989014050788+

989014050788+

خانهاخبار100طرح قابل سرمایه‌گذاری خارجی در اصفهان آماده می‌شود

100طرح قابل سرمایه‌گذاری خارجی در اصفهان آماده می‌شود

استاندار اصفهان، این استان را بهشت سرمایه‌گذاری خارجی اعلام کرد و با اشاره به اینکه اصفهان از لحاظ منابع زيرزميني، نيروهاي كارآمد، دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي و همچنين صنعت پيشرفته است، گفت: اصفهان می‌تواند برای سرمایه‌گذاران مكان بسيار مناسبي باشد و ما هم بايد براي استفاده از اين فرصت طلايي آماده شويم.

رسول زرگرپور در جلسه بررسي فرصت‌هاي سرمايه گذاري خارجي در استان گفت: بعد از توافق هسته‌اي و برجام هيات‌هاي سياسي زيادي همراه با فعالان اقتصادي به اصفهان سفر کرده و با توجه به ظرفیت‌های این شهر برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بيان اينكه اصفهان علاقه‌مند پذيرش سرمايه‌گذاران در بخش صنعت و تبديل صنايع آلاينده به صنايع پاک و مدرن با تكنولوژي بالا و آلايندگي كمتر است، گفت:‌ اين استان در بخش آب به‌خصوص پروژه‌هايي نظير سد كوهرنگ و بهشت‌آباد و تصفيه‌خانه بزرگ اصفهان نیازمند سرمایه‌گذاری است.

زرگرپور با اشاره به تشكيل همايشي با حضور مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي و سرمايه‌گذاران و كارآفرينان در ماه گذشته تصريح كرد: در اين همايش تصميم گرفته شد كه اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي چارچوب سرمايه‌گذاري خارجي را طراحي کند. استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تاكنون ۴۲طرح براي سرمايه‌گذاري دولتي و بخش خصوصی ارائه شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پايان آبان ۱۰۰ طرح در چارچوب‌هاي استاندارد كه متناسب با نيازهای استان است براي سرمايه‌گذاري خارجي آماده شود.
وی اظهار اميدواري کرد: با ۱۰۰ طرحي كه آماده خواهد شد، شرايط مناسبي فراهم شود.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.