989014050788+

989014050788+

خانهتشکل هاساختمانیرسانه ها در معرفی تشکل های مردم نهاد زیست محیطی تلاش کنند
رسانه ها در معرفی تشکل های مردم نهاد زیست محیطی تلاش کنند

رسانه ها در معرفی تشکل های مردم نهاد زیست محیطی تلاش کنند

رسانه ها در معرفی تشکل های مردم نهاد زیست محیطی تلاش کنند

استاندار مازندران از رسانه ها خواست تا در معرفی تشکل های مردم نهاد زیست محیطی به جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید علی اکبر طاهایی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت ومحیط زیست مازندران با اشاره به خطر پذیری و دشورای جغرافیای حوزه کاری در محیط زیست، اظهار کرد: مازندران از اکوسیستم ویژه ای برخورداربوده و تغییرات محیطی در استان به شدت شکننده است.

وی با بیان اینکه شوق خدمت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته درنظام جمهوری اسلامی در دستور کار قرار دارد، گفت: محیط بانی با مسلمانی همراه بوده و  هرکسی که مسلمان است باید محیط بان هم باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه تغییرات محیطی در محیط زیست کشور نسبت به وزارتخانه های دیگر کمتر صورت می پذیرد، گفت: حوزه فعالیت در این عرصه حساس است.

طاهایی افزود: با توجه به مشکلات در حوزه بودجه جاری کشور، تشکل های مردم نهاد کمرنگ دیده شده است.

وی با بیان اینکه رسانه ملی، مکتوب و سایت های مجازی نتوانستند سازمان مردم نهاد را به جامعه هدف معرفی کنند، گفت: رسانه ها در معرفی سازمان مردم نهاد به جامعه تلاش کنند.

وی بیان کرد: بنده 3 سال 8 ماه در مسند استانداری مازندران در حال خدمت هستم، از این جهت متاثر می شوم که چرا کم کار کردیم.

طاهایی با بیان اینکه موضوع زباله  و راه های مواصلاتی استان یکی از دغدغه های جدی بنده در سه سال خدمتم بوده است، گفت: نیروگاه زباله سوزی که باید در سال 58 ساخت آن آغاز می شد، در سال 90 این امر محقق شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در دولت روحانی توجه خاصی به بازنشستگان شده است، گفت: برای استانداران، سفیر و وزرا، سابقه خدمتی لحاظ نمی شود.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.