989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهلیست بهترین مجتمع های تجاری مشهد
لیست بهترین مجتمع های تجاری مشهد

لیست بهترین مجتمع های تجاری مشهد

لیست بهترین مجتمع های تجاری مشهد

بهترین مراکز خرید مشهد

شما می توانید در شهر مشهد علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع) و بازدید از اماکن فرهنگی شهر، به بازارهای قدیمی و مجتمع های تجاری مدرن مشهد هم سری بزنید. در این مطلب تعدادی از بهترین مراکز خرید مشهد را به شما معرفی می کنیم:

*بازار رضا مشهد

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید مشهد و در عین حال پررفت و آمدترین بازارهای سنتی کشور با قدمت 35 سال که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد، بازار بزرگ رضا است. در ساختار و بنای بازار معماری سنتی و زیبای ایرانی با دو سرسرا به طول یک کیلومتر را می توان دید. بازار دو طبقه دارد که در طبقه اول انواع سجاده، مهر، تسبیح، انگشتر فیروزه و عقیق، عطر، زعفران، زرشک، نبات، و ادویه و در طبقه دوم هم کارگاه‌ های صنایع دستی، فیروزه، و طلاکاری قرار دارند. در این بازار سنتی هرچه نیاز داشته باشید با قیمت مناسب می توانید بیابید. ساعت کاری بازار رضا مشهد از ساعت 9 صبح الی 22 شب می باشد.

بازار رضا مشهد

*مرکز خرید آرمیتاژ گلشن

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن محلی برای عرضه برترین برندهای ملی و جهانی با طراحی و معماری لوکس و مدرن دارای 5 طبقه می باشد. این مرکز خرید جزو مراکز خرید لوکس مشهد به حساب می آید. امکانات واقع در این مرکز به این شرح است: اولین شهر مشاغل کودکان، پردیس سینمایی گلشن، فودکورت، هایپر مارکت، کافی شاپ، فروشگاه های تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی و تزئینات منزل، وسایل آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، کالای خواب و کافه کودک، مجسمه، محصولات چرمی، پوشاک، لوازم الکترونیک، برندهای لوکس پوشاک، عطر، ساعت، عینک و جواهرات و بانک به صورت تفکیک شده و منظم.
ساعت کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه 10 تا 22
ساعت کاری در پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل 10 تا 23

مجتمع تجاری آرمیتاژ مشهد

*مجتمع تجاری پروما مشهد

یکی از معروف ترین مراکز خرید مشهد که محصولات متنوع با قیمت مناسب ارائه می دهد مجتمع پروما است که در چهار طبقه با 250 واحد تجاری ساخته شده است. علاوه بر هایپرمارکت بزرگ پروما امکاناتی نظیر شهربازی سرپوشیده، بولینگ، بیلیارد، کافی‌شاپ و فست‌فود، تاکسی های اختصاصی، پارکینگ با ظرفیت 2000 خودرو، فروشگاه های بزرگ پوشاک، لوازم لوکس تزئینی و دکوری، محصولات بهداشتی و آرایشی، زعفران و خشکبار، انواع لوازم آشپزخانه و صنایع دستی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی در این مجتمع وجود دارد. پروما همه روزه از ساعت 9 تا 12 شب برای خرید فعال است.

مجتمع تجاری پروما مشهد

*مجتمع تجاری آلتون مشهد

برج آلتون مشهد یکی از بلندترین ساختمان های کشور است که در یک مجموعه دیدنی اداری-تجاری با محیط بسیار بزرگ پارک خودرو بلندترین پارکینگ طبقاتی کشور محسوب می شود. نمای خارجی و داخلی برج زیبا و لوکس و جزو بهترین مراکز خرید مشهد می باشد. در این مجتمع شعبه ای از رستوران معروف پسران کریم، باند هلی کوپتر، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، چرم، کیف و کفش قرار دارد که مکانی جذاب برای تفریح و خرید می باشد. رنج قیمت های فروشگاه های این مرکز خرید متوسط روبه بالاست.

مجتمع تجاری آلتون

*مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

از محبوب ترین مراکز خرید مشهد که شامل 1238 واحد تجاری است مجتمع تجاری و تفریحی الماس شرق است. علاوه بر این الماس شرق شهربازی، سینما پنج بعدی، رستوران و کافی شاپ، آکواریوم، سرزمین عجایب، آب‌نما جامپینگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، عکاسخانه سنتی ایران من، پارکینگ طبقاتی، بازار چینی‌ها، نمایندگی‌های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک، پنج بانک رسمی و آژانس‌های هواپیمایی را هم داراست. نمای مجتمع معماری مدرن و اسلامی را به نمایش می گذارد. مغازه های پوشاک، طلا، نقره، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی با قیمت های مناسب در این مرکز دایر هستند. الماس شرق همه روزه از 9 صبح تا 10 شب باز است.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

*مجتمع تجاری ویلاژتوریست مشهد

یکی دیگر از مراکز تجاری، رفاهی و گردشگری مشهد مجتمع تجاری ویلاژتوریست است. امکانات و سرگرمی های مجتمع ویلاژ توریست شامل: فروشگاه های خرید، شهربازی، بولینگ و بیلیارد، رستوران، فست فود، کافی شاپ در بام، نمایشگاه دائمی صوت و تصویر و لوازم خانگی و پردیس سینمایی ویلاژتوریست است. تفریح و خرید در این مجتمع خاطره خوبی برای شما به جا خواهد گذاشت.

مجتمع ویلاژتوریست مشهد

*مجتمع تجاری پاژ مشهد

مجتمع تجاری پاژ مشهد که نام خود را از روستای پاژ (زادگاه فردوسی شاعر نامدار ایرانی) گرفته است، شامل چندین طبقه واحد‌های تجاری، چندین طبقه واحد اداری و چندین طبقه واحد اقامتی، چندین شعبه ممتاز از بانک‌ها، هایپرمارکت، تالار‌ها و رستوران‌های متنوع و کافی شاپ با سالن‌های چهار فصل و سقف متحرک که در بالاترین طبقات برج‌ها قرار دارند، در حدود 788 باب پارکینگ برای خودرو‌ها و کارواش، 4 سالن سینما، 3 سالن آمفی تئاتر، کتابخانه عمومی و کتابخانه دیجیتال برای نابینایان می باشد. فروشگاه های لوکس پوشاک، کیف و کفش، روسری و فرش در پاژ مشغول فعالیت هستند.

مجتمع تجاری پاژ مشهد

*مجتمع تجاری آرمان مشهد

یکی از بزرگترین و مدرن ترین مجتمع های تجاری، تفریحی و اقامتی مشهد مجتمع آرمان است. امکانات مجتمع شامل آبشار و صخره های بسیار بزرگ در بخش مرکزی، محل بازی و تفریحگاه برای کودکان، فود کورت با ظرفیت 1300 نفر، پارکینگ با ظرفیت 445 و مکان هایی برای استراحت می باشد. فروشگاه های مرکز خرید آرمان انواع محصولات آرایشی بهداشتی، اسباب‌ بازی، دکوریجات، پوشاک، زیورآلات، شال و روسری، صنایع دستی، سوغات، خشکبار، کیف و کفش، لوازم منزل و لوازم موبایل و کامپیوتر را قیمت های متنوع برای قشرهای مختلف ارائه می کنند. بهترین مکان برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مرکز خرید آرمان است. هم چنین برندهای معروفی چون پراندا، گوچی، نایک، آدیداس، و کلوین کلین را در این مجتمع حواهید دید. این مرکز همه روزه از 8 صبح تا 11 شب باز است.

مجتمع تجاری آرمان مشهد

*مجتمع تجاری وصال مشهد

مجتمع تجاری گردشگری وصال مشهد یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مشهد است که در مجاورت الماس شرق ساخته شده و از طریق تونلی زیبا به هم متصل می شوند. این مجتمع دارای 400 واحد تجاری با مغازه های بسیار شیک و زیبا انواع لوازم کادویی، پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، خشکبار، لوازم سرگرمی، انواع عینک، سرویس چوب را به فروش می رسانند. از جاذبه های این مجتمع تجاری می توان رستوران هایی چون اطلسیه، وصال و فست فود مکس، پارکینگ طبقاتی، گیم نت یا ریس نت (race net)، آبنمای موزیکال جامپینگ، هایپرمارکت پرسون، پروژکتور سه بعدی، شهربازی، عکاسخانه سنتی، کلبه وحشت، پارک علمی و پارک بازی را نام برد. وصال از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است.

مجتمع تجاری وصال مشهد

*مجتمع تجاری خورشید مشهد

مجتمع تجاری خورشید مشهد دارای نه طبقه و 49 واحد تجاری و اداری بوده که از جمله بهترین پاساژها و مراکز خرید مشهد است. مجتمع خورشید با قرارگیری در یکی از بهترین و پررفت و آمدترین نقاط شهر مشهد محصولاتی از جمله انواع پوشاک، کیف، و لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمتی نسبتاً مناسب به فروش می رساند. قنادی طوسی که از معروف ترین شیرینی فروشی های مشهد می باشد در همسایگی این مجتمع قرار گرفته است. ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر، 5 عصر تا 10:30 شب است.

مجتمع تجاری وصال مشهد

*بازار بین المللی بعثت مشهد

بازار مهم حومه شهر مشهد که در منطقه ییلاقی طرقبه ساخته شده بازار بعثت است. در این بازار امکانات تفریحی مثل سینما چندبعدی، تریا، رستوران و مونوریل در کنار فروشگاه هایی که انواع سوغات مشهد یعنی نقره جات، صنایع دستی، خشکبار، پوشاک پوست و چرم، اسباب بازی و لوازم کریستال به فروش می رسانند وجود دارد. هم چنین بازار مجهز به پارکینگ، تاکسی تلفنی، دفاتر بیمه و بانک نیز هست.

بازار بین المللی بعثت مشهد

*مرکز خرید کاسپین مد

اگر به دنبال برندهای معروف هستید، مرکز خرید کاسپین مد مشهد مناسب شماست. کاسپین مد یکی از بهترین و شیکترین مراکز خرید مشهد می باشد که در حدود ۲۰ برند بین‌المللی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و ترکیه را عرضه می کند. محصولاتی که در این مرکز 3 طبقه ای ارائه می گردند عبارت اند از: پوشاک، کفش، لوازم جانبی و لوازم آرایشی. ساعت کار مرکز هر روز از ساعت 8 صبح تا 10:30 شب است.

مجتمع تجاری کاسپشن مد مشهد

*مجتمع تجاری نیکا مشهد

یکی از مجتمع های تازه تاسیس شهر مشهد مجتمع تجاری نیکا است که در نزدیکی مراکز خرید دیگری چون پروما و پاژ ساخته شده است. در این مجتمع انواع پوشاک با برندهای معروف، بدلیجات، کیف و کفش با قیمت نسبتا مناسب به فروش می رسد.
ساعات کاری مجتمع تجاری نیکا از 9 صبح الی 23 شب می باشد.

مجتمع تجاری نیکا مشهد

*مجتمع تجاری آبان مشهد

مجتمع تجاری-اداری آبان پلازا در 12 طبقه مشتمل بر 150 واحد تجاری و پارکینگ با مساحت بالغ بر 7800 مترمربع یکی از بزرگترین مجتمع های بلوار هاشمیه مشهد بوده که در این مجتمع تجاری و اداری انواع برندها و هایپر مارکت بزرگ هایپرمی قرار دارند. هم چنین این مجتمع یکی از زیباترین و لوکس ترین مراکز تجاری مشهد مقدس محسوب می گردد. قیمت اجناس در این مجتمع متوسط رو به بالاست.
ساعات کاری مجتمع تجاری آبان از 10 صبح الی 23 شب می باشد.

مجتمع تجاری آبان پلازا مشهد

*مجتمع بازار فردوسی مشهد 

بازار فردوسی مشهد یک مجموعه تجاری 4 طبقه است که در آن به صورت تفکیک شده  در هر طبقه اجناس و کالاهای خاص با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. در طبقه 1- سیسمونی نوزاد و لباس کودک، در طبقه همکف پوشاک آقایان و بانوان، در طبقه 1+ مانتو و روسری و در طبقه 2+ لوازم عروس و داماد، ساعت، بدلیجات، طلا و جواهر به فروش می رسد. نمای مرکز خرید فردوسی مدرن و لوکس می باشد. در کنار خرید در این مجتمع، می توانید در کافی شاپ های متعدد آن خوراکی های لذیذی را نوش جان کنید.

مجتمع بازار فردوسی  مشهد

*مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد

برج اداری-تجاری مروارید گوهرشاد با طراحی منحصر به فرد در معماری ایرانی اسلامی در بلوار جانباز شهر مشهد واقع شده است. در این برج فروشگاه های لوکس و بزرگی در زمینه پوشاک خانواده، فروشگاه های تخصصی ویژه نیازمندی های بانوان، هایپر مارکت کودک و نوجوان، فضای سرگرمی اختصاصی خردسال، نمازخانه مجهز و مناسب، شهر مشاغل کودکان، رستوران کودک، رستوران VIP صفدری شاندیز مشغول فعالیت هستند.

مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد

*پاساژ قسطنطنیه مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید قدیمی مشهد با معماری ایرانی و چشم نواز، پاساژ قسطنطنیه است. در این پاساژ محصولات متنوعی شامل انواع پوشاک، مانتو‌ها در سایز‌های مختلف، لباس کودک، انواع کیف و کفش و روسری با قیمت مناسب به فروش می رسد.

ساعت کاری پاساژ از ساعت 10 صبح تا 22 شب می باشد.

پاساژ قسطنطنیه مشهد

*مجتمع تجاری آسمان مشهد 

مجتمع تجاری تفریحی آسمان واقع در میدان 17 شهریور مشهد یکی از مراکز خرید مدرن و بزرگ ترین مرکز خرید مشهد محسوب می شود که 700 واحد تجاری دارد. هم چنین بزرگترین پارکینگ طبقاتی ایران که 18 طبقه می باشد در این مرکز واقع است. از امکانات رفاهی مجموعه تجاری آسمان می توان رستوران، فست فود و شهربازی سرپوشیده را نام برد. در قسمت فروشگاه انواع پوشاک و کیف و کفش با قیمت مناسب ارائه می شود.

مجتمع تجاری آسمان مشهد

*مرکز خرید ورسیج مشهد

از دیگر مراكز تجاری مشهد که در سال 1391 احداث شده است و در خیابان احمدآباد مشهد قرار گرفته، مرکز خرید ورسيج است. این مجتمع 42 واحد تجاری، آسانسورهای خودروبر، آبنما، نمازخانه، كافی شاپ دارد. در مرکز خرید ورسیج محصولات لوکس و متنوعی چون انواع پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی و لوازم خانگی را می توانید تهیه کنید.

مرکز خرید ورسیج مشهد

*مجتمع تجاری سلمان مشهد

برج تجاری-اداری سلمان یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری کشور با حدود 280 واحد تجاری در 4 طبقه و 100 واحد اداری است. در این مجتمع فروشگاه های لوازم خانگی، صوت و تصویر، تلفن همراه، رایانه، لوازم لوکس و دکوری، اسباب بازی، عینک و ساعت، لوازم ورزشی و بدنسازی، صنایع دستی، پوشاک و کیف و کفش و … دایر است.

مجتمع تجاری سلمان مشهد

*مجتمع تجاری کیان سنتر

مجتمع کیان سنتر یک جزو اولین مجتمع های تجاری مشهد بعد از پروما است. قسمت‌های مختلف مجتمع تجاری کیان سنتر شامل فست فود، سالن بازی کودکان، رستوران، هایپر مارکت، مغازه های تجاری ارائه دهنده ی پوشاک برند، لوازم تزئینات و… است. پس از موفقیت مرکز خرید کیان سنتر یک در جذب شهروندان و زائران حرم مطهر و با توجه به حجم بالای زائر در شهر مشهد، مجتمع کیان سنتر 2 نیز مقابل مجتمع کیان سنتر یک احداث شده است. از امکانات کیان سنتر 2 می توان انواع مغازه ارائه محصولات برند، هایپرمارکت، شهربازی سرپوشیده بزرگ، فودکورت و پارکینگ را اشاره نمود.

مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.