989014050788+

989014050788+

خانهاخبار اقتصادیآپارتمان‌های شرق تهران چند؟

آپارتمان‌های شرق تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ انتخاب خانه مناسب را می‌توان یکی از سخت‌ترین کارها در کلانشهری مثل تهران دانست. مناطق شرقی تهران به علت وسعت متراژی بالا، ساخت و ساز بیشتری داشته و متقابلا یکی از پرجمعیت ترین مناطق پایتخت است.

خیابان پیروزی، مهم ترین و پررفت و آمد ترین خیابان‌های شرق تهران محسوب می‌شود. از امکانات رفاهی و دسترسی بسیار خوبی برخوردار است، دسترسی به بزرگراه‌های مهم تهران و ایستگاه های مترو، تاکسی و اتوبوس سبب شده تا اهالی برای رفت و آمد و رفع نیاز روزمره خود راحت باشند.
اگر قصد خرید خانه در محدوده پیروزی را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۲۲ ساله با متراژ ۷۳ متر و ۲ اتاق خواب را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.
همچنین واحد آپارتمان ۶۰ متری ای در همین محدوده با سنی حدود ۱۰ سال و ۲ اتاق خواب را میتوانید با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق شرقی تهران را دارید، میتوانید واحدی ۲۲ ساله با زیربنای ۶۰ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر قصد خرید واحدی نوساز در شرق تهران را دارید میتوانید واحدی ۴۸ متری با ۱ اتاق خواب را در محدوده حکیمیه به قیمت ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.
همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۷۲ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۵ سال از ساخت این واحد میگذرد در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان میتوانید واحد آپارتمانی ۱۵ ساله با زیربنای ۱۰۲ متر و ۲ اتاق خواب را در محدوده نارمک خریداری کنید.
همچنین برای خرید واحد آپارتمانی ۸۹ متری در همین منطقه با سنی حدود ۱۵ سال و ۲ اتاق خواب را با بودجه‌ای بالغ‌بر ع میلیارد تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های شرق تهران چند؟

 

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.