معرفی تعاونی ابنیه همت

تعاونی توسعه ابنیه همت

تعاونی توسعه ابنیه همت یکی از تعاونی‌ها نامدار و معتبر منطقه ٢٢ تهران است، این تعاونی یکی از زیر مجموعه‌های ١٧ تعاونی مجموعه رسا بوده است. که در سال ٩١ از این مجموعه جدا شد و اقدام به تاسیس تعاونی کردند.، علتی که این تعاونی را یک تعاونی معتبر میدانیم این است که این تعاونی به عنوان اولین شرکت سازنده در منطقه ٢٢ تهران است.

تعاونی توسعه ابنیمه همت ، پروژه‌های حرفه‌ای و مدرنی در منطقه ٢٢ تهران و اطراف دریاچه چیتگر (در نزدیکی باملند) ساخته است، با نام‌های لکسون و آرتمیس پروژه‌های آسمان چیتگر،  و برج فرزانگان را ساخته است. این تعاونی را مجموعه ما طبق بررسی کارشناسان به عنوان یکی از معتبر‌ترین تعاونی‌ها میداند.

از طریق لینک زیر شما در این صفحه شما میتوانید در خصوص این تعاونی به صورت کامل اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

تعاونی توسعه ابنیه همت

پروژه زاگرس یا لکسون ٢ (چیتگر)

پروژه زاگرس ، پروژه سوم تعاونی توسعه ابنیه همت است، که در سال ٩٩ آغاز به فعالیت خود کرد، این پروژه به صورت ٣ دانگ و ٦ دانگ خرید‌و‌فروش میشود، اما عمده سهامی که مورد معامله قرار میگیرد سهام‌های ٣ دانگی است. سهام‌های ٣ دانگی متشکل از ٦٠ متر مسکونی و ١۵ متر تجاری است. ​​​​​​​ به صورت کلی متراژ کل زمین پروژه ٧٠٠٠ متر‌مربع میباشد.

پروژه پارک مسکونی سران
پروژه مشابه

اطلاعات و مشخصات و پلاک ثبتی پروژه

این پروژه ثبت شده به پلاک ثبتی ١٨٦٣/١٣٦٢٠ و ١٨٦٣/١٢۵٣٨ می‌باشد. پروژه زاگرس دارای ٧٠٠٠ متر زمین می‌باشد و به دلیل  زمان بر بودن اخذ جواز تعداد طبقات پروژه زاگرس هنوز مشخص نمی‌باشد. (تعداد طبقات اعلامی پروژه به صورت تقریبی است).

هر ٣ دانگ دارای ٩۵٠ میلیون تومان واریزی به روز بابت زمین، تراکم و گودبرداری میباشد.

تعداد طبقات پروژه زاگرس چیتگر

برج تجاری اداری مسکونی زاگرس متشکل از یک تک برج ٢١ طبقه است.

معماری پروژه زاگرس چیتگر

برعهد جناب مهندس فرزاد دلیری می‌باشد. که یکی از برجسته‌ترین و منحصر‌به‌فرد‌ترین معمار‌های ایران است. مهندس فرزاد دلیری، داراری پروژه‌های بین‌المللی و بسیار حرفه‌ای در سطح کشور میباشد. نمونه‌کار دیگر آن در تعاونی توسعه ابنیه همت پروژه لکسون ١ میباشد. پروژه هوم آفیس بیسموت در کنار دریاچه چیتگر نیز یکی از طراحی این مهندس است.

امکانات برج زاگرس

این پروژه دارای تمامی امکانات یک برج مسکونی لوکس است، امکاناتی نظیر : استخر، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات، سالن ورزش اختصاصی، لابی هتلینگ و مجلل، انتن مرکزی، اینترنت مرکزی، روف گاردن (بام سبز به منظره ابدی دریاچه چیتگر)، سامانه هوشمند مدیریت ساختمان، BMS،   شوتینگ زباله، پارکینگ، انباری، بالکن و… میباشد.

موقعیت مکانی برج زاگرس دریاچه چیتگر

برج زاگرس در کنار دریاچه چیتگر ( در کنار بام لند ) ، واقع شده است که رینگ دوم دریاچه چیتگر محسوب میشود، لوکیشن زمین این پروژه از آخرین قطعات زمین‌های موجود اطراف دریاچه چیتگر است، تمامی امکانات تفریحی، تجاری، مسکونی در اطراف این لوکیشن موجود است و به صورتی است که به تمام بزرگراه‌ها و دسترسی بسیار عالی به شاه راه‌های استان تهران و منطقه  ٢٢ تهران دارد.

پروژه کامرانیه، سفیر۲ (K۲)
پروژه مشابه

موعد تحویل واحد‌ها

موعد و سررسید تحویل پروژه زاگرس تاریخ  ١٤٠۵/١٠/٣٠ می‌باشد، موعد تحویل پروژه قطعی است، و تعاونی برای دیرکرد خود، جریمه در نظر گرفته است، قیمت تحویل در  سال ١٣٩٩ تعیین شده است که در آن زمان مبلغ ٢ میلیون تومان برای هر ماه بوده است که این مبلغ طبقه گفته‌ها در حال تغییر و به روزرسانی بر اساس تورم است.

شرایط پرداخت و اقساط وام برج زاگرس چیتگر

‌​​​​​​​دستور ساخت پروژه زاگرس با کاربری مسکونی و تجاری صادر شده است و با توجه به اخذ وام برای پروژه و انعقاد قرارداد خرید آهن مورد نیاز اسکلت پروژه و همچنین ساخت آن به منظور جلوگیری از بالا رفتن هزینه در اثر افزایش قیمت آهن در سال آینده اقساط زیر به صورت علی الحساب اعلام میگردد.

​بدیهی است که اقساط صرفا جهت باز پرداخت وام اخذ شده می‌باشد که وجه آن به طور کامل صرف خرید آهن مورد نیاز و ساخت اسکلت پروژه شده است و در صورت شروع عملیات گود‌برداری اقساط مربوطه اعلام می‌گردد.

واریزی به روز پروژه زاگرس بام لند

واریزی به روز پروژه زاگرس یک ١. ٠٨٠. ٠٠٠. ٠٠٠ میلیون تومان تا تاریخ ١٤٠١/٠٢/٢٢ می‌باشد. ٩۵٠ میلیون مبلغ زمین تراکم (٣١۵ میلیون مبلغ زمین و تراکم تجاری) (٦٣۵ مبلغ تراکم مسکونی) + ٩٠میلیون قسط وام اهن و ساخت اسکلت تا برج ١٤٠٠/١٢/٠۵ و ٤٠ میلیون تومان اقساط شروع ساخت

قیمت امتیاز پروژه زاگرس

‌امتیاز چیست؟

  • ابتدا توضیح مختصری در خصوص امتیاز به شما ارائه کنیم که حق امتیاز به چه معناست؟ در ابتدای فعالیت یک پروژه تعاونی مسکن اقدام به عضوگیری برای پروژه مورد نظر خود میکند و بعد از اتمام عضوگیری و پذیره‌نویسی دیگر عضوی قبول نکرده و ظرفیت فروش تکمیل میشود.
  • عضو جدیدی که قصد عضویت و یا خرید واحد در تعاونی را دراید باید از عضو قبلی خرید خود را انجام دهد و عضو قبلی عضویت خود را به عضو جدید منقل کند.
  • عضو قدیمی نیز برای مدتی که عضو پروژه بوده و اقساط را پرداخت کرده و نسبت به پیشرفت و یا تورم ، مبلغی را دریافت میکند که عضویت خود را به عضو جدید منتقل کند ، به این مبلغ حق عضویت گفته میشود.
برج هزاره سوم مروارید شهر
پروژه مشابه

مبلغ قیمت امتیاز پروژه زاگرس

علل مختلفی در قیمت گذاری امتیاز موثر است و با توجه به نوسان شدید بازار و تورم به وجود آمده ، و تغییر لحظه ای قیمت ها ، از درج قیمت در سایت معذوریم ، اگر قصد استعلام قیمت امتیاز در پروژه زاگرس را دارید میتوانید هم اکنون با کارشناسان کارگزاری گروه املاک چیتگر تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ مجموعه با ما در ارتباط باشید.