989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهتعاونشرکت های تعاونیامتیاز پروژه های شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت
امتیاز پروژه های شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

امتیاز پروژه های شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

شركت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت در تاريخ 1391/1/21 در قالب شركت تعاونی تاسيس و با شماره ثبت 424074 در تاريخ 1391/1/21 در اداره ثبت شركتها تهران به ثبت رسيد . بر اساس ماده 3 اساسنامه مصوب 1390/11/13 موضوع فعاليت شركت به شرح ذيل مي‌باشد : تهیه زمین با کاربری مناسب از منابع مجاز به منظور احداث ابنیه و فعالیتهای ساختمانی عمرانی در زمینه ساخت اماکن تجاری، اداری، آموزشی، مذهبی، درمانی، ورزشی، شهرک سازی، راه سازی، پل سازی، سدسازی، معماری، ایجاد نیروگاه، ابنیه های سبک و سنگین و … اجرای پروژه های تأسیساتی و خدماتی و نظایر آن بدون محدودیت به فعالیت خاص، مستقل و یا با استفاده از خدمات موسسات تخصصی و پیمانکاری ذیربط با رعایت ضوابط قانونی و قراردادهای منعقده با منابع واگذارنده زمین، سرمایه گذاران، متقاضیان و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با شرکت.

پروژه مسکونی تجاری زاگرس ( لکسون 2 )

پروژه زاگرس

معرفی و بررسی پروژه زاگرس ابنیه همت اطلاعات و قیمت امتیاز زاگرس

تعاونی توسعه ابنیه همت پروژه جدیدی را با  کاربری تجاری مسکونی به نام پروژه زاگرس شروع به کار کرده است . پروژه زاگرس در بهترین موقعیت مکانی منطقه ۲۲ واقع در ضلع شرقی دریاچه چیتگر و  مجتمع تجاری تفریحی باملند قرار گرفته است. و دارای موقعیت مکانی بسیار عالی در شهرک گلستان. این پروژ] ضلع شرقی دریاچه در مجاورت بام لند قرار دارد و یک فاصله تقریبا ۷۰۰ متری تا  دریاچه چیتگر دارد. و میتوان این پروژه را به کسانی که به دنبال واحد های با  چشم اندازفوق العاده دریاچه هستند پیشنهاد داد.

این پروژه هم اکنون در مرحله گود برداری می باشد. هر سهم ( هر دفترچه )معادل سه دانگ برابر ۶۰ متر مسکونی و ۱۵ متر تجاری می باشد. و شش دانگ ۱۲۰ متر مسکونی و ۳۰ متر تجاری می باشد. به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی از این پروژه استقبال خوبی صورت گرفته است.  متراژ زمین پروژه زاگرس  ۷۰۰۰ متر مربع می باشد. پروژه زاگرس امکان سرمایه گذاری در بخش تجاری و مسکونی پروژه را به طور مجزا فراهم آورده است. بدین منظور دفترچه های تجاری و مسکونی به صورت مجزا توسط تعاونی مسکن ابنیه همت به اعضا اراعه شده شده است.

وضعیت پروژه در حال ساخت
تاریخ اتمام دوشنبه 01 تیر 1405
تعداد واحد40
محله چیتگر
شهر تهران

امکانات

بدنسازی
آسانسور
پارکینگ
لابی من
سیستمهای امنیتی
آنتن مرکزی
اینترنت مرکزی
درب ضد سرقت
تهویه مطبوع
سالن اجتماعات
گرمایش پکیج

توضیحات

پروژه مجلل مسکونی ، تجاری زاگرس (لکسون 2) موقعیت : چیتگر مشخصات پروژه : مساحت زمین : 7000مترمربع تعداد طبقات : 21 تعداد خواب : 1 متراز تجاری : 15 متر متراژ مسکونی : 60 متر امکانات زاگرس : سالن اجتماعات سالن ورزش اختصاصی لابی هتلینگ و مجلل انتن مرکزی اینترنت مرکزی بررسی اطلاعات حقوقی پروژه زاگرس : ​​​​​​ “پروژه زاگرس دارای پیش سند یا دفترچه تعاونی می باشد و نقل و انتقال به صورت قطعی و رسمی در دفتر تعاونی صورت می گیرد و یک دفترچه از آن داخل تعاونی موجود می باشد و دفترچه دیگر در اختیار خریدار قرار می گیرد. تعاونی پروژه زاگرس موظف است ظرف 24 ماه سند را به خریدار تحویل دهد.”
پروژه فرزانگان ابنیه همت

توضیحات تکمیلی پروژه فرزانگان ابنیه همت منطقه ۲۲ تهران

 

پروژه لوکس فرزانگان یکی دیگر از برج های منطقه ۲۲ در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در املاک منطقه ۲۲ توسط تعاونی ابنیه همت که سازنده ای با رزومه درخشان و به نام می باشد در حال ساخت است.

مزایای پیش خرید این پروژه از برج های کوهک، چشم انداز بی نظیر پارک جنگلی چیتگر، دسترسی آسان به مراکز خدماتی، تفریحی و دسترسی مکانی به بزرگراه های اصلی چون اتوبان حکیم ، آزادگان و تهران کرج است.

در این پروژه از اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره استفاده شده که سازه ای مقاوم به زلزله را ایجاد خواهد کرد. پروژه هم اکنون در مرحله نازک کاری است و پیش بینی تحویل در سال ۹۹ را برای آن داریم.

سازنده: شرکت تعاونی توسعه ابنیه همت

برج فرزانگان از نظر لوکیشن در بهترین موقعیت قرار دارد که دسترسی آسان به مترو چیتگر و پارک چیتگر و دسترسی به اتوبان های اصلی شهر تهران را دارد

این برج 26 طبقه با امکانات فوق العاده و لوکیشن عالی که دارد یکی از خاص ترین برج های داخل محدودخ کوهک میباشد. یک طبقه لابی مجلل .سالن های چند منظوره . سالن بدنسازی و سالن تشریفات. برج فرزانگان دارای 26 طبقه با زمینی به مساحت 4000 متر مربع می باشد. پروژه فرزانگان دارای تعداد 128 واحد مسکونی در چهار تیپ با متراژ میانگین 105 و 125 و 175 و 205 متری میباشد. یکی از ویژگی های خوب پروژه فرزانگان این است که به دلیل رزومه قوی تعاونی سازنده در منطقه 22 با خیال راحت تری نسبت به بقیه پروژه ها میتوان عضو پروژه شده و صاحب یکی از واحد های لوکس پروژه فرزانگان شد که البته این ویژگی را در کمتر پروژه معتبر منطقه 22 می توان یافت.

پروژه فرزانگان توسط شرکت تعاونی مسکن عمرانی توسعه ابنیه همت ساخته شده  است

که یکی از تعاونی های فعال و خوشنام از اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا میباشد و پروژه های موفقی همچون پروژه آرتمیس؛ برج های رسا و برج های نمونه را در پرونده خود دارد. علاوه بر این تعاونی مورد نظر پروژه هایی از جمله پروژه لکسون؛ پروژه البرز؛ پروژه زاگرس و پروژه الوند را در حال اجرا دارد که تمامی آن ها گزینه های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری می باشند.

پروژه مسکونی فرزانگان اماده سکونت میباشد.

 طبقات

 

تعداد طبقات این پروژه هنوز مشخص نشده است.

 

واحدها برج فرزانگان همت

در هر طبقه ۷ واحد

 

متراژها:

۱۰۵ متر ( دو خواب )

۱۲۵ متر ( دو خواب )

۱۷۵ متر ( سه خواب )

۲۰۵ متر ( سه خواب )

​​​​​​​

مرحله: نازک کاری

 

تحویل: آخر سال ۱۳۹۹ امکانات

 

برج فرزانگان همت

 

  • لابی مجلل
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • شوتینگ زباله
  • سرمایش و گرمایش چیلر
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • ​​​​​​​تعداد پارکینگ بیشتر از تعداد واحدها

 

برج فرزانگان چیتگر

نحوه پرداخت و پیش فروش پروژه فرزانگان همت

​​​​​​​

واریزی اولیه + امتیاز + اقساط

​​​​​​​

واریزی اولیه بر حسب متراژ

۱۰۵ متری: واریزی اولیه ۵۵۰  میلیون تومان

۱۲۵ متری: واریزی اولیه ۶۵۰  میلیون تومان

۱۷۵ متری: واریزی اولیه ۹۰۰  میلیون تومان

۲۰۵ متری: واریزی اولیه ۱۱۲۵۰ میلیون تومان

 

اقساط: هر سه ماه ۳۳ میلیون قسط

پروژه الوند

پروژه مسکونی-تجاری الوند در ضلع شمال شرقی دریاچه و در آدرس شهرک گلستان، میدان موج، خیابان علامه قزوینی خروجی اول، میلاد یکم بنا خواهد شد. خرید این زمین در سال 98 از سوی تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت انجام شد. در این پروژه مسکونی مطابق رویه تعاونی، به اضافه واریزی اعضا صرفا امتیاز در اولویت انتخاب واحد تعلق می گیرد و در پایان پروژه انتخاب واحد بر اساس امتیازبندی و تیپ واحدها صورت می پذیرد.

پروژه البرز (کوهک)

این پروژه یک پروژه تجاری مسکونی است که در بخش کوهک منطقه 22 در حال اجرا است. پروژه البرز به سبب کاربری چندگانه و ادغام قدرالسهم های تجاری و مسکونی برای سرمایه گذاران از شرایط بسیار خوبی برخوردار بوده و سودآوری بالایی برای سرمایه گذاران فراهم خواهد آورد. نوع سازه برج مجلل ایران از نوع  بتنی می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.