989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاعمرانیبرگزاری مراسم روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی
برگزاری مراسم روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی

برگزاری مراسم روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی

برگزاری مراسم روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی

برگزاری مراسم روز ملی تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی به ریاست محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی

✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوکان، مراسم روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بصورت ویدیوکنفرانس با ریاست «شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی و حضور «خسروپور» سرپرست فرمانداری، کارشناسان فرمانداری و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان بوکان در روز پنج‌شنبه، مورخ ۲۳ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار گردید.

????استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حرکت جهادی صورت گرفته در کنترل بیماری کرونا گفت: بخش عمده‌ای از وضعیت پایدار بیماری کرونا در استان مرهون تلاش و همکاری سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های مردمی و جهادی در اقناع مردمی، کمک‌های مومنانه و تامین اقلام بهداشتی است.

▫️محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در مراسم روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی که با حضور معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور و نمایندگان برخی تشکل‌های استانی در استانداری برگزار شد، با تبریک این رویداد به فعالین عرصه سازمان های مردم نهاد تصریح کرد: به همه مدیران ابلاغ شده تا ضمن همکاری شان و جایگاه سازمانهای مردم نهاد را حفظ کنند. اگر مدیری همکاری لازم را نداشت سازمانهای مردم نهاد اطلاع بدهند.

▫️وی مشارکت اجتماعی را مصداق امنیت ملی، نشاط اجتماعی، رضایت عمومی برای حفظ منافع ملی دانست و گفت: با تحقق مشارکت اجتماعی سرفصل های مهمی چون ایمنی جامعه، کاهش خطر پذیری و نشاط اجتماعی تحقق می یابد.

▫️شهریاری با قدردانی از همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این امر را مصداق عینی مشارکت اجتماعی دانست و گفت: مردم و سازمان های مردم برای کنترل بیماری کرونا تلاش های قابل تقدیری در حوزه های تامین اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، بسته های معیشتی و آگاهسازی عمومی از خود نشان دادند.

▫️استاندار آذربایجان غربی نقش سازمان های مردم نهاد در آگاهسازی اجرای مراسمات ماه محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، چیره نشدن باور بی تفاوتی و عادی شدن شرایط کرونایی را بسیار برجسته دانست.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.