989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهلیست بهترین مراکز خرید مشهد از نظر مردم و مسافران با اطلاعات کامل

لیست بهترین مراکز خرید مشهد از نظر مردم و مسافران با اطلاعات کامل

لیست بهترین مراکز خرید مشهد از نظر مردم و مسافران با اطلاعات کامل

زمانی که تصمیم میگیرید به تور مشهد بروید بعد از انتخاب یک هتل خوب از بین هتل های مشهد، باید برنامه های خود را در سفر مشخص کنید. بعد از زیارت حرم امام رضا (ع)، یکی از مهمترین برنامه هایی که در سفر به مشهد وجود دارد رفتن به بازارها و مراکز خرید مشهد برای خرید کردن است. یکی از دلایل اهمیت بازارها و مراکز خرید مشهد به دلیل وجود فرهنگ خاص در زمینه کسب تجارت و ارتباطات اجتماعی است به همین خاطر شهر مشهد علاوه بر اینکه از بازارهای متنوع و قدیمی برخوردار است، برای خدمت رسانی بهتر به مسافران و زائرین دارای بازارهای محلی هم می باشد که در این مطلب از بین تمامی این بازارها تعدادی از مهم ترین و بهترین مراکز خرید مشهد از نظر مردم و مسافران را به شما معرفی خواهیم کرد:

  

لیست مراکز خرید مشهد

محدوده
نام مرکز خرید
ردیف
خیابان امام رضا
بازار رضا مشهد
1
خیابان مفتح
بازار فردوسی مشهد
2
طرقبه
بازار بعثت مشهد
3
بلوار شهید صادقی
بازار گوهرشاد مشهد
4
بلوار مصلی
بازار حافظ مشهد
5
خیابان امام رضا
بازار قسطنطنیه مشهد
6
ابتدای جاده طرقبه
مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد
7
میدان شریعتی
مرکز خرید زیست خاورمشهد
8
میدان جانباز
مرکز خرید پروما مشهد
9
خیابان دانشگاه
مرکز خرید آلتون مشهد
10
میدان 17 شهریور
مرکز خرید آسمان مشهد
11
بلواراحمد آباد
مرکز خرید خورشید مشهد
12
خیابان نواب صفوی
مرکز خرید آرمان مشهد
13
وکیل آباد
مرکز خرید فیروزه مشهد
14
بلوار خیام
مرکز خرید الماس شرق مشهد
15
بلوار جانباز
مرکز خرید کیان سنتر مشهد
16
بلوار خیام
مرکز خرید وصال مشهد
17

 

بازار رضا مشهد

در فاصله بسیار کمی از حرم امام رضا (ع)، در ضلع شرقی خیابان امام رضا، بازار بزرگ رضا قرار دارد که یکی از مهم‌ترین مراکز خرید مشهد برای زائرین و گردشگران به شمار میرود. بازار رضا از قدیمی ترین مراکز عرضه سوغاتی و صنایع دستی در شهر مشهد است که بنا و ساختار آن از معماری سنتی و زیبای ایرانی و مغازه های متعدد برخوردار می باشد. این بازار در دو طبقه احداث شده‌  است که در طبقه دوم آن کارگاه‌های کوچک صنایع دستی، طلاکاری، فیروزه تراشی و گلدوزی ایجاد شده‌است و پر رفت و آمد ترین  بین مراکز خرید مشهد است! این بازار به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی مشهد هم مطرح است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

 

  • مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق

یکی از محبوب ترین مراکز خرید در مشهد مجتمع تجاری و تفریحی الماس شرق است. این مجموعه شامل 1238 واحد تجاری و مغازه دیدنی به اضافه شهربازی، سینما پنج بعدی، رستوران و کافی شاپ، آکواریوم، سرزمین عجایب،آب‌نما جامپینگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، بازار چینی‌ها، نمایندگی‌های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک، پنج بانک رسمی و آژانس‌های هواپیمایی و… می‌باشد. مجتمع الماس شرق دارای شش طبقه است و نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش می گذارد. همچنین می تواتید جهت اطلاعات کاملتر از فایل مجتمع الماس شرق دیدن کنید.

 

  • مجتمع تجاری پروما مشهد

 مرکز خرید پروما مشهد

مجتمع پروما یکی از معروف ترین مراکز خرید مشهد است که در چهار طبقه ساخته شده است و علاوه بر هایپرمارکت بزرگ پروما ۲۵۰ واحد تجاری نیز دارد. امکاناتی از قبیل شهربازی، بولینگ، بیلیارد نیزدر این مجموعه برای گردشگران فراهم گردیده و نکته ی دیگر پارکینگ مجتمع پروما است  که دارای ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو می باشد. همچنین می تواتید جهت اطلاعات کاملتر از فایل مجتمع پروما دیدن کنید.

 

  •  مجتمع تجاری آلتون مشهد

 مجتمع تجاری آلتون مشهد

برج آلتون مشهد یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان های کشور است که در یک مجموعه دیدنی تجاری-اداری با فضای قابل توجه پارک خودرو با عنوان بلندترین پارکینگ طبقاتی کشور شناخته می شود و نمای خارجی و داخلی آن جزء لوکس ترین برج ها و مراکز خرید کشور به شمار می رود. فروشگاه های برج آلتون به طور عمده در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، چرم، کیف و کفش، تلفن همراه و کالاهای دیجیتال فعالیت دارندو یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مشهد به شمار می رود. همچنین می تواتید جهت اطلاعات کاملتر از فایل مجتمع آلتون دیدن کنید.

 

  •  مجتمع تجاری آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد

مجتمع آرمان یکی از بزرگترین و مدرن ترین مجتمع های تجاری، تفریحی و اقامتی مشهد است. مجتمع تجاری آرمان در بخش مرکزی  دارای فضاهای مفرح، آبشار و صخره های بسیار بزرگ، محل بازی و تفریحگاه برای کودکان و بزرگسالان بوده و همچنین فود کورت مجموعه با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر پذیرای مسافران محترم تور مشهد است. این مجتمع ۱۳ طبقه شامل ۳۵۹ واحد تجاری ۲۹۰ واحد اقامتی و ۱۱۹ واحد مسکونی بوده و ظرفیت پارکینگ آن نیز ۴۴۵ می باشد و جز جدید ترین مراکز خرید مشهد است. همچنین می تواتید جهت اطلاعات کاملتر از فایل مجتمع آرمان دیدن کنید.

 

  • مجتمع تجاری وصال مشهد

مرکز خرید وصال مشهد

مجتمع تجاری گردشگری وصال مشهد یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مشهد است که در مجاورت الماس شرق ساخته شده و از طریق تونلی زیبا به هم متصل اند. مجتمع وصال دارای  400 واحد تجاری شامل اصناف: پوشاک،کیف و کفش، آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن، خشکبار، لوازم سرگرمی، لوازم کادویی، لوازم چوبی، بورس انواع عینک می باشد. از امکانات مجتمع وصال می توان  رستوران اطلسیه،رستوران وصال، فست فود max، فست فود وصال، آبنمای موزیکال،پارک علمی پروفسور بازیما،شهر بازی  angry birds، هایپر مارکت سون، کلبه وحشت، عکاسخانه، گیم نت یا ریس نت (race net)،  پارک بازی،نمازخانه،پارکینگ طبقاتی،ماشین حمل کودک را نام برد. به راستی که حق است که پر رفت و آمد ترین و محبوب ترین مرکز خرید مشهد باشد. برای مشاهده تصاویر و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • مجتمع تجاری زیست خاور مشهد 

بهترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد از اولین مراکز خرید مشهد و یکی از زیباترین بازارهای مشهد می باشد و هر روزه مورد بازدید هزاران زائر و گردشگر قرار میگیرد. مجتمع و مرکز خرید زیست خاور مشهد آمیزه ای زیبا از هنر معماری ایرانی و اروپایی منحصر به فرد بنا گردیده است. مجتمع زیست خاور در ابتدای خیابان کوهسنگی واقع شده است. مرکز خرید زیست خاور در مرکز شهر مشهد و در میان یکی از معتبرترین میدان های این شهر یعنی میدان دکتر علی شریعتی قرار گرفته و از اماکن مذهبی و نقاط دیدنی شهر فاصله چندانی ندارد و دارای 4 طبقه و 698 واحد تجاری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید!

  • مجتمع تجاری آسمان مشهد 

مراکز خرید مشهد

مجتمع تجاری تفریحی آسمان مشهد واقع در میدان 17 شهریور مشهد می باشد که یکی از مراکز خرید مدرن مشهد بشمار می آیدکه 700 واحد تجاری دارد. این مجموعه دارای به روز ترین و شیک ترین محصولات است که شما میتوانید در کنار خرید وسایل  و کالای مورد نیاز خود، از خدمات و امکانات رفاهی مجموعه تجاری آسمان از جمله رستوران و فست فود و شهربازی سرپوشیده  بهره مند شوید.از همین ایران دهکده خرید کنید. به تازگی کلینیک دندانپزشکی زدن کلینیک دندانپزشکی سیب سفید و همه کارای دندانپزشکی از جمله ایمپلنت، کامپوزیت دندان، لمینت دندان،ارتودنسی، بلیچینگ دندان و ایمپلنت دندان هم انجام میدهند.

  • مجتمع بازار فردوسی مشهد 

بازار فردوسی مشهد

بازار فردوسی مشهد در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر یک مجموعه تجاری ۴ طبقه ای است که به صورت تفکیک شده  در هر طبقه اجناس و کالاهای خاص به فروش می‌رسد، به این صورت که طبقه ۱- مختص سیسمونی نوزاد و لباس کودک، طبقه همکف مختص پوشاک آقایان و خانم‌ها، طبقه ۱+ مختص بورس مانتو و روسری و طبقه ۲+ به لوازم عروس و داماد، ساعت، بدلیجات، طلا و جواهر اختصاص داده شده است. برای کسب اطلاعات و مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع ویلاز توریست مشهد

مجتمع ویلاژ توریست مشهد یکی از مراکز تجاری، رفاهی و گردشگری مشهد است و مدت کوتاهی است که  راه اندازی شده است با این حال در بین شهروندان و مسافران، جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است. مجتمع ویلاژ توریست مشهد با امکانات و سرگرمی های مناسب خود شامل: فروشگاه های خرید، شهربازی، بولینگ و بیلیارد، رستوران فست فود و کافی شاپ در بام و نمایشگاه دائمی صوت وتصویر و لوازم خانگی موجب می شود شما یک روز کامل را در این مجموعه به خوبی سپری کنید و از آن به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مشهد یاد کنید! برای کسب اطلاعات و مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • مجتمع تجاری خورشید مشهد

مراکز خرید مشهد

 مجتمع تجاری خورشید مشهد در نه طبقه شامل ۴۹ واحد تجاری و واحدهای اداری می باشد که این مجتمع تجاری یکی از شیک ترین پاساژها و مراکز خرید مشهد است که در یکی از بهترین و پر رفت و آمد ترین نقاط  شهر مشهد قرار دارد. مجتمع تجاری خورشید از معدود مراکز خرید مشهد است که اجناسی با کیفیت را با قیمتی نسبتاً مناسب در اختیار مشتریانش قرار داده است.برای کسب اطلاعات و مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید. 

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.