989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهعینک فروشی های خوب در مشهد
عینک فروشی های خوب در مشهد

عینک فروشی های خوب در مشهد

عینک فروشی های خوب در مشهد

بهترین عینک فروشی های مشهد

عینک نایس

فروشگاه عینک نایس با بیش از 39 سال سابقه یکی از معتبرترین فروشگاههای عرضه عینک طبی و آفتابی در مشهد است. این فروشگاه در سال 1359 به عنوان اولین عینکسازی در محدوده چهارراه دکترا افتتاح شد. هدف عینک نایس همواره ارائه مناسبترین کالاها و بهترین خدمات برای رضایت مشتریان خود بوده است. عینک نایس علاوه بر ارائه باکیفیت ترین برندهای عدسی روز جهان، در لابراتوار تخصصی خود با استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک عملیات تراش و نصب عدسیها را انجام می دهد. این فروشگاه با ارائه بیش از 4000 مدل مختلف فریم تلاش میکند انتخاب فریم مناسب را برای مشتریان آسان و دلپذیر نماید.

عینک نایس مشهد

عینک نور

عینک نور فعالیت خود را در مشهد از سال 1338 آغاز نمود و هم اکنون دارای 9 شعبه در قسمت های مختلف شهر مشهد است. در مجموعه فروشگاه های عینک نور نیروهای متخصص و جوان، لابراتوارهای مدرن جهت ساخت عینک، معاینات بینایی سنجی در کنار ارائه برترین برندهای عینک های طبی، آفتابی، لنزهای تماسی نظیر RayBan،Fendi ،Hugo Boss ، Kate Spade، Jimmy Choo و… برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مشتریان گرد هم جمع شده اند.

عینک نور مشهد

عینک زایس

عینک زایس از زمان تاسیس یعنی سال 1340 تاکنون نماینده رسمی کارخانه زایس آلمان بوده است. برندهای ارائه شده در این نمایندگی عبارت اند از: Zeiss،Luxopttica ،Safilo ،Rodenstock . عینک زایس ضمن بهره مندی از لابراتوار مجهز تراش عدسی با دستگاه های مدرن، دارای کلینیک بینایی سنجی با سیستم کامپیوتری نیز می باشد تا خدمات اپتیکی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.

عینک زایس مشهد

خانه عینک

خانه عینک مرکز تخصصی اپتومتری و سلامت بینایی است که انواع عینک طبی، عینک دودی، لنز رنگی و لنز رنگی طبی را برای عزیزان ارائه می دهد. در این مرکز هم چنین همه روزه معاینه چشم با دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

خانه عینک مشهد

عینک دری

موسسه عینک درّی یکی از معتبرترین فروشگاه های عینک و خدمات اپتیکی در مشهد است که در سال 1362 افتتاح شد. این موسسه با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های تمام اتوماتیک Briot فرانسه در لابراتور خود با مجموعه ای از انواع عدسی های اروپایی و برترین برندهای عینک روز دنیا (طبی و آفتابی) با ارائه خدمات پس از فروش رایگان و با بهره گیری از پرسنلی متخصص و مشتری مدار در خدمت هموطنان عزیز می باشد. موسسه عینک درّی در شعبات خود دارای کلینیک بینایی سنجی بوده که با سیستم کامل کامپیوتری و اپتومتریستِ با تجربه خدمات بینایی سنجی را همزمان ارائه می نماید.

عینک دری مشهد

عینک زوم

شما می توانید در این فروشگاه از جدیدترین عینک های ‌‌‌‌طبی، آفتابی و لنز بازدید کرده و مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. هم چنین عینک زوم مجهز به بینایی سنجی بوده و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و اتحادیه مشهد می باشد.

عینک زوم مشهد

عینک موژان

عینک موژان ارائه دهنده انواع عینک های طبی و آفتابی، لنز طبی رنگی در گروه قیمتی مختلف می باشد. هم چنین در این فروشگاه امکان تعیین نمره چشم با دستگاه کامپیوتری توسط اپتومتریست فراهم است.

عینک موژان مشهد

عینک نفیس

عینک نفیس ارائه دهنده مجموعه ای از بهترین برندهای مشهور عینک های طبی و آفتابی و برندهای تخصصی صنایع اپتیک دنیا در دو شعبه خود می باشد. هم چنین در صورت خرید اینترنتی، این فروشگاه عینک های خود را رایگان به سراسر کشور ارسال می کند.

عینک نفیس مشهد

عینک لنز

در فروشگاه عینک لنز می توانید فریم‌های باکیفیت و استاندارد مطابق با مُد روز برای سلامت چشمتان تهیه کنید. در عینک لنز کلکسیونی از معتبرترین برندهای جهانی عینک های طبی و آفتابی به شکل اورجینال عرضه می شود. هم چنین در این فروشگاه با فراهم کردن آزمایشگاهی مجهز و همراهی پزشکان معتمد و متخصص، معاینات بینایی سنجی انجام می شود. مجموعه عینک لنز، یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه‌کننده لنزهای طبی و رنگی در مشهد نیز هست.

عینک لنز مشهد

عینک هیراد

بینایی سنجی و عینک هیراد با سابقه 6 سال مشغول به فعالیت می باشد. انواع عینک های طبی و آفتابی با تنوع بیش از 2500 مدل و رنگ، انواع لنزهای طبی و رنگی و طبی رنگی، انواع فریم های مخصوص کودکان (طبی و آفتابی) در این فروشگاه موجود است. هم چنین مشاوره و فیت (Fit) رایگان لنز، معاینه چشم با دستگاه های پیشرفته دیجیتال، قبول سفارشات عدسی های خاص آفتابی، طبی، دوکانونی (Bifocals)، تدریجی (Progressive)، مخصوص کار با کامپیوتر (blue-cut)، تعمیر انواع عینک شامل شکستگی، تعویض فریم و.. در این مرکز انجام می شود.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.