989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهبهترین مراکز خرید شمال و غرب تهران

بهترین مراکز خرید شمال و غرب تهران

بهترین مراکز خرید شمال و غرب تهران

خرید یکی از تفریحات لذت‌بخش است. گشت‌وگذار در پاساژها و مراکز مختلف تجاری آن‌چنان انرژی‌بخش است که کمتر کسی را می‌توان دید که طرفدار این سبک از گردش در شهر نباشد. شهر تهران مهد مراکز خرید با ویژگی‌های متنوع است. به همین دلیل، پاساژگردی یکی از مهم‌ترین بخش‌های تهران‌گردی به‌ حساب می‌آید. تفاوتی هم ندارد که مسافر تهران هستید یا در این کلان‌شهر زیبا زندگی می‌کنید؛ تنوع مراکز خرید نزدیک هتل آزادی تهران آن‌قدر زیاد است که در نهایت جایی مطابق با سلیقه و نیاز خود پیدا خواهید کرد. با این مطلب همراه باشید تا مهم‌ترین مراکز خرید نزدیک هتل آزادی تهران را بشناسید و با خصوصیات آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

شناختن مراکز خرید در مناطق مختلف به شما کمک می‌کند تا نیازها یا تفریحات خود را اولویت‌بندی کنید. به‌خاطر داشته باشید شما نمی‌توانید ده‌ها مرکز خرید پایتخت را ببینید و در آن بگردید. پس بهتر است برای انتخاب مرکز خرید اولویت‌هایی مانند مسیر، سطح قیمت و مهم‌ترین کالاهای موجود در هر مجتمع تجاری را در نظر داشته باشید.

اگر در هتل پارسیان آزادی تهران اقامت دارید یا قصد رزرو هتل پارسیان آزادی تهران را دارید، می‌توانید با سفرانه همراه شده تا تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز در مراکز خرید شهر تهران داشته باشید.

 

مرکز خرید کوروش، پاساژ محبوب غرب تهران

مرکز خرید کوروش

اگر در زمان‌های عصر از حوالی اتوبان ستاری گذر کرده باشید، متوجه بار ترافیکی سنگین میانه‌ اتوبان شده‌اید. علت این ترافیک مجتمع تجاری معروفی است که چند سالی‌ است سر از حاشیه‌ اتوبان ستاری درآورده و توانسته به‌خوبی جای خود را در میان غرب‌نشینان باز کند. کوروش را می‌توان مرکز خریدی برای همه‌ سلیقه‌ها دانست. زیرا هم مغازه‌هایی با سطح قیمت متوسط در آن وجود دارد و هم انتخابی مناسب برای برندبازهاست. ازجمله‌ این برندها آدیداس، ریباک، اسکیچرز، میس اسپرت، ال سی وایکیکی، نوین چرم، ایوروشه و بسیاری از برندهای شناخته‌شده‌ دیگر در زمینه‌ پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی است.

اگر از گشت‌وگذار در مجتمع خسته شدید، می‌توانید سری به کافه‌های این مرکز خرید بزنید. تقریبا در همه‌ طبقات این مرکز خرید جایی دنج برای صرف قهوه وجود دارد. با گشت ساده‌ای در آن می‌توانید یکی از این کافه‌ها را برای استراحت خود انتخاب کنید. اما اگر به‌دنبال رستوران هستید، باید بدانید که طبقه‌ای از مرکز خرید کوروش به این دغدغه‌ شما اختصاص داده شده است. فودکورت کوروش می‌تواند برای هر سلیقه بهترین غذاها را فراهم کند.

کوروش را می‌توان یکی از کامل‌ترین مراکز خرید تهران دانست. زیرا علاوه ‌بر امکاناتی که گفته شد، به داشتن سالن‌های وسیع و مجهز سینما معروف است و بسیاری از بازدیدکنندگان این مرکز خرید درواقع برای دیدن فیلم‌های سینمایی به اینجا می‌آیند.

سینما کوروش مال

طبقات مختلف پاساژ کوروش

هایپر مارکت در پایین‌ترین طبقه قرار دارد و برای افراد محلی، فروشگاهی کامل به حساب می‌آید. بورس طلا یکی دیگر از امکانات مجموعه است که در دو طبقه، سبک‌های مختلفی از طلا و زیورآلات را به خریداران عرضه می‌کند.

این مرکز خرید با در نظر گرفتن طبقات B1, B2 وG، مجتمعی ۹ طبقه است.

  • B2: شامل ۱۴ واحد تجاری، نمایندگی ریبوک، پوشاک ورزشی، چرم تبریز، پوشاک زنانه، مردانه، کفش کلارکس، ۲۶ واحد بورس طلا و یک کافی‌شاپ است.
  • B1: شامل واحد فروش‌های لباس‌های ورزشی برند، ۳۷ بورس طلا، ۱۳۰ واحد تجاری و یک رستوران، فودکورت و کافی‌شاپ است.
  • همکف: شامل برندهای معروف پوشاک، کیف و کفش، ساعت، آرایشی و بهداشتی، مخصوص بانوان و آقایان با برندهای معروف، ۸۴ واحد تجاری و ۳ کافی‌شاپ است.
  • اول: شامل برندهای معروف لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و پوشاک چرم، لوازم خانگی و سرویس خواب، ۱۳۶ واحد تجاری، ۱۷ بورس موبایل و یک کافی‌شاپ است.
  • دوم: شامل برندهای معروف کفش و پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، شهربازی ژوپیتر، ۶ رستوران و فودکورت و ۱ کافی‌شاپ است.
  • سوم: شامل پوشاک مجلسی و غیر مجلسی آقایان و بانوان برند جین وست، ۲ واحد تجاری، یک رستوران، فودکورت و کافی‌شاپ است.
  • چهارم: شامل ۶ پردیس سینمایی، یک رستوران، فودکورت و کافی‌شاپ است.
  • پنجم: شامل نشر چشمه (عرضه کننده انواع محصولات فرهنگی)، یک اسباب بازی فروشی، ۲ رستوران و فودکورت و یک کافی‌شاپ است.
  • ششم: شامل یک واحد تجاری، ۶ پردیس سینمایی، یک رستوران و فودکورت است.

  • ساعت کار: هر روز از ۹ صبح تا ۱۲ شب

آدرس: بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران : 12.6 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 15 دقیقه

مرکز خرید میلاد نور، محبوب‌ترین در غرب

پاساژ میلاد نور

مراکز خرید در تمام دنیا معمولاً پس ازگدشت مدتی، شور و هیجان اولیه‌ خود را از دست می‌دهند و جای خود را به مراکز خرید جدیدتر می‌دهند. مجتمع تجاری میلاد نور یکی از مراکز خرید تهران است که این قاعده را به هم می‌زند. این مرکز در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و همچنان یکی از پررفت‌وآمدترین مراکز خرید تهران است. حدود ۳۵۰ واحد تجاری در این مجتمع در حال فعالیت‌اند و روزانه صدها مشتری دارد.

سطح قیمت کالاهای مجتمع تجاری میلاد نور بالاست. همچنین شما می‌توانید فروشگاه برندهای معتبر و معروفی را در آن پیدا کنید. در طبقه ششم مرکز خرید میلاد نور نیز فودکورتی با رستوران‌هایی لوکس وجود دارد.

این مجتمع بزرگ دارای ۳۵۷ مغاره با کاربری‌های مختلف از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری، لوازم ورزشی و کالای خواب است.

  • امکانات : پارکینگ، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ و سرویس بهداشتی.
  • ساعت کار: از شنبه تا پنجشنبه از ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب، جمعه‌ها از ۴:۳۰ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب.

آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران : 7.6 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 12  دقیقه

مرکز خرید پالادیوم، مکانی برای طرفدارن کالای شیک

مرکز خرید پالادیوم

نه‌تنها برای خرید بلکه برای تفریح و خوش‌گذرانی هم می‌توانید روی این پاساژ لوکس و زیبا حساب کنید. اگر از طرفداران برند هستید، این پاساژ انتخاب مناسبی برای گذراندن یک عصر مفرح است. علاوه بر فضای داخلی، فروشگاه‌های پالادیوم در دسته‌ شیک‌ترین مراکز خرید تهران قرار می‌گیرند و می‌توانید نماینده‌ای از بهترین برندهای دنیا را در آن ببینید.

همان‌طور که گفتیم این مجموعه تنها مرکز خرید نیست و امکانات متفاوتی به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. سالن بدنسازی، سالن ماساژ، شهربازی، داروخانه‌ مجهز، کارواش و فودکورت بخشی از هیجان‌انگیزترین و مجهزترین قسمت‌های پالادیوم هستند که می‌توانید در آن‌ها وقت بگذرانید و تصویری به‌یادماندنی از پاساژگردی در خاطر خود ثبت کنید.

از بخش‌های مختلف و متنوع این مجتمع می‌توان به این موارد اشاره کرد: سالن بدنسازی، استخر و سونا، سالن‌های ماساژ، سالن زیبایی، کلینیک پوست و زیبایی، سالن‌های ورزش‌های گروهی، شهربازی، سوپرمارکت، سالن همایش، بانک سامان، صرافی، آجیل و خشکبار، دراگ استور، دندانپزشکی، آژانس هوایی، گل فروشی و خشکشویی.

  • ساعت کار: ۹ صبح تا ۱۱ شب.

آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران : 5.1 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 12 دقیقه

 

مرکز خرید بام لند، دریاچه چیتگر در حصار مرکز خرید

پاساژ باملند

بهترین تعریفی که می‌توان از مرکز خرید بام لند داشت: تفریح در کنار تهیه اقلام مورد نیاز از بهترین برندهای ایرانی و خارجی. تصور کنید برای خوش‌گذارنی و گذراندن اوقات فراغت به دریاچه چیتگر تهران رفته‌اید و علاوه بر لذت بردن از تفریحات دریاچه و چشم‌انداز بی‌کران و زیبای آن، می‌توانید در یکی از زیباترین مراکز خرید تهران نیز قدم بزنید، خرید کنید و با برندهای مختلف آشنا شوید. مرکز خرید بام لند با معماری بی‌نظیر خود میزبان برندهای معتبر دنیاست. همچنین در این مجموعه می‌توانید از سرگرمی‌هایی مانند آمفی تئاتر، پاتیناژ و سالن واقعیت مجازی نیز استفاده کنید.

یکی از دلایل محبوبیت بام لند در میان خریداران، رستوران‌ها و کافه‌های آن است. این بخش می‌تواند پذیرای شما برای قرارهای دوستانه باشد.

آدرس: ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران : 21 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 22 دقیقه

مرکز خرید تیراژه، یک پاساژ دوست‌داشتنی

مرکز خرید تیراژه

اگر از پاساژگردهای حرفه‌ای باشید، حتما مرکز خرید تیراژه را به‌خوبی می‌شناسید. اولین شعبه‌‌ تیراژه در بزرگراه اشرفی اصفهانی افتتاح شد و با سرزمین عجایب در قلب غرب‌نشینان جا باز کرد.

اما علاوه بر این شهربازی محبوب، خرید از تیراژه بسیار لذت‌بخش است؛ به‌ویژه اگر در حراج‌های فصلی به آن سربزنید. اولین شعبه‌ تیراژه اگرچه قدیمی‌ است، اما هنوز مانند روز اول طرفداران پروپاقرصی دارد.

این مرکز خرید سه طبقه علاوه بر شهربازی سرپوشیده در طبقه آخر، دارای ۳۵۰ واحد تجاری با برندهای معتبر است. از جمله این اصناف مبلمان، آرایشی بهداشتی، کفش و پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه، ساعت، صنایع چرمی، وسایل صوتی و تصویری، عینک، لوازم ورزشی، جهیزیه عروس، نوشت افزار، رستوران، فینگر فود و کافی‌شاپ هستند.

این مجتمع دارای ۳ طبقه پارکینگ است.

امکانات: پارکینگ، آسانسور، پله برقی، سرویس بهداشتی و نمازخانه.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۴

آدرس شعبه یک: بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از پل همت

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران : 11.2 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 14 دقیقه

 

سام سنتر، گفت‌وگو در کافه‌های دنج مجتمع تجاری

پاساژ سام سنتر

جزیره‌ لوکس مراکز خرید تهران لقب سام سنتر است؛ یکی از شیک‌ترین مجتمع‌های تجاری پایتخت که علاوه بر حضور برندها، به‌خاطر ساختار منحصربه‌فردش معروف است. مشتریان این پاساژ علت محبوبیت آن را کافه‌های معروف، دنج و دوست‌داشتنی آن می‌دانند.

هنگام بازدید از سام سنتر، خرید کیک ردولوت را از شعبه‌ قنادی داخل مجتمع فراموش نکنید.

آدرس: الهیه، خیابان فرشته

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران: 5.7 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 15 دقیقه

بازارچه سنتی ستارخان، بازاری همه‌رنگ

بازارچه سنتی ستارخان

تقریبا می‌توانید تمام نیازمندی‌های خود را در این بازارچه با سطح قیمت متوسط و کیفیت مقبول پیدا کنید. بازارچه سنتی ستارخان از قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران است که با ۲۸۹ واحد تجاری در صنف‌های متنوع پاسخگوی نیاز مشتریان خود بوده است. این مرکز پارکینگ عمومی ‌نیز دارد.

آدرس: خیابان ستارخان، زیر پل یادگار امام

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران : 11.9  کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 18  دقیقه

سانا سنتر، در شمار بهترین‌ها

مرکز خرید سانا سنتر

این مجتمع تجاری نیز در فهرست لوکس‌ترین مراکز خرید تهران جایگاه بسیار بالایی دارد و از محبوب‌ترین‌هاست. فودکورت سانا سنتر به‌ویژه در قسمت بام، فضایی دنج و دلپذیر دارد و برای دورهمی‌ها بسیار مناسب است.

آدرس: بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران: 12.3 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 22 دقیقه

مرکز خرید روشا، خرید بدون مرز

مرکز خرید روشا

دپارتمان استور روشا را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین مراکز خرید تهران دانست. در این مجتمع تجاری دیواری برای فروشگاه‌های مختلف وجود ندارد و بدون مرز می‌توانید از برندهای مختلف دیدن کنید. ۷ دپارتمان مجزا شامل دپارتمان لباس زنانه ،کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، پوشاک و لوازم ورزشی، لباس بچه، لباس مردانه، لوازم آرایش و عطر و ادکلن در این مجتمع وجود دارند.

چهار طبقه‌ فروشگاه این مرکز خرید به این صورت تعریف شده است: طبقه GF به عطر و ادکلن و محصولات آرایشی، طبقه G به پوشاک و کیف‌ و کفش بانوان، طبقه اول به پوشاک و کیف ‌و کفش آقایان و کودکان، و طبقه دوم به بعد به لباس و لوازم ورزشی اختصاص دارد. مانند دیگر مراکز خرید، در بخشی از این مرکز خرید لوکس و سطح بالا، رستوران و کافی‌شاپ‌های متعددی وجود دارند که محل دنج و خوبی برای استراحت، صرف غذا و برگزاری قرارهای دوستانه و کاری هستند.

آدرس: نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران : 13.3 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 24 دقیقه

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه در ساختمانی ۱۱ طبقه در انتهای بلوار آفریقا (جردن) و در نزدیکی بزرگراه مدرس قرار دارد. تنها دو طبقه‌ از این یازده طبقه به فروشگاه و مرکز تجاری تعلق دارد که بیشترشان به فروش پوشاک می‌پردازند و باقی فروشگاه‌ها به فروش عطر، ساعت، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، شکلات دست‌ساز و… اختصاص دارند. برندهای استفانو ریچی، لامبرود دپارک، مونت کارلو، رد والنتینو، پرومُد و… از جمله برندهایی‌اند که محصولات‌شان را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد.

طبقه رویال مجتمع مدرن الهیه در طبقه پنجم این مرکز خرید به تازگی افتتاح شده و شامل چند بوتیک، جواهرفروشی، کافی‌شاپ و رستوران لوکس با محیطی جذاب است. بازدیدکنندگان می‌توانند در رستوران و کافی‌شاپ این مرکز خرید استراحت کنند و غذا بخورند. همچنین پارکینگ این مرکز خرید با ۱۷۵ جای پارک خودرو خیال بازدیدکنندگان را بابت پیدا کردن جای پارک در منطقه‌ جردن راحت کرده است.

نشانی: الهیه، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران : 7.2 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 14 دقیقه

مرکز خرید ونک

مرکز خرید ونک

اگر از اهالی تهران باشید، خوب می‌دانید که میدان ونک یکی از پرترددترین میدان‌های پایتخت محسوب می‌شود. طبیعی است که در چنین منطقه‌ای، یک مرکز خرید بزرگ به شدت مورد نیاز است. البته که میدان ونک هم از وجود این مرکز خرید مهم بی‌بهره نمانده‌است. مرکز خرید ونک یکی از مشهورترین مراکز خرید نزدیک هتل آزادی است. این مرکز همان‌طور که از نامش پیداست، در حوالی میدان ونک و در خیابان کار و تجارت واقع شده‌است. نمای این مرکز خرید مخصوصا در شب‌ها دارای زیبایی منحصربه‌فردی است.

اگر به سراغ دسته‌بندی کالایی و کالاهای موجود در مرکز خرید ونک برویم، باید بگوییم که این بازار بیش از همه افراد، برای خانم‌ها مناسب است؛ زیرا عمده کالاهای موجود در مرکز خرید ونک شامل جواهرات و زیور‌آلات، پوشاک زنانه شامل مانتو، لباس زیر، لباس ورزشی، لباس مجلسی، کیف و کفش و لوازم آرایشی می‌شود. البته بعضی از واحدهای تجاری هم به فروش لباس و کیف و کفش مردانه اختصاص دارند.

در بین واحدهای تجاری مرکز خرید ونک، حتما مغازه‌هایی از اصناف دیگر را هم خواهید دید اما ما به عمده کالاهای موجود در مرکز خرید ونک اشاره کردیم.

آدرس: میدان ونک، خیابان کار و تجارت

فاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران: 5.8 کیلومتر با ماشین – در ساعت غیر ترافیک حدود 12 دقیقه

نتیجه گیری راهنمای بهترین مراکز خرید نزدیک هتل آزادی تهران:

تهران قطب مراکز خرید متنوع در ایران است. در این راهنما تلاش کردیم لیست بهترین مراکز خرید در تهران که مسافت نزدیکی به هتل آزادی در تهران را دارند، به شما معرفی کنید

این فهرست تنها بخشی از دنیای مراکز خرید کلان‌شهر تهران است. شما برای انتخاب مرکز خرید چه اولویت‌هایی دارید؟ تفریحی بودن یک مجتمع تجاری چقدر در انتخاب شما از بازدید آن مؤثر است؟ در بخش کامنت‌های همین راهنما، برای ما نظرات خود را بیان کنید .

در صورتی که این راهنما را مفید دیدید، خوشحال خواهیم شد که این راهنما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.