989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهعمرانراه و ترابریمشاركت خيرين راه و ترابري در ساخت محور يزد- طبس
مشاركت خيرين راه و ترابري در ساخت محور يزد- طبس

مشاركت خيرين راه و ترابري در ساخت محور يزد- طبس

مشاركت خيرين راه و ترابري در ساخت محور يزد- طبس

جلسه مبادله توافقنامه مشاركت خيرين راه و ترابري در تامين هزينه هاي اجراي بخشي از باند دوم محور يزد- طبس به رياست دكتر  خيراله خادمي معاون وزير راه و شهرسازي و با حضور مهران فاطمي استاندار يزد، سيد حسين ميرشفيع مديرعامل انجمن خيرين راه و ترابري، عبداله نوروزي رييس هيات مديره  و غلامرضا شايقي و علي ناظران به عنوان خيرين در اين مشاركت برگزار شد.

خيراله خادمي استان يزد را مركز جغرافيايي كشور و محل توزيع ترافيك در كريدورهاي شمالي- جنوبي و شرقي- غربي كشور دانست و گفت: يزد- طبس يكي از طولاني ترين محورهاي كويري كشور است و مسير مواصلاتي از مركز كشور به بارگاه ملكوتي امام هشتم (ع) محسوب مي شود.

وي ادامه داد: مشاركت خيرين راه و ترابري استان يزد در  تكميل بخشي از  اين محور يكي از اقدامات ماندگار در عرصه راهسازي كشور است.

خادمي در خصوص موضوع اين توافقنامه اظهار داشت: اجراي بخشي از باند دوم محور يزد- طبس در محدوده شهرستان اردكان- بخش خرانق به طول 30 كيلومتر به ارزش تقريبي 4 هزار ميليارد ريال از سوي خيرين موضوع اين توافقنامه است كه بر اساس نقشه هاي اجرايي مصوب و مطابق دستورالعمل ها و آيين نامه هاي وزارت راه و شهرسازي اجرا مي شود و طبق مفاد اين توافقنامه قير مورد نياز نيز  از سوي وزارت راه و شهرسازي تامين مي شود.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به پتانسل هاي موجود در استان يزد بيان كرد: اين استان با توجه به موقعيت ويژه جغرافيايي ارتباط دهنده شبکه حمل و نقل کشور است و وجود معادن و صنايع مهم در يزد افزايش بار ترافيكي در محورهاي ترانزيتي را به همراه دارد.

خادمي از همكاري استاندار يزد و خيرين در اين اقدام تقديركرد و افزود: هم اكنون مذاكره با  ديگرخيرين به منظور مشاركت در اجراي بخش هاي ديگر اين محور در حال انجام است و اميدواريم به زودي توافقنامه آن به امضا برسد.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.