989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهبهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

بهترین کافی شاپ های مشهد

بهترین کافی شاپ های مشهد

 بهترین کافی شاپ های مشهد

کافی شاپ پیانو

کافی شاپ پیانو دارای فضای داخل و فضای بیرون، محیط آرام و دلچسب است. این کافه سیگار ممنوع بوده و ظرفیت پذیرایی از 30 مهمان را داراست. امکان رزرو صبحانه، امکان رزرو آنلاین، برگزاری مراسم تولد و سالگرد ازدواج به صورت های: میزآرایی رایگان، میزآرایی سفارشی و دیزاین لاکچری فراهم است.

تنوع بی نظیر در لیست منوی کافه موجود است و از بهترین مواد تهیه می شود.

کافه پیانو مشهد

کافه کیوسک

کافه کیوسک در یکی از بهترین منطقه های مشهد قرار گرفته است. دکوراسیون زیبای این کافه شما را جذب می کند و وادارتان می کند که حتما چند عکسی را به یادگار بگیرید. برخورد کارکنان کافی شاپ گرم و صمیمی است. این کافه برای ملاقات های کاری، پذیرایی از مهمان ویژه مناسب می باشد. امکانات کافه کیوسک رزرو تلفنی، اینترنت، جای پارک خودرو است. انواع نوشیدنی سرد و گرم، غذا و صبحانه در کافه موجود می باشد.

کافه کیوسک مشهد

کافه 1860

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تجربه مکان های جالب و عجیب هستید حتما سری به این کافه بزنید. کافه ای جذاب و متفاوت که محیط و دکوراسیون آن شما را به فضای فیلم های وسترن قدیمی میبرد. نصب کلاه های کابویی و عکس‌ها و پوسترهایی از فیلم‌های وسترن روی دیوارها و پخش موزیک کانتری از نمونه های دکوراسیون جذاب کافه است. علاوه بر محیط دنج و زیبا، خوردنی های کافه خوشمزه و قابل قبول است.

کافه 1860 مشهد

کافه لئون

کافه لئون دارای فضای باز بزرگ و دلبازی است که ویژگی مهم آن منظره خوبی است که از کل مشهد به بازدید کننده ارائه می دهد. ضمنا کافه فضای بسته هم دارد. برخورد خوب کارکنان در کنار خوردنی های خوشمره مثل قهوه های باکیفیت و چیزکیک، سالاد میوه، اسنک های آن سبب رضایت کافه گردهای مشهد شده است.

کافه لئون مشهد

کافی شاپ نبات

کافی شاپ نبات با قرارگیری در محله ای خوب دارای محیطی لوکس و زیبا و ظرفیتی در حدود 70 نفر است. برخورد خوب کارکنان کافی شاپ در کنار سرو صبحانه و انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیفیت خوب غذاها، محیط دنج و آرام و روشن، طراحی مناسب فضا از مزایای آن می باشد. ضمنا امکان رزرو تلفنی برای کافه وجود دارد.

کافی شاپ نبات

کافی شاپ کاکتوس

کافه ای خوب با دکوراسیون زیبا، محیطی مناسب برای برگزاری تولد و جلسات کاری محسوب می شود. طرفیت کافه درحدود 30 نفر است. از ویژگی های جالب این کافه پخش فیلم همراه با جلسات نقد فیلم، پخش مسابقات ورزشی و اختصاص اتاقی مخصوص برای کشیدن سیگار می باشد. در ضمن اگر میزبانی جشن های تولد خود را به کاکتوس بسپارید یک عکس حرفه ای از کافه هدیه می گیرید.

کافه شاپ کاکتوس

نانو کافه بیکری

یکی‌ از بهترین کافه‌ های مشهد که هم فضای باز و هم بسته دارد که فضای بسته آن کوچک و دنج است و بیشتر در فصول سرد از آن استفاده می شود. برخورد کارکنان کافه با مشتری ها محترم و مهربان است. خوردنی های کافه همگی از بهترین مواد تهیه می شوند. از ویژگی های خوب این کافه امکان قابلیت بیرون بر برای سفارش های شماست.

کافه نانو مشهد

کافه و رستوران جاوی

کافه و رستوران جاوی در منوی غذا و نوشیدنی، سبک و محیط کافه به شکل مدرن عمل کرده است. با دارا بودن فضای باز و بسته یکی‌ از معروفترین کافی شاپ های مشهد است.

کافه رستوران جاوی مشهد

کافی شاپ وانیلا

فضای این کافی شاپ به اندازه کافی‌ صمیمی، گرم و آرام است. کافی شاپ وانیلا کاملا مناسب افراد غیرسیگاری است چون کشیدن سیگار در آن ممنوع می باشد. قهوه های این کافه طرفداران خاص خود را دارد، البته انواع دمنوش‌ها و چای‌های آن هم تعریفی و دلچسب هستند.

کافی شاپ وانیلا مشهد

رترو کافه

قهوه از نوشیدنی های معروف این کافه است که بین مشتری هایش طرفدار زیادی دارد. انواع بستنی و شیک های کافه رترو و همین طور چیز کیک و سالاد سزار آن هم تعریفی است. ظرفیت کافه حدود 30 نفر است. در ضمن برای پارک خودروی شما فضای کافی وجود دارد.

کافه رترو مشهد

کافه زمین

با قرارگیری در یکی از میدان های پر رفت و آمد مشهد، مناسب برای افرادی است که در عین استراحت در کافه از تماشای رفت و آمد مردم و اتومبیل ها لذت ببرند. کیفیت غذاها بالاست و برخورد پرسنل و سرعت عمل آن ها هم خوب و مناسب می باشد. پخش موزیک دلنشین و فضای داخلی زیبا و هم چنین همبرگرها و صبحانه های پرطرفدار آن از دیگر مزایای کافه زمین است.

این کافه‌ هم فضای باز دارد و هم فضای بسته.

کافه زمین

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.