989014050788+

989014050788+

خانهاخبارهمه قوا برای استفاده بهتر از فضای پسابرجام دست‌به‌دست هم دهند

همه قوا برای استفاده بهتر از فضای پسابرجام دست‌به‌دست هم دهند

 دراین نشست 90 دقیقه‌ای که با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه به میزبانی دولت برگزار شد مهم‌ترین مسائل کشور مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، رئیس‌جمهوری پس از این نشست در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در این جلسه سران قوا راجع به مسائل مهم کشور بحث و تبادل‌نظر داشتند و این در جهت هماهنگی سه قوه برای پیشرفت امور کشور، کارساز و مهم است. روحانی همچنین گفت: از طرف سران قوای جمهوری اسلامی از ملت بزرگوار و عزیز ایران دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و باشکوه داشته باشند.

روحانی همچنین اظهار کرد در این جلسه در رابطه با فضای پسابرجام و سفر اخیر به دو کشور اروپایی و همچنین اقداماتی که باید برای پیشرفت کشور در شرایط جدید انجام شود گفت‌وگو و تبادل‌نظر داشتیم. وی اظهار کرد: رسیدن به پیشرفت تنها در سایه هماهنگی و همدلی سه قوه امکان‌پذیر است و همه قوا باید دست‌به‌دست هم دهند تا از فضای پسا برجام به نفع مردم‌، کشور و اشتغال جوانان بهره‌برداری کنیم. رئیس‌جمهوری همچنین به گفت‌وگو در رابطه با انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در جلسه سران سه قوه اشاره کرد و گفت: آنچه امروز رهبری معظم انقلاب و ملت ایران می‌خواهند برگزاری انتخاباتی شکوهمند در کشور است، بنابر این چگونگی برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و رقابتی، بخشی از گفت وگوی سران قوا بود و مطمئنا ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات یک حرکت رو به جلو در زمینه سیاسی و اجتماعی در کشور را رقم خواهند زد.

 

تشریح مهم‌ترین دستاوردهای سفر به ایتالیا و فرانسه

همچنین حسن روحانی، رئیس‌جمهوری یکشنبه شب در جلسه هیات دولت، توسعه و تقویت تعاملات بین‌المللی، مقابله با پروژه ایران هراسی، شکست قطعی تحریم‌ها، برخورد احترام‌آمیز همراه با عزت و کرامت از سوی دولت‌های میزبان، اشتیاق فراوان و اراده جدی آنان به همکاری و مشارکت با ایران را از مهم‌ترین شاخصه‌های سفر به ایتالیا و فرانسه در فاصله کوتاه پس از برجام دانست.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.