989014050788+

989014050788+

خانهاخباردر سال جاری ۹۱۹ کیلومتر ریل جدید در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

در سال جاری ۹۱۹ کیلومتر ریل جدید در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، خادمی در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بودجه و برنامه‌ریزی کشور از ادامه پروژه اتوبان همت تا کرج که صبح شنبه انجام شد، بابیان اینکه ۸۰ درصد بتن‌ریزی پروژه ادامه بزرگراه همت انجام‌شده است، افزود: طبق اظهارات پیمانکار این پروژه پیشرفت حاصل‌شده در سه قطعه بیش از ۷۵ درصد و در مجموع ۲۵ درصد از قطعات یک تا سه باقی‌مانده است.
 
وی بابیان اینکه سه پروژه اساسی راه در البرز طی دو سال آینده می‌تواند تحول اساسی در البرز ایجاد کند، افزود: قطعه اول آزادراه تهران – شمال یکی از این پروژه‌ها محسوب می‌شود.
 
خادمی با اعلام اینکه کنارگذر جنوبی پروژه مهم و حیاتی برای پایتخت است که از برنامه زمان‌بندی جلوتر پیش رفته است، اظهار کرد: با اجرایی شدن این پروژه ترافیک شرق و غرب کشور از آبیک جداشده و مشکل ترافیکی کرج و تهران را تا حد قابل‌توجهی برطرف می‌کند.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: در حال حاضر وزارت راه در ۱۰ محور آزادراهی در قالب ۱۶ پروژه کار می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه سال آینده نقطه عطفی در بحث آزادراه‌ها خواهیم داشت، گفت: در سال جاری ۹۱۹ کیلومتر ریل جدید در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.