989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهعمرانراه و ترابریرفع گلوگاه ترافيكي شهر آمل و محور هراز
رفع گلوگاه ترافيكي شهر آمل و محور هراز

رفع گلوگاه ترافيكي شهر آمل و محور هراز

رفع گلوگاه ترافيكي شهر آمل و محور هراز

محمدرضا كدخدازاده از افتتاح تقاطع غيرهمسطح ميدان هزار سنگر آمل همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت‌: در راستاي تسهيل در اتصال و رفت و آمد به محور هراز، ساماندهي ترافيك و رفع گلوگاه ترافيكي ميدان هزار سنگر به ويژه در مسير محور هراز به سمت محمود آباد و بالعكس اين پروژه با حضور حاجي پور استاندار مازندران و مسئولان استاني به بهره برداري رسيد.
وي افزايش ايمني، تعريض و بهسازي رمپ هاي طرفين را از ديگر اهداف احداث اين تقاطع اعلام كرد و  افزود:‌ کاهش مصرف سوخت، رونق گردشگری و توسعه اقتصادی مناطق شمالي کشور و اصلاح طرح هندسی محدوده اجرایی پروژه  نيز بخش ديگري از مزاياي بهره برداري از اين تقاطع محسوب مي شود.
معاون ساخت وتوسعه راه ها در خصوص ويژگي هاي فني اين پروژه اظهار داشت: تقاطع غيرهمسطح ميدان هزار سنگر آمل با رمپ هاي طرفين 4.5 كيلومتر طول دارد. طول پل 200 متر است و داراي 5 دهانه 30 متري و 2 دهانه 25 متري است و در آن 12 ستون و 96 شمع به كار رفته است.
كدخدازاده با اشاره به  140 هزار متر مكعب  عمليات خاكي در اين پروژه ادامه داد:  به منظور ساخت اين پل38 هزار متر مكعب بتن ريزي و 3 هزار مترمكعب حفاري شمع  صورت گرفته است و  در آن هزار و 720 تن آرماتور و 20 هزار تن آسفالت به كار رفته است.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.