989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیه۲۰ مورد از بهترین مراکز خرید تهران را از نزدیک بشناسیم
۲۰ مورد از بهترین مراکز خرید تهران را از نزدیک بشناسیم

۲۰ مورد از بهترین مراکز خرید تهران را از نزدیک بشناسیم

۲۰ مورد از بهترین مراکز خرید تهران را از نزدیک بشناسیم

بهترین مراکز خرید تهران

تهران بزرگترین کلان شهر ایران است که مراکز خرید تهران از لوکس ترین واحد‌های تجاری این شهر به شمار می روند. در این شهر مجتمع تجاری هاایی بزرگی ساخته شده است که جدای از واحد های تجاری مجموعه های چون باشگاه ورزشی،  رستوران، شهربازی،. فودکورت، سینما، سالن بولینگ در آن موجود است. مراکز خرید بزرگ تهران از لوکس ترین مراکز خرید در ایران به حساب می آیند. الی گشت در این مقاله بیست مورد از مراکز خرید در تهران را به شما مخاطب گرامی معرفی می کند.

اگر که قصد سفر به تهران را دارید چرا خرید بلیط قطار تهران خود را به مجموعه الی گشت نمی سپارید؟ اگر هم مایل باشید هوایی سفر کنید، خرید بلیط هواپیما تهران را از الی گشت تهیه کنید و از خدمات مسافرتی این مجموعه بهره مند شوید.

مارکیز سنتر سعادت آباد

تضمین بهترین قیمت بلیط هواپیما، بلیط قطار و رزرو هتل  در تمامی نقاط جهان فقط در الی گشت.

بنر تبلیغات

۱- مرکز خرید ارگ تجریش، از بهترین مراکز خرید تهران

مرکزخرید ارگ تجریش در ضلع شمالی میدان تجریش قرار دارد  و در ۱۰ طبقه است که پنج طبقه ی آن دارای واحد‌های تجاری است و پنج طبقه آن نیز پارکینگ است که خریداران به راحتی می توانند ماشین خود در این مرکز خرید پارک کنند.  امکاناتی چون سینما، سالن آمفی تئاتر، کافی شاپ، رستوران، شهربازی فان تایم و بام سبز در این مجموعه قرار دارد که خریداران بی شماری و علاقه مندان برای دیدن فیلم های سینمایی به روز به این مکان می آیند. و محیط دل پذیری برای گشت و گذار تفریح است. ارگ جدید از لوکس ترین مراکز خرید تهران به حساب می آید.از این مجموعه می توانید کالاهایی چون انواع پوشاک زنانه، بچه‌گانه، لباس مجلسی، کت و شلوار مردانه تا سیسمونی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی  خرید کنید.

  • خدمات مرکز خرید ارگ تجریش

سالن همایش و پردیس سینمائیخیاطیخشکشوییتاکسی تلفنی
کارواشخدمات مخصوص افراد کم تواناتاق کودک و مادرپارکینگ

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

وب سایت رسمی: http://www.argcenter.com

شماره تماس: ۲۱۲۲۳۹۶۸۹۲+

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد

نورپردازی رنگین کمان نمای ساختمان مرکز خرید ارگ تجریش از بهترین مراکز خرید تهران

۲- مرکز خرید پالادیوم | Palladium Shopping Center

مرکزخرید پالادیوم از مدرن ترین مراکز خرید تهران است و در محدوده ی زعفرانیه قرار دارد از برندهای موجود در پالادیوم آدیداس، نایک، پوما، ریباک، جین وست، منگو، پانا  برای پوشاک و لوازم ورزشی هستند .مرکز خرید پالادیوم مجهز به باشگاه ورزشی، مهدکودک، کتابخانه، موسسه موسیقی است .از مرکز خرید پالادیوم در تهران می توانید پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، طلا و جواهرات، پوشاک و لوازم ورزشی، کتاب، لوازم التحریر، اسباب بازی، مواد خوراکی از انواع شیرینی، شکلات، خشکبار و قهوه تهیه کنید. در این مجموعه بعد از خرید فودکورت و چندین رستوران قرار دارد که می توانید برای استراحت و غذای با کیفیت به آنجا روید.

  • خدمات مرکز خرید پالادیوم

پیک و خدمات ارسال محصولهایپر مارکتمحل نگهداری از کالای مفقودیمدیریت ارتباط مشتریان
باشگاه ورزشیماساژسالن بدنسازیاستخر

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب سایت رسمی: www.palladiummall.com

شماره تماس: ۲۱۲۲۶۶۳۰۶۶+

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم

۳-مجموعه تجاری ایران مال

ایران مال بزرگترین مرکز خرید در تهران است که مساحتش یک میلیون و ششصد و شصت و نه هزار پانصد و چهار مترمربع (۱,۶۶۹,۵۰۴)است. اگر بخواهید کل پاساژها و مغازه های آن را بگردید تقریبا سه روز زمان لازم دارید. ایران مال از مهم ترین مراکز خرید تهران به شمار می آید که حدود سه سال اخیر پاساژهای آن یکی پس از دیگری آماده می شوند. اگر دوست دارید صنایع دستی بخرید بازار سنتی بسیار بزرگی، به تاثیر از بازارهای تبریز، اصفهان، شیراز ساخته شده است که امروزه بدون شک یکی از شاهکارهای معماری قدیم ایران است در این بازار از فرش تا ظروف میناکاری، گلیم سیرجان، سفال همدان،پارچه های متقال و… را می توانید پیدا کنید. در سرای الماس این بازار بهترین سوغات هر شهر را می توانید تهیه کنید.

از دیگر مراکز ایران مال تالار آیینه، شربت خانه ایران مال، ایوان شرقی ایران مال، باغ رستوران ایران مال، باغ کتاب و کتابخانه جندی شاپور، باغ ماهان و باغ دیدار که هریک جذاب و دیدنی است. ایران مال بزرگترین سال بولینگ ایران را دارد و مجموعه های پیست یخ، مجموعه اسکواش، مجموعه استخر و اسپا، استادیوم چند منظور در آن ساخته شده است. در این مرکز خرید پردیس سینمایی بزرگی ساخته شده است. در ایران مال لوازم و دکوراسیون منزل، محصولات فرهنگی و تفریحی، کفش و محصولات چرمی، لوازم خانگی و الکترونیکی، جواهرات، ساعت و زیورآلات،  محصولات زیبایی سلامت، مد، پوشاک و لوازم ورزشی را می توانید خریداری کنید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب

وب سایت رسمی: www.iranmall.com

شماره تماس: ۴-۴۷۶۷۰۰۰۱-۰۲۱

آدرس: تهران، اتوبان شهید خرازی غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس)

ایران مال

۴- مرکز خرید گالریا | Galleria Shopping Center

مرکز خرید گالریا در ولنجک قرار دارد  و دارای دو بخش جنوبی و شمالی است در ۱۵ و ۱۷ طبقه ساخته شده است. در این مرکز وسایل و پوشاک با برندهای  اسکچرز، اینگلوت، برتونیکس، پیرکاردین، درسی به فروش می رسد که از لوکس ترین کالاهای موجود در ایران امروزه به حساب می آید و قیمت بالایی دارد.در این مرکز خرید امکاناتی چون فودکورت مرکز با انواع غذاهای لذیذ (ایتالیایی، ایرانی، مکزیکی، آسیایی و ترکی) ، کافی‌شاپ‌های متنوع سالن بدن‌سازی و ورزشی، سالن‌های زیبایی، و روف گاردن وجود دارد.  بهترین مکان برای خرید کیف و کفش، پوشاک و لوازم خواب گرفته تا لوازم تزیینی، لوازم آرایشی، طلا و جواهرات  است. این مکان نیز از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران به حساب می آید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

وب سایت رسمی: www.galleriatehran.ir

شماره تماس: ۲۱۱۲۲۱۷۵۰۴+

آدرس: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی

گالریا

۵- مرکز خرید تیراژه | Tirajeh Shopping Center

مرکر خرید تیراژه یکی از بهترین مراکز خرید تهران و یکی از شناخته شده ترین میان جوانان و خانواده ها است. واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی در سه طبقه تجاری و طبقه آخر آن سرزمین عجایب که مختص سرگرمی و بازی برای کودکان و نوجوانان است مشغول به فعالیت می باشد. طبقات همکف، اول و دوم حدود ۱۰۰ تا فروشگاه با اجناس متنوع دارد که می توانند نیاز خرید شما را با داشتن قیمت مناسب برطرف کنند.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس: ۲۱۴۴۴۹۱۷۲۳+

آدرس شعبه ۱: تهران، میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی جنوب، بعد از پل همت

آدرس شعبه ۲: تهران، اتوبان امام علی (ع)، خروجی مدنی، جنب مترو شهید مدنی

دکوراسیون تجاری مرکز خریده تیراژه 2 | Tirajeh2 Shopping Center

۶- یکی از بهترین مراکز خرید تهران، سانا

ما در مطلبی جداگانه به طور مفصل صحبت کردیم و با مراجعه به مطلب مربوط به معرفی مرکز خرید سانا در مجله الی گشت می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. ولی بدون اینکه اطلاعاتی در مورد این مرکز خرید لوکس به شما بدهیم رد نخواهیم شد. جشنواره های تخفیف و حراج متعددی که در مرکز خرید سانا صورت می گیرد باعث شده است که این مرکز به یکی از محبوبت ترین ها تبدیل شود. به عنوان مثال جشنواره Women’s Monday که فقط مخصوص روز های دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر تخفیفات ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته است که حتی برای کسانی که قصد خرید ندارند چشمگیر خواهد بود.

ساعات کاری واحد فروشگاه ها: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

وب سایت رسمی: www. sanashoppingcenter.com

تلفن تماس: ۲۱۷۴۴۳۸۱۱۱+

آدرس: تهران، اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی ، مرکز خرید سانا

سانا سنتر

۷-مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر در الهیه قرار دارد و دارای نه طبقه است که حدود یک دهه از مهم ترین مراکز خرید در تهران است. در طبقه آخر نیز مجهز به یکی ار رستوران های معروف تهران است که غذاهای ایرانی و فرنگی در آن برای خریداران تهیه می وشد و منوی کاملی دارد. معماری داخلی چشم‌نواز، آب‌نمای دیواری با جلوه‌ای خاص و لابی وسیع از طراحی های منحصر به فرد معماری ایران است. برندهای چون مون بلان، بولگاری و چروتی عطر برای  لوازم آرایشی، محصولات چرمی، اکسسوری، عینک، پوشاک زنانه و مردانه  در این مرکز خرید وجود دارد.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۴۵ شب

وب سایت رسمی: www.samcenter.com

تلفن تماس: ۲۱۲۲۰۱۷۵۳۴+

آدرس: تهران، منطقه الهیه، خیابان فرشته

مراکز خرید تهران

۸- مراکز خرید لوکس، مدرن الهیه

مجتمع تجاری اداری مدرن الهیه در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و ۱۱ طبقه است که حدود ۴۰ واحد تجاری دارد. اگر به‌دنبال کالاهایی مثل پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عطر و لوازم ورزشی از برندهای معروف هستید می توانید خریداری کنید. در طبقه پنجم کافه رستوران های متعددی دارد و دارای پارکینگ اختصاصی، سالن اجتماعات، اینترنت رایگان نیز هست. داشتن اینترنت رایگان یکی از مزیت های مهم این مجموعه است.  مرکز خرید مدرن الهه از مدرن ترین مراکز خرید تهران به شمار میرود.

ساعات کاری واحد فروشگاه ها: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب سایت رسمی: www.modernelahiyeh.com

تلفن تماس: ۲۲۰۳۷۰۲۹+

آدرس: تهران، مدرس شمال، خیابان الهیه، پاساژ الهیه

مراکز خرید تهران

۹- مرکز خرید بام لند | Bamland Mall

از لوکس ترین مراکز خرید تهران بام لند در بلوار صدف است. این مرکز خرید در نزدیکی مجتمع  تفریحی بام لند تهران ساخته شده است.‌ امکان انجام تفریح‌هایی همچون ماهیگیری، پیاده‌روی، قایق سواری و… را  دارد . مرکز خرید بام لند از ۱۲  مجموعه ساختمانی دو طبقه تشکیل شده که تعدادی از لوکس‌ترین و بهترین فروشگاه‌های مد و لباس، لوازم‌خانگی، جواهرات و… را در خود جای داده است و خریداران بی شماری به خاطر عرضه کالاهای باکیفیت و متنوعی از برندهای معروف دنیا  به این کان برای خرید می آیند. این مرکز از بهترین مراکز خرید که برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با امکانات تفریحی بسیار مناسب است.

ساعات کاری واحد فروشگاه ها: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

وب سایت رسمی: www.bamlandmall.ir

تلفن تماس: ۲۱۴۰۴۴۳۰۸۰+

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه شهید همت، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

مرکز خرید بام لند | Bamland Mall

مسیر های دسترسی بام لند

  • مترو: اگر از مترو برای رسیدن به مرکز خرید بام لند استفاده می کنید با سوار شدن خط ۵ مترو در ایستگاه چیتگر پیاده شوید و از ایستگاه های تاکسی رانی به سمت ایستگاه هوانیروز بروید. به این شکل به راحتی می توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید.
  • خودرو شخصی: خود را به بزرگراه خرازی برسانید و اگر مسیر شرق به غرب را می پیمایید به راحتی می توانید خود را به بام لند برسانید. خروجی بزرگراه آزادگان را پیدا کنید سپس به خروجی کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج‌فارس بروید، ۴۵ متری کاشان جنوب را خواهید دید پس از آن به ترتیب میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف را دنبال کنید و شما در بام لند خواهید بود!

اگر که از غرب به شرق بزرگراه خرازی در سفر هستید خروجی کاشان امیرکبیر آبشار تهران را پیدا کنید، سپس ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف را دنبال کنید تا به مرکز خرید بام لند برسید.

  • شرکت های اتوبوس رانی مسیرهایی برای رسیدن به این مرکز در نظر گرفته اند با سر زدن به وب سایت شرکت اتوبوس رانی میتوانید مسیر خود را از مبدا پیدا کنید.
نمای ورودی مرکز خرید بام لند

۱۰- مرکز خرید روشا | Rosha Department Store

مرکز خرید روشا  از معروف ترین مراکز خرید تهران است که خرید که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، هفت قسمت جداگانه برای کالاهای مختلف دارد، بازدیدکنندگان می‌توانند اجناس را یک‌جا مقایسه و خریدکنند. لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، پوشاک زنانه (انواع لباس مجلسی، مانتو و پالتو)، پوشاک آقایان و کودکان، لوازم ورزشی، ست‌های کامل سفر (چادر مسافرتی، کوله، ظروف مسافرتی، لباس کوهنوردی و طبیعت گردی)  از کالاهایی است که میتوانید در این مرکز خریداری کنید. این مرکز خرید دارای رستوران ها و کافه های متنوع است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب سایت رسمی: www.rosha.ir

تلفن تماس: ۲۱۲۵۷۱۴۰۰۰+

آدرس: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

مرکز خرید روشا

۱۱-اطلس مال | Atlas Mall

اطلس مال در مجاورت پارک نیاوران از دیگر مراکز خرید تهران در بخششمال شهر است. چهار طبقه این ساختمان تجاری است و شش طبقه پارکینگ اختصاصی دارد و یکی از بزرگترین پارکینگ های اختصاصی مراکز خرید تهران را دارد. قرارگیری در کنار پارک نیاوران با چشم‌انداز بسیار زیبا، از جذابیت‌های این مرکز خرید هست.فضاهای سبز با آبشار، آسانسورهای پانوراما، استفاده بهینه از انرژی خورشید از طراحی های بینظییر در این مجموعه است. روف گاردن (باغ بام( یکی از بی نظیرترین چشم اندازهای شهر تهران را دارد. این مرکز نیز برای خرید خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، وسایل بهداشتی،‌ زیورآلات مناسب است.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷:۳۰

وب سایت رسمی: www.atlasmall.org

شماره تماس:  ۰۲۱۲۲۸۱۰۱۹۹

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران، اطلس مال

اطلس مال

۱۲- مرکز خرید کوروش | Kourosh Mall

از دیگر مراکز خرید تهران مجتمع تجاری کورش در بزرگراه شهید ستاری است. واحدهای تجاری آن محصولات متنوعی چون پوشاک زنانه و مردانه، اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی، سیسمونی، لوازم آرایشی، طلاو جواهر، موبایل، آجیل خشکبار دارند و یکی از بهترین مکان ها برای خرید سیسمونی نوزاد است که تمامی وسایل آن از کالاهای برند ایرانی است. در زمینه ی پوشاک نیز برنده های بین‌المللی نظیر آدیداس، اورسی، ریباک، اسکچرز، پوما، نوین چرم به فروش می رسد. پردیس سینمایی کوروش با ۱۴ سالن سینمایی، سرزمین بازی،خانه کودک، پارکینگ از امکانات مهم این مجموعه است و از مراکز تفریحی تهران نیز به حساب می آید. بسیاری از علاقه مندان سینما برای دیدن فیلم های به روز به این مرکز خرید می آیند تا در بهترین سالن های تهران فیلم مورد علاقه ی خود را ببینند.

از امکانات منحصر به فرد مجموعه تراریوم یا باغ شیشه‌ای  است. روف گاردن کورش‌مال  با غذاهای ایرانی و فرنگی و فودکورت آن  طبقه دوم آن که با عرضه انواع پیتزا، همبرگر، کباب‌ ترکی، فست‌فود مکزیکی و…  از بهترین رستوران های ایران است که اوقات خوشی را در آن سپری خواهید کرد.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

وب سایت رسمی: www.kouroshmall.com

تلفن تماس: ۲۱۸۸۵۰۹۶۴۷+

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، کورش مال، ضلع غربی، طبقه پنجم، واحد ۶

مرکز خرید کوروش

۱۳-مرکز خرید میلاد نور | Milad-e Noor Shopping Center

بسیاری از مراکز خرید معروف تهران در مناطق شمالی واقع شده است و سعادت آباد نیز یکی از مناطقی است که چندین مرکز خرید را دارد. یکی از مهم ترین مراکز خرید تهران میلاد نور است. پوشاک واحد های تجاری از برندهای مشهوری همچون آدیداس، پوما، پیرگاردین، دسینی، مادرکر، فورجینال، آیس، ورساچه، دیزل، لیوایز، جردانو، دولچه گابانا بامبو، بوفالو، ماکسیم و… هستند. این مکان نیز از مراکز خرید علاقه مندان به لباس های مارک و برند است. رستوران ملل و  فود کورتی با انواع غذاهای بین‌المللی و کافی‌شاپی با دکوراسیون زیبا نیز در این طبقه پذیرای بسیاری از خریداران است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

تلفن تماس: ۲۱۸۸۰۸۵۱۰۴+

آدرس: تهران شهرک قدس (شهرک غرب)، میدان صنعت، بلوار فرحزادی

مراکز خرید

۱۴ – اسکای سنتر لواسان | sky center

دیزاین و معماری مرکز خرید اسکای سنتر لواسان بینظیر است. و امروزه از زیباترین مراکز خرید تهران به شمار می رود. با معماری مجلل و تزیینات شیک، سقف‌ زیبا و ستون‌های باشکوه و رفیع هر خریداری را به خود جذب میکند. این ساختمان در نه طبقه ساخته شده است و در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد که انواع مبلمان، فرش، میز ناهارخوری و عسلی، پوشاک، جواهرات و… از برندهای معتبر در این مجموعه  به فروش می رسد. فروشگاه بزرگ کتاب، تالار بسیار لوکس، رستوران‌های متعدد با غذاهای لذیذ و باکیفیت، پارکینگ طبقاتی و هایپرمارکت، غیره سایر بخش‌های این مرکز خریدهستند.

وبسایت: www.skycenter.ir

شماره تماس: ۰۲۱ ۲۶۵۶۴۹۴۰

آدرس: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی (ره)، خیابان گلها، مرکز خرید اسکای سنتر

اسکای سنتر

۱۵- مرکز خرید گاندی

یکی دیگر از مراکز خرید تهران که معروفیت بالایی در بین جوانان دارد مرکز خرید گاندی است. کافه های این مرکز خرید به یکی از پاتوق های جوانان تهران  است. با داشتن پارکینگ اختصاصی و رستوران از بهترین مراکز خرید به حساب می آید.  در این مکان میتوانید کالاها نظیر عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، لوازم خانه، پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات می توانید  خریداری کنید. این مرکز خرید نیز تمامی اجناس آن برند ایرانی دنیس تریکو، ایران برک،ایکات ، ماکسیم و….. را به راحتی میتوانید پیدا کنید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

تلفن تماس: ۲۱۸۸۷۷۷۸۰۷+

آدرس: تهران، خیابان گاندی، پایینتر از پل همت

مراکز خرید تهران

۱۶- بازار سنتی ستارخان | Sattar Khan Traditional Bazaar

بازار سنتی ستارخان فاز یک از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است که موقعیت جغرافیایی آن از سمت جنوب به خیابان ستارخان و از سمت شمال به خیابان سازمان آب ختم می گردد. صنف های متعدد و گوناگونی در حال حاضر در این بازار در حال فعالیت هستند و هر آن چه را که نیاز داشته باشید را می توانید در این بازار پیدا کنید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

وب سایت رسمی: www.evsc.ir

تلفن تماس: ۲۱۸۸۷۷۵۶۱۷+

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک

بازار سنتی ستارخان - فاز 1

۱۷-مرکز خرید برج آرتمیس

برج آرتمیس در فرمانیه با وجود پنج رستوران و کافی شاپ، فروشگاه های برند لباس یکی از مراکز خرید تهران در شمال شهر است. این مجتمع ۲۵ طبقه و حدود ۱۴۵ واحد را دارد و در پارکینگ آن حدود ۴۴۰ خودرو ظرفیت دارد. بهترین کافه رستوران ها در طبقات این مجتمع قرارد دارد. دو بخش از آن واحدهای تجاری بزگ آژانس های مسافرتی است. از طبقات ۱ تا ۶ دارای بسیاری فروشگاه های لباس زنانه و مردانه و بچگانه است. فروشگاه های این مرکز کالاهایی با برند جین وست دارند و از معروف ترین مراکز خرید در تهران است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

وب سایت رسمی: www.artemisfarmanieh.com

تلفن تماس: ۲۱۲۶۲۵۳۲۵۳+

آدرس: پاسداران- پایین تر از چهارراه فرمانیه- نبش‌خیابان رز- مجتمع تجاری آرتمیس

مراکز خرید در تهران

۱۸- مجتمع تجاری مگامال

مجتمع تجاری مگامال در شهرک اکباتان قرار دارد که بخش اعظمی از آن به فضاهای عمومی، ورزشی، تفریحی و فرهنگی اختصاص در خود جای داده است. و از مکان های تفریجی و تجاری مراکز خرید تهران به حساب می آید.  امکانات متعددی نظیر فودکورت، دنیای بانوان، شهربازی، تالار، پارکینگ سرپوشیده، فضای سبز، پردیس سینمایی، اینترنت وای‌فای، نمازخانه، آی تی لند (دنیای فناوری)، هایپرمارکت  وجود دارد که در کنار خرید از مراکز خرید تفریحی نیز لذت ببرید. برندهای مختلفی همچون زیلان، آر سی جی، جوونی، نیونیل، سرژه، جین وست، نیکوتن پوش، مارال چرم، ‌کاتر پیلار، ریباک، ‌فیلا، پوما  در ان مرکز عرضه می شود.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

وب سایت رسمی: www.megamall.ir

تلفن تماس۴۴۶۹ ۲۱۴۴۷۱+

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی، مجتمع تجاری مگامال

مگامال

۱۹-مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس با حدود ۱۷ سال قدمت از مهم ترین مراکز خرید در تهران است. این مجموعه چهار طبقه دارد و  بیش از ۱۷۰ فروشگاه در آن فعالیت می کنند.در این  مکان می توانید کالاها نظیر عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، لوازم خانه، پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات، شال و روسری، اسباب‌بازی، و… را از برندهای معروف خارجی و داخلی را خریداری نمایید.در این مرکز خرید امکاناتی چون پارکینگ طبقاتی اختصاصی، آرایشگاه، مراکز تخصصی پوست و لیزر درمانی، کافی نت اتاق سیگارو صندلی استراحت وجود دارد. یادتان باشد در هیچ یک از مراکز خرید تهران سیگار کشیدن مجاز نیست و ماموران و نگهبانان از شما میخواهند که بدون سیگار وارد شوید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹.۳۰ صبح تا ۱۱.۳۰ شب

تلفن تماس: ۲۱۲۲۷۴۴۴۷۱+

آدرس: تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس

مراکز خرید تهران

۲۰- خرید از بازار های تهران

  • بازار رضا بزرگترین مرکز خرید در نزدیکی بازار بزرگ تهران

بازار رضا یکی دیگر از مراکز خرید تهران است که در سمت راست سبزه میدان پانزده خرداد قرار دارد. این مرکز یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در تهران است و جنس های مرغوب ایرانی را دارد. کالاهای پوشاک و زنانه و مردانه و بچگانه در آن به فروش می رسد .در این مرکز بهترین کالاهای لباس نخی ایرانی و ترک در فصل تابستان ارائه می شود.

آدرس: بازار رضا: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، نرسیده به بازار بزرگ، پلاک ۳۷۳

  • بازار مروی

کوچه مروی در بازار تهران یکی از بهترین مناطق برای خرید قهوه های مرغوب است که یکی از شلوغ ترین مراکزخرید تهران در خیابان ناصر خسرو است. در ورودی همین کوچه اولین فلافل تهران با بیش از ۸۰ سال سابقه وجود دارد که شلوغ ترین فلافلی تهران به خاطر خریداران بی شمار به حساب می آید. اگر قهوه مرغوب می خواهید می توانید به این مکان بروید و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

آدرس: خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی

  • بازار بزرگ تهران 

در بازار بزرگ تهران از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا می کنید. بازار بزرگ تهران مهم ترین مرکز خرید تهران و قلب اقتصادی بازار تهران است و از سراها و راسته های مختلفی تشکیل شده. است. بیشتر مغازه های این بازار عمده فروش هستند اما کالاهای تک و خرده فروشی را نیز می توانید پیدا کنید. بازار بزرگ تهران از مراکز خرید تهران است که برای ایرانیان نامی آشنا است. و همواره پر از جمعیت است. طیف ویع از کالاهای پوشاک، تا لوازم خانگی ، وسایل صنعتی و خوراکی و…. را دارد.

آدرس: پانزده خرداد، خیابان پانزده خرداد، ورودی بازار برگ تهران

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.