989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهعمرانراه و ترابریمعاون ساخت وتوسعه راه ها: بهره برداری بخشی از محور بهشهر-گرگان- آزادشهر
معاون ساخت وتوسعه راه ها: بهره برداری بخشی از محور بهشهر-گرگان- آزادشهر

معاون ساخت وتوسعه راه ها: بهره برداری بخشی از محور بهشهر-گرگان- آزادشهر

معاون ساخت وتوسعه راه ها: بهره برداری بخشی از محور بهشهر-گرگان- آزادشهر و ساماندهی ترافیک سه راهی کلاله

معاون ساخت وتوسعه راه ها: همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور به استان گلستان چهار دستگاه دوربرگردان عریض در محور بهشهر-گرگان- آزادشهر و فاز اول ساماندهی سه راهی کلاله با اعتبار 25 میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمدرضا کدخدا زاده از سفر  اسحاق جهانگیری به استان گلستان خبر داد و گفت:  با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی چهار دستگاه دوربرگردان عریض در محور بهشهر-گرگان- آزادشهر و فاز اول ساماندهی سه راهی کلاله با اعتبار 25 میلیارد تومان افتتاح شد.

کدخدا زاده با تاکید بر قرار گرفتن محور بهشهر-گرگان- آزادشهر در کریدور غرب- شرق نواحی شمال کشور اظهار داشت: محور بهشهر-گرگان- آزادشهر-بجنورد-قوچان 562 کیلومتر است که تاکنون 452 کیلومتر از آن به صورت بزرگراه به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تعریض 10 دستگاه دوربرگردان های مسیر در برنامه قرار دارد که امروز شاهد افتتاح 4 دستگاه از آنها هستیم.

کدخدازاده تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته 4 دستگاه دیگر از دوربرگردان ها به ترتیب اولویت و 35 کیلومتر از محور مزبور در سال آینده تکمیل و به صورت مرحله ای به بهره برداری می رسد.

معاون ساخت وتوسعه راه ها ساماندهی ترافیک سه راهی کلاله را یکی دیگر از پروژه های به بهره برداری شده  با حضور معاون اول رییس جمهور دانست و افزود: سه راهی کلاله در مسیر سفر زوار بارگاه مقدس ثامن الحجج(ع) قرار دارد و بیشترین سفر  از سمت استان های شمالی به سوی مشهد مقدس در این محور صورت می گیرد. لذا ساماندهی ترافیک و ایمن سازی مسیر یکی از اولویت ها در این استان است.

وی در خصوص عملیات اجرایی صورت گرفته در این پروژه ها توضیح داد و گفت: 78 هزار متر مکعب عملیات خاکی، بیش از 14 هزار متر مکعب بتن ریزی،7500متر مکعب زیراساس و 7800متر مکعب اساس در سه راهی کلاله و دوربرگردان های لردگاز، کردکوی، باران و النگ صورت گرفته است.

معاون ساخت و توسعه راه ها طول محور گالیکش- تنگراه را 37 کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: 11 کیلومتر از این مسیر تاکنون به بهره برداری رسیده است و 3 کیلومتر آن امروز با اعتبار 5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.