989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهبهترین مراکز خرید لوازم خانگی و جهیزیه در مشهد
بهترین مراکز خرید لوازم خانگی و جهیزیه در مشهد

بهترین مراکز خرید لوازم خانگی و جهیزیه در مشهد

بهترین مراکز خرید لوازم خانگی و جهیزیه در مشهد

بهترین مراکز خرید لوازم خانگی و جهیزیه در مشهد

بازار امیر مشهد

یکی از بهترین مجتمع های خرید لوازم خانگی مشهد بازار امیر است. تنوع اجناس با مدل های گوناگون و قیمت های مختلف زیاد است بنابراین شما با هر بودجه ای می توانید از این بازار خرید کنید. هم چنین در این بازار کیفیت لوازم هم بالاست. لوازم صوتی و تصویری، لوازم برقی، ظروف چینی و … از اقلام بازار امیر می باشد.

ساعت کاری مجتمع تجاری لوازم خانگی امیر همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 است.

بازار امیر مشهد

بازار گوهرشاد مشهد

یکی دیگر از بازارهای معروف و قدیمی شهر مشهد با 85 واحد تجاری بازار گوهرشاد است. که در این بازار انواع لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، لوازم‌التحریر، اسباب بازی و سوغات شهر مشهد به فروش می رسد. این بازار به علت داشتن ظروف چینی و کریستال و سرویس قابلمه به روز و باکیفیت معروف است. ساعت کاری پاساژ در نوبت صبح از 9 تا 13:30 و در نوبت عصر از 16:30 تا 23 شب می باشد.

بازار گوهرشاد مشهد

لوازم خانگی یاس مشهد

بازرگانی یاس انواع لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و کلاسیک ترین و فانتزی ترین برندهای ظروف چینی را عرضه می کند. این گروه با سابقه نزدیک به دو دهه فعالیت خود را با هدف مشتری مداری در صنعت لوازم خانگی همگام با استانداردهای روز جهان و در شان رفیع مصرف کننده ایرانی آغاز نموده است. در لوازم خانگی یاس و لوازم آشپزخانه خانه یاس بهترین برندهای دنیا در عرصه لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه، جمع آوری شده اند که شما می توانید با اطلاعات دقیق و کامل، بهترین ها را انتخاب کنید. مرکز خدمات یاس طلایی در کنار فروشگاه ها، برای پاسخ گویی به نیاز پس از خرید مشتریان، مطابق با استانداردها در حال فعالیت است.

لوازم خانگی یاس مشهد

مرکز خرید الماس شرق

در مجتمع تجاری الماس شرق تعدادی فروشگاه عرضه لوازم خانگی وجود دارند که شما می توانید به این منظور به آنجا هم مراجعه کنید. هم چنین در این مرکز خرید انواع لوازم زینتی برای زینت بخشیدن به منزل شما هم یافت می شود و از این جهت یکی از بهترین مراکز تهیه لوازم تزئینی منزل به شمار می رود.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

سرای بلور مشهد

یکی از مهم ترین مراکز خرید لوازم خانگی در شهر مشهد سرای بلور با قدمت بالای 30 سال است. هم چنین در گذشته در این بازار تعدادی از تجار به نوعروسان نیازمند کمک می کرده اند، هرچند در حال حاضر هم تاجرانی با این مرام در سرای بلور فعالیت می کنند. مغازه های متنوع، کامل با اجناس با کیفیت و قیمت های مناسب و دسترسی ساده به مرکز خرید از ویژگی های سرای بلور می باشد.

ساعت کاری سرای بلور همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 الی 21 به جز پنج شنبه بعدازظهر و جمعه ها

سرای بلور مشهد

فروشگاه لوازم خانگی برندس مشهد

فروشگاه لوازم خانگی برندس با سابقه 30 سال در زمینه عرضه لوازم خانگی با گارانتی اصلی و پایین ترین قیمت، نماینده برندهای سامسونگ، ال جی، دوو، بوش، هایسنس، مجیک، مدیا، اسنوا، امرسان، کلور، هیمالیا، الکترواستیل، حایر، مارشال و پاکشوما است.

ساعات کاری فروشگاه برندس از ساعت 9 تا 14 و 16 تا 21:30 می باشد.

لوازم خانگی برندس مشهد

مجتمع تجاری اطلس مشهد

یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری شهر مشهد و جامع‌ترین مرکز تخصصی جهیزیه و لوازم منزل کشور مجتمع تجاری اطلس است. پردیس سینمایی اطلس نیز در این مجتمع واقع گردیده است. از امکانات بزرگ بازار اطلس می توان پردیس سینمایی، کافی شاپ، کامل ترین فودکورت شرق کشور، خدمات بانکی، خدمات بیمه ای، بازار، پارکینگ سرپوشیده و سالن های جلسات را نام برد. فروشگاه های اطلس شامل بورس چینی، کریستال، دکوری، بلور در طبقه اول، لوازم برقی منزل (انواع برندها) در طبقه دوم برندهای صوتی و تصویری در طبقه سوم فرش و مشتقات (ایوان فرش) در طبقه چهارم و در طبقه پنجم مرکز خرید (پوشاک- سوغات- آرایشی بهداشتی- دیجیتال) است. ساعت کار مجتمع 9 الی 23 می باشد.

مجتمع تجاری اطلس

لوازم خانگی خانه طلایی مشهد

در فروشگاه لوازم خانگی خانه طلایی می توانید انواع لوازم خانگی مثل یخچال-فریزر ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، بلورجات، سرویس قابلمه چدن، یخچال فریزر، تلویزیون LCD و LED، میز تلویزیون، اتوپرس، تشک خوشخواب 2 نفره، و لوازم ریز برقی را تهیه نمایید.

لوازم خانگی خانه طلایی مشهد

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.