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی، خدمات ارزنده‌ای ارائه کند.

محمودرضا طالبان پنج‌شنبه ۵ اسفند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز مهندس، گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان یک تشکل حرفه‌ای بزرگ در صنعت ساختمان نقش بسیار مهم و تاثیر گذار در نهضت ملی مسکن دارد.

او افزود: در شرایط فعلی ساخت مسکن در اولویت طرح‌های مهم و اساسی دولت سیزدهم قرار گرفته است و سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک تشکل حرفه‌ای بزرگ و تاثیر گذار در صنعت ساختمان در این مهم، هم در بعد کیفی و هم در بعد کمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: همکاری و همدلی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در عرصه بزرگ طرح نهضت ملی مسکن بسیار سرنوشت ساز و حائز اهمیت است.

طالبان با اشاره به تعداد بیش از ۳۰ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، عنوان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا با بیش از ۳۰ هزار عضو به طور حتم می‌تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی و در راستای قانون جهش تولید مسکن منشا خدمات مفید و ارزنده‌ای در این بخش مهم از توسعه قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: احساس من این است که بین شعارهایی که روزهای اول تاسیس سازمان داشتیم و آنچه امروز به عنوان سازمان نظام مهندسی میبینیم مختصر فاصله‌ای ایجاد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: آن زمان دغدغه فرهنگ مهندسی و مهندس سازی در راستای اعتلای نام مهندسی بود و امروز نگران این هستیم که نگاه جامعه نسبت به جامعه مهندسین خدشه دار شود و تلاش می‌کنیم گامهایی برداریم که جایگاه سازمان نظام مهندسی برای مخاطبین شهر و استان قابل قبولتر باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.