989014050788+

989014050788+

خانهاخبارعملیات عمرانی تا ۱۵مهر در پایتخت ممنوع شد

عملیات عمرانی تا ۱۵مهر در پایتخت ممنوع شد

بر اين اساس، تا 15مهرماه، انجام هرگونه عمليات عمراني در سطح معابر پايتخت ممنوع است.به گفته سردار تيمور حسيني، پليس راهور در روزهاي پاياني تعطيلات تابستاني تمهيدات ويژه‌اي در مراكز خريد به اجرا مي‌گذارد. وي گفت: همزمان با فرارسيدن روزهاي پاياني نيمه‌نخست سال، در اطراف مراكز خريد شاهد افزايش جمعيت و به تبع آن افزايش حجم ترافيك هستيم؛ از اين‌رو پليس نيز طرح ويژه‌اي را براي روان‌سازي ترافيك و برخورد با تخلفات رانندگي از 20شهريورماه آغاز كرده است. وي با بيان اينكه در اين طرح با تمام تخلفات رانندگي به‌ويژه تخلفات ساكن برخورد خواهد شد، گفت: پليس از تمام توان خود به‌منظور روان‌سازي ترافيك به‌خصوص در محدوده‌ بازار تهران و ديگر مراكز خريد استفاده خواهد كرد.

سردار حسيني از شهروندان خواست براي رفتن به مراكز خريد ترجيحا به مراكز خريد محلي بروند و درصورتي‌كه قصد حركت به مركز پايتخت را دارند از وسايل حمل‌ونقل عمومي به جاي خودروي شخصي استفاده كنند. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينكه حضور مأموران پليس تا پايان شهريورماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان كرد: پس از آن، طرح استقبال از مهر و بازگشايي مدارس آغاز خواهد شد و مأموران پليس راهنمايي و رانندگي با حضور در اطراف مدارس به‌ويژه مجتمع‌هاي آموزشي ضمن اينكه نسبت به روان‌سازي ترافيك اقدام خواهند كرد با تخلفات اعم از تخلفات موتورسواران و خودروهاي سواري برخورد مي‌كنند.

حسيني با اشاره به برنامه پليس براي ساماندهي سرويس‌هاي مدارس نيز تصريح كرد: اين اقدام مشترك با همكاري وزارت آموزش و پرورش، سازمان تاكسيراني و… آغاز شده و لازم است والدين نيز همكاري لازم را با پليس داشته باشند. وي با بيان اينكه پيش‌بيني مي‌شود همزمان با آغاز مهرماه شاهد افزايش 20درصدي در حجم ترافيك صبحگاهي پايتخت باشيم، گفت: براي اين منظور نيز هماهنگي‌هاي لازم انجام شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.