989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاتعاونیدکتر مراد محمدی به سمت معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری منصوب شد
دکتر مراد محمدی به سمت معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری منصوب شد

دکتر مراد محمدی به سمت معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری منصوب شد

دکتر مراد محمدی به سمت معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری منصوب شد

با حکم مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، دکتر «مراد محمدی» به سمت سرپرست معاونت توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری منصوب و راهبردهای کلیدی این معاونت مهم به ایشان ابلاغ شد، گفتنی است پیش‌ازاین «بیژن جهان‌پناه» تصدی این معاونت مهم در سازمان تعاون روستایی کشور را برای چند سال بر عهده داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صنعت زنبورداری ایران، روز دوشنبه 22 آذرماه 1400،با اعطای حکمی از سوی دکتر اسماعیل قادری فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سرپرست معاونت توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری تودیع و معارفه شد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر مراد محمدی
نظر به سوابق، تعهد و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی به‌موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری منصوب می‌شوید.
با عنایت به اهمیت و نقش محوری آن معاونت، در ساختارسازی شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی، نهادسازی‌های جدید مبتنی بر نیازهای بخش کشاورزی، گسترش تشکل‌های مردم‌نهاد و حرفه‌ای، گسترش نظام صنفی کشاورزی و حمایت‌های قانون و توانمندسازی آنها در راستای مدیریت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و نظارت مستمر و کارآمد بر عملکرد شبکه با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص و هماهنگی لازم با معاونت‌های تخصصی و سایر مراجع دی ربط برای انجام وظایفی که بر عهده گرفته‌اید مورد انتظار است.
از درگاه خداوند سبحان، دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) هم راستا باسیاست‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم باهدف تحقق حداکثری تدابیر و برنامه‌های وزیر محترم جهاد کشاورزی، مسئلت می‌نمایم

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.