989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهعمرانساختمانیگزارش نشست هم‌اندیشی انجمن‌های صنفی صنعت ساختمان
گزارش نشست هم‌اندیشی انجمن‌های صنفی صنعت ساختمان

گزارش نشست هم‌اندیشی انجمن‌های صنفی صنعت ساختمان

گزارش نشست هم‌اندیشی انجمن‌های صنفی صنعت ساختمان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، نشست هم‌اندیشی انجمن‌های صنفی صنعت ساختمان در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ با حضور اعضای کمیسیون انجمن‌ها و تشکل‌ها برگزار شد.

در این جلسه، انجمن‌ها به بیان شرح فعالیت‌های خود در حوزه مربوطه و اعلام نظر پیرامون اصلاحیه شیوه‌نامه اشخاص حقوقی، نوع فعالیتها و چالش‌های موجود پرداختند و آمادگی خود را مبنی بر هرگونه همکاری سازنده با سازمان، ابراز داشتند و اعضای کمیسیون نیز به این همکاری متقابل تأکید داشتند.

جناب آقای مهندس زرگر، رییس کمیسیون انجمن‌ها و تشکل‌ها، نوید ایجاد سامانه‌ای برای همکاری منسجم‌تر و قوی‌تر با تشکل‌های صنفی و حرفه‌ای صنعت ساختمان، اشاره داشته و از انجمن‌ها با ارائه خدمات مهندسی وفق قانون برای رفع موانع موجود دعوت نمودند.

همچنین ادامه دادند که با تحقق این مهم و مشارکت انجمن‌ها در ارائه خدمات مهندسی و پیشنهادات صنفی، منجر به افزایش کیفیت ساخت‌وساز، رشد و تعالی نظام صنفی، رفع موانع و اشتغال‌زایی خواهد شد.

در این خصوص اعضای کمیسیون انجمن‌ها و تشکل‌ها، هر یک به بیان دیدگاه‌ها و نحوه تعامل با سازمان پرداخته و مجدداً از همه تشکل‌ها برای شرکت در این جلسات، دعوت نمودند.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.