989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهمعرفی مراکز خرید رشت برای گردشگران
معرفی مراکز خرید رشت برای گردشگران

معرفی مراکز خرید رشت برای گردشگران

معرفی مراکز خرید رشت

مراکز خریدمعرفی مراکز خرید و خدماتی

معرفی مراکز خرید رشت برای گردشگران

شهر رشت یکی دیگر از مکان های گردشگری ایران است که به دلیل جاذبه های تفریحی و تاریخی، جاذبه های طبیعی و آب و هوای مطلوبی که دارد مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی بسیاری واقع شده است. این شهر زیبا، با فرهنگ اصیل و سنتی، غذاهای محلی و بومی و مکان های دیدنی، بهترین مقصد سفر برای ایام تعطیلات می باشد. همه ی مکان های ذکر شده در کنار مراکز خرید رشت، می تواند سفری به یاد ماندنی را در ذهن شما عزیزان ثبت کند. اگر قصد سفر به شهر زیبای رشت را دارید از نصب اپلیکیشن میز غافل نشوید. این اپلیکیشن با امکاناتی نظیر ارائه ی انواع تخفیفات، آدرس مجتمع های تجاری رشت، رستوران های رشت و کافی شاپ های این شهر بهترین همراه شما در ایام مسافرت خواهد بود

معرفی مراکز خرید رشت

مرکز خرید گلسار

معرفی مراکز خرید رشت- مرکز خرید گلسار

بلوار گلسار رشت، یکی از اصلی ترین خیابان های این شهر است و اکثر مجتمع های تجاری رشت در این منطقه قرار دارند. مرکز خرید گلسار یکی از معروف ترین مراکز خرید رشت در این خیابان است که از ۶ طبقه ی مجزا تشکیل شده است. در طبقه ی همکف، اول و دوم، انواع پاساژها و بوتیک های لباس و کافی شاپ به چشم می خورد. طبقه ی سوم در بردارنده ی شرکت های تجاری است. طبقه ی چهارم شامل فود کورت و در دو طبقه ی بالایی هم واحد‌های مسکونی قرار دارد. اگرچه قیمت ها در این فروشگاه کمی گران است، اما شما می توانید انواع برندها و مارک ها را در این مرکز خرید پیدا کنید. این مجتمع، همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب دایر می باشد. البته مرکز خرید گلسار، جمعه ها تعطیل است.

آدرس: رشت، بلوار گلسار، نبش خیابان ۱۰۸

مرکز خرید رز یکی دیگر از مراکز خرید رشت

معرفی مراکز خرید رشت- مرکز خرید رز

این مرکز خرید که یکی از بهترین مجتمع های تجاری رشت است، دارای دو شعبه می باشد و هر شعبه ی آن از سه طبقه تشکیل شده است. مرکز خرید رز یکی از فروشگاه های رشت است که از قیمت های مناسبی برخوردار است و یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن یک خرید خوب و مناسب محسوب می شود. طبقه ی اول این مجتمع، مخصوص بانوان است و در مغازه های آن، انواع پوشاک زنانه نظیر مانتو، پالتو، شال و روسری، کیف و کفش و … به فروش می رسد. دو طبقه ی بالایی مخصوص آقایان است. در طبقه ی دوم، تمامی پوشاک اسپرت مربوط به آقایان قرار دارد و در طبقه ی سوم، پوشاک رسمی آقایان مانند کت و شلوار به فروش می رسد. اگر به دنبال یک خرید مقرون به صرفه از مجتمع های تجاری رشت هستید، مجتمع رز بهترین انتخاب است. ساعت خرید این مرکز همه روزه به جز جمعه ها از ۹ صبح تا ۲ ظهر و از ۴ عصر تا ۱۰ شب می باشد.

آدرس: رشت، سبزه میدان، ابتدای خیابان اعلم المهدی

مرکز خرید ایرانیان

معرفی مراکز خرید رشت- مرکز خرید ایرانیان

مجتمع ایرانیان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید رشت است که در خیابان گلسار قرار دارد و دارای ۱۳ طبقه می باشد. دوطبقه از این مجتمع از واحد‌های تجاری، چهار طبقه از پارکینگ و هفت طبقه ی دیگر از واحد‌های خدماتی تشکیل شده است. شما می توانید در این مجتمع انواع پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش و … را خریداری کنید. همچنین می توانید از امکانات تفریحی مرکز خرید ایرانیان بهره مند شوید.

آدرس: رشت، بلوار گلسار، میدان باستانی شعار

معرفی پاساژهای رشت

پاساژ سالار

معرفی مراکز خرید رشت- پاساژ سالار رشت

پاساژ سالار یکی از مهم ترین پاساژهای رشت است و عرضه کننده ی انواع لباس های زنانه، لوازم قنادی و لوازم مربوط به جشن ها می باشد. این پاساژ در روزهای هفته تا ساعت ۱۲ شب دایر است، اما ساعت کاری آن در روزهای تعطیل متغیر است.

آدرس: رشت، خیابان امام، جنب بانک ملت

پاساژ پله برقی

معرفی مراکز خرید رشت-پاساژ پله برقی

این پاساژ به دلیل داشتن تعداد زیادی پله برقی به این نام معروف است. پله برقی، یکی از کامل ترین پاساژهای رشت است که ارائه کننده ی انواع پوشاک زنانه و مردانه، انواع کیف و کفش و لوازم آرایشی می باشد.

آدرس: رشت، میدان شهرداری، بازار بزرگ رشت، خیابان شیک

پاساژ بزرگمهر

معرفی مراکز خرید رشت- مرکاز خرید بزرگمهر

پاساژ بزرگمهر، به عنوان یکی از اصلی ترین پاساژهای رشت معرفی می شود و دارای انواع لوازم الکترونیکی می باشد.

آدرس: رشت، خیابان طالقانی

پاساژ کویتی

معرفی مراکز خرید رشت- پاساژ کویتی رشت

پاساژ کویتی یکی دیگر از فروشگاه های رشت است که دارای انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می باشد. ساعت کاری این پاساژ، همه روزه به جز جمعه ها از ۸ صبح تا ۸ شب است.

آدرس: رشت، خیابان زرین پر

پاساژ تمدن

معرفی مراکز خرید رشت- پاساژ تمدن

پاساژ تمدن، یکی دیگر از فروشگاه های رشت است و دارای انواع پوشاک با قیمت های بسیار مناسبی می باشد.

آدرس: رشت، سبزه میدان

پاساژ هپی لند

معرفی مراکز خرید رشت- پاساژ هپی لند

هپی لند، مجموعه‌ای از فروشگاه های رشت به صورت زنجیره ای است و دارای انواع البسه و پوشاک زنانه و مردانه می باشد. این فروشگاه بزرگ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

پاساژ گهر

معرفی مراکز خرید رشت- پاساژ گوهر

اگر قصد خرید یا تعمیرات لوازم کامپیوتری را دارید باید به پاساژ گهر مراجعه کنید، همچنین این پاساژ دارای انواع قطعات کامپیوتری نیز می باشد.

آدرس: رشت، خیابان حاجی آباد

بازار بزرگ رشت

معرفی مراکز خرید رشت- بازار بزرگ رشت

بازار بزرگ رشت، که به بازار سنتی این شهر معروف است در مرکز شهر رشت قرار دارد. این بازار بزرگ، با مساحتی حدود ۲۴ هکتار از یک میدان کوچک و یک میدان بزرگ تشکیل شده است. معماری زیبا و سنتی این بازار سبب شده است که علاوه بر این که این بازار یکی از مراکز خرید رشت شناخته شود به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این شهر نیز محسوب شود. شما در این بازار هر چیزی را که بخواهید پیدا می کنید. از پوشاک گرفته تا انواع خوراکی ها، میوه ها، ماهی ها و سوغاتی های شهر رشت در این بازار موجود است. بازار بزرگ رشت یکی از مکان های بومی این شهر است که نمایانگر فرهنگ مردم رشت می باشد. این بازار که به عنوان یکی از معروف ترین مراکز خرید رشت از آن یاد می شود، بهترین مکان برای خرید سوغاتی است.

ما ایرانی ها، بنا به رسمی که از گذشته بین مان وجود دارد، علاقه مندیم تا در هر سفر برای عزیزان و خانواده مان سوغاتی و هدیه تهیه کنیم. شما برای این کار می توانید مرکز خرید خود را از لیست بالا انتخاب کنید. تا هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم بهترین خرید را در رشت تجریه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.