989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهعمرانراه و ترابریپيام معاون وزير راه و شهرسازي به مناسبت روز ملي مهندس
پيام معاون وزير راه و شهرسازي به مناسبت روز ملي مهندس

پيام معاون وزير راه و شهرسازي به مناسبت روز ملي مهندس

پيام معاون وزير راه و شهرسازي به مناسبت روز ملي مهندس

خیراله خادمی در پیامی ضمن تبریک روز ملی مهندسی آورده است:

“پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی که روز ملی مهندس نامگذاری شده است،‌‌ فرصتی مغتنم برای تجلیل و بزرگداشت همه مفاخر ، مشاهیر و عاشقان ایران زمین است که همت و عمر خویش را صرف عمران و آبادانی این مرزوبوم کرده اند و در راه اعتلای ایران اسلامي از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

مهندسان، سرمایه های ارزشمند و دارایی های گرانبهای جامعه هستند که با دستان توانمند و با تکیه بر دانش و قدرت تفکر خود برای بهبود تدریجی کیفیت حیات بشری گام هایی موثر بر می دارند.

بی تردید تجارب و توان علمی آنها پشتوانه محکمی برای ارتقا جایگاه هر کشوری محسوب می شود و در سایه تلاش های بی وفقه این عزیزان، کشور ما نیز در عرصه های علمی و عمرانی، تحقیقاتی و فناوری دستاوردهای عظیمی به جامعه جهانی عرضه کرده است.

شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور طی این سال ها به پشتوانه دانش و تخصص مهندسان خویش و همراهی و همدلی مهندسين مشاور و پيمانكاران با تلاشی مضاعف سعی کرده است با تمام کمبودها، تحریم ها و محدودیت های بوجود آمده بدلیل پاندمی کرونا، وظایف و مأموریت خود در عمران و آبادانی این مرز و بوم را به بهترین نحو ممکن انجام دهد و با احداث پروژه هاي بزرگي در بخش ريلي، آزادراهي، بزرگراهي و راه اصلي در تكميل زيرساخت هاي حمل و نقل كشور گام هاي اساسي برداشته است. بدیهی است توفیقات به دست آمده در صنعت راهسازی کشور، مرهون توانمندی مهندسان ارزشمند و فعال این صنعت است که با همت و غیرت خود مسیر سازندگی کشور را هموار ساخته اند.

این شرکت، به عنوان یک مجموعه کاملا مهندسی و تخصصی وظیفه دارد از تمامی تلاشگران عرصه راهسازی برای ساخت 2 هزار و 800 کیلومتر آزادراه، بیش از 14 هزار کیلومتر مسیر ریلی و حدود 45هزار کیلومتر راه و بزرگراه تقدیر و تشکر نماید.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی مهندسی به کلیه مهندسان و همکاران سخت کوش و پرتلاش خود در بخش‌های مختلف شرکت و مجموعه‌های همکار در حوزه مهندسین مشاور و شرکت‌های پیمانکار و تشکر از زحمات شبانه‌روزی همه عزیزان در جبهه های سازندگی کشور، توفیق خدمت بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای جامعه بزرگ و پرافتخار مهندسی کشور مسألت دارم.”

خیراله خادمی

  معاون وزیر و مدیرعامل

      شرکت مادر تخصصي ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.