989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهبهترین مراکز خرید بندر انزلی برای گردشگران و مسافران
بهترین مراکز خرید بندر انزلی برای گردشگران و مسافران

بهترین مراکز خرید بندر انزلی برای گردشگران و مسافران

بهترین مراکز خرید بندر انزلی برای گردشگران و مسافران

بهترین مراکز خرید بندر انزلی برای گردشگران و مسافران ،بندر انزلی به عنوان یک شهر ساحلی دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی می باشد و این شرایط منجر به شکل گیری بازارها و مراکز خرید بندر انزلی شده است.با بوم گردی گیلان همراه باشید.

تنوع بازارهای بندر انزلی و همچنین تنوع اجناس شامل پوشاک و صنایع دستی در آنها و نیز وجود بازار منطقه آزاد انزلی و قیمت اجناس در منطقه آزاد انزلی که بسیار مناسب هستند، سبب شده تا همه ساله این شهر مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

معروف ترین بازارها مراکز خرید بندر انزلی


مرکز خرید ونوس

بهترین مراکز خرید بندر انزلی برای گردشگران و مسافران

اگر به دنبال مرکز خرید شیک در منطقه آزاد بندر انزلی هستید، پاساژ ونوس یک گزینه مناسب است. این مرکز تجاری با داشتن چندین طبقه، بیش از 800 فروشگاه و بهترین امکانات رفاهی همچون کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، بانک و غیره پذیرای خریداران و مسافران است. شما می‌توانید کالاهای خارجی و ایرانی همچون کیف، کفش، لباس، لوازم آرایش، وسایل تزیینی، خوراکی و نوشیدنی‌های مجاز را با قیمت مناسب خریداری کنید.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، کیلومتر پنج جاده زیباکنار، منطقه آزاد انزلی.

بازار بزرگ کاسپین

این مجتمع تجاری به مانند مجتمع ونوس دارای لوازم و اجناس بسیار شیک خارجی می باشد. این مجتمع دارای فضای بسیار شیک و با مغازه هایی که هر کدام ویترین بسیار زیبایی دارند، می باشد.

در این مجتمع انواع نوشیدنی های مجاز خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی، انواع بلور و . . . عرضه می شود.

آدرس: مجتمع کاسپین در امتداد مرکز خرید ونوس و در ساختمانی مجزا واقع شده است.

مجتمع تجاری ستاره شمال

با داشتن کارت سبز گمرکی و خرید در مجتمع تجاری ستاره شمال از پرداخت مبلغ گمرکی معاف می شوید و می توانید انواع کالاها را با قیمت مناسب خرید نمایید. مجتمع مذکور دارای شش طبقه می باشد که خرید فقط از یک طبقه صورت می گیرد.

پل تاریخی گوراب‌ تولم

تنوع انواع خوراکی، پوشاک، گل و گیاه، انواع بلور و . . . . از محصولات قابل عرضه در این مجتمع می باشد. رستوران مجتمع در طبقه پنجم واقع شده است و سایر طبقات سوییت های اداری و اقامتی به شمار می آیند.

مجتمع تجاری ستاره شمال دارای وسعتی به اندازه 21000 متر مربع و حدود 480 فروشگاه در آن مشغول به فعالیت می باشند.

آدرس: منطقه آزاد انزلی

بازار بزرگ سپه

در برنامه سفر خود به بندر انزلی، رفتن به خیابان سپه و خرید کردن در بازار بزرگ سپه را در نظر بگیرید. این بازار یکی از بازارهای قدیمی بندر انزلی است که برای سالیان زیاد پذیرای گردشگران و خریداران است و این روزهای هم یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید بندر انزلی به حساب می‌آید.

این بازار در حال حاضر سنگ فرش شده است و اجازه تردد خودرو در این مکان وجود ندارد، به همین دلیل قدم زدن، دیدن و خرید کردن از مغازهای این بازار لذت بخش می‌باشد.

در نزدیکی این بازار و خیابان سپه ساختمان و بناهای قدیمی شهر انزلی، همچون ساختمان بانک روس، خانه قدیمی سیف ازاد، برج ساعت، قابل رویت است. در این بازار محصولاتی همچون ماهی، میوه‌های تازه، پوشاک، طلا، صنایع دستی گیلان و غیره عرضه می‌شود.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، میدان امام خمینی، خیابان سپه.

شنبه بازار

در شمال ایران و شهرهای مختلف ایران بازارهایی هستند که در روز خاص از هفته در مکان خاصی دایر می‌شوند و عموما مردم بومی به فروش محصولات خود می‌‌پردازند.

در بندر انزلی شنبه بازار با قدمت هفتاد ساله در روزهای شنبه در پارکینگی بزرگ واقع در خیابان نواب صفوی فعال می‌باشد. البته قبلا خیابان میرزاکوچک خان مکان استقرار برای شنبه بازار بود ولی مدتی است این بازار به این خیابان انتقال پیدا کرده است.

در این بازار بسیاری از مردمان بومی و روستایی محصولات خود همچون ماهی، میوه، سبزی، رب، ترشیجات، تخم مرغ، صنایع دستی، حصیر، زنبیل و غیره می‌فروشند.

شنبه بازار انزلی همانند دیگر بازارهای سنتی هفتگی برای گردشگران جذاب است و در این بازارها می‌توان محصولات تازه و صنایع دستی زیادی پیدا کرد.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، خیابان نواب صفوی.

دوشنبه بازار بندر انزلی (بازار کپورچال)

بهترین مراکز خرید بندر انزلی برای گردشگران این بازار مورد توجه روستاهای پیرامون و نیز گردشگران می باشد. از آنجا که در شمال کپورچال صید ماهی دریا صورت می گیرد و در زمین های جنوبی آن نیز استخر های متعدد پرورش ماهی قرار دارد، این منطقه به شهر ماهی معروف است.

در بازار کپور چال انواع فرآورده های کشاورزی و دامداری منطقه در کنار سایر اجناس عرضه می شود.

آدرس: این بازار هر هفته و در روز دوشنبه، در 21 کیاومتری انزلی در مسیر راه آسفالته به آستارا برپا می شود.

بازار ماهی فروشان انزلی

بهترین مراکز خرید بندر انزلی برای گردشگرانبا توجه به آنکه بازار مذکور نیاز به بهسازی دارد اما به جهت عرضه انواع ماهی های تازه همواره مورد توجه گردشگران بوده است. تنوع ماهی های تازه با قیمت مناسب از ویژگی های بارز این بازار به شمار می آید.

آدرس: این بازار در زیر پل انزلی و به شکل سنتی بر پا می شود.

مرکز تجاری هپی مارت

اگر دوست دارید در فضای مدرن با تعداد زیادی مغازه و تنوع اجناس در منطقه آزاد انزلی خرید کنید، مجتمع تجاری هپی مارت گزینه خوبی است.

این مجتمع تازه تاسیس، 4200 متر فضای فروشگاهی، تعدادی فروشگاه بزرگ و مغازه‌های کوچک، رستوران شیک، امکانات تفریحی، پارکینگ دارد. دارای 6 طبقه می‌باشد که طبقات همکف تا سوم تجاری هستند، طبقه چهارم فود کورت است. بام رستوران و فضای روف تاپ در طبقه آخر واقع شده است.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، منطقه آزاد انزلی، مجتمع هپی مارت

بازار گیلار

یکی از بازارهای وسیع و قدیمی در بندر انزلی، بازار گیلار است این بازار در سه طبقه و به صورت سرپوشیده با غرفه‌های به هم متصل، طراحی شده است.

در این بازار انواع اجناس البسه، لوازم تزیینی، صنایع دستی، وسایل منزل و غیره یافت می‌شود. یکی از مزیت‌های این بازار وجود امکاناتی همچون، پارکینگ، پارک کودک، رستوران می‌باشد. در نتیجه خریداران با آسودگی کامل از قیمت و محیط مناسب بازار می‌توانند خرید کنند.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، بعد از روستای طالب آباد، جنب دانشگاه آزاد اسلامی.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.