989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهعمرانساختمانیبرگزاری نخستین جلسه شورای مشورتی تشکل‌های مهندسی ساختمان و مسکن
برگزاری نخستین جلسه شورای مشورتی تشکل‌های مهندسی ساختمان و مسکن

برگزاری نخستین جلسه شورای مشورتی تشکل‌های مهندسی ساختمان و مسکن

برگزاری نخستین جلسه شورای مشورتی تشکل‌های مهندسی ساختمان و مسکن

در مجموع تمامی اعضا به این جمع‌بندی رسیدند که باید یک نظام جدیدی تحت‌عنوان نظام فنی اجرایی ساخت و ساز برای ساختمان‌های غیردولتی تدوین شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، منصور نویریان با اعلام این مطلب که در نخستین جلسه شورای مشورتی تشکل‌های مهندسی ساختمان و مسکن مبانی نظام ملی ساخت و ساز ساختمان‌های غیردولتی مورد بررسی قرار گرفت از تدوین این نظام با مشارکت نهادهای بخش خصوصی خبر داد .

نخستین جلسه شورای مشورتی تشکل‌های مهندسی ساختمان و مسکن به ریاست معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه و به همت دفتر توسعه مهندسی ساختمان با حضور نمایندگانی از جامعه مهندسان مشاور ، انجمن‌های صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن و ساختمان ، کانون سراسری انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان ، انجمن تولیدکنندگان و فن‌آوری صنعتی ساختمان ، انجمن مهندسان عمران شهر تهران ، سندیکای شرکت‌های ساختمانی، شورای مرکزی سازمان نظام‌کاردانی ساختمان و شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

این جلسه با موضوع بررسی مبانی نظام ملی ساخت و ساز ساختمان‌های غیردولتی برگزار شد که تمامی نمایندگانی حاضر در جلسه در این باره به اظهار نظر پرداختند .

منصور نویریان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان در جلسه فوق در جمع‌بندی نشست ، اعلام کرد : در این جلسه ، دغدغه تشکل‌ها ، اصناف و حرفه که در صنعت ساختمان درگیر هستند را شنیدیم و طرح موضوع شد . این موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که برای خروج از وضعیت فعلی که در صنعت ساختمان حاکم است باید چه کنیم و چگونه باید به مسکن استاندارد و مسکن تضمین شده دست یابیم .

نویریان خاطرنشان کرد : در مجموع تمامی اعضا به این جمع‌بندی رسیدند که باید یک نظام جدیدی تحت‌عنوان نظام فنی اجرایی ساخت و ساز برای ساختمان‌های غیردولتی تدوین شود . قرار است این جلسات ادامه یابد و این نظام با کمک نهادهایی که نمایندگان بخش خصوصی هستند تهیه و تدوین شود و نظامی باشد که قابل‌پذیرش برای صنف و حرفه باشد .

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.