989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهبازار مبلمان مشهد
بازار مبلمان مشهد

بازار مبلمان مشهد

بازار مبلمان مشهد

بهترین مبلمان مشهد

برای خرید مبلمان در مشهد چندین بازار مبل وجود دارد که از جمله آنها می توان به :

بازار مبل طلاب ، بازار مبل کلاهدوز ، بازار مبل سناباد ، بازار مبل شاندیز و ویرانی اشاره کرد .انتخاب هریک از این بازارها به وضعیت مالی ، نوع مبلمان و سلیقه دلخواه شما در طراحی مبلمان بستگی دارد.

بازار مبلمان طلاب مشهد بیشتر در محدوده چهارراه برق و خیابان شیخ صدوق واقع شده است. وجود کارگاه های تولید مبل و مبل ارزان قیمت از ویژگی های بازار مبل طلاب مشهد می باشد.

بازار مبلمان کلاهدوز مشهد در بلوار کلاهدوز مشهد قرار دارد. وجود نمایشگاه های فراوان در بازار مبل کلاهدوز مشهد می تواند سلیقه های متفاوت را دربر گیرد.

بازار مبلمان سناباد مشهد در خیابان سناباد مشهد واقع گردیده. در صورت علاقه به طراحی مبلمان و دکوراسیون ، بازار مبل سناباد مشهد گزینه خوبی برای شماست.

بازار مبلمان شاندیز و ویرانی درجاده شاندیز مستقر شده است. مبلمان گران قیمت و لوکس را می توانید در بازار مبل شاندیز و ویرانی مشهد بیابید.

نکته حائز اهمیت در خرید مبلمان آن است که سعی کنید مبلمان و سرویس چوب خود  را از نمایشگاه هایی تهیه کنید که خود تولید کننده هستند و یا کارگاه تولید مبل دارند.

در این صورت با هر وضعیت مالی ، مبلمان را هم با قیمت مناسب تر تهیه کرده اید و هم از کیفیت و پشتیبانی آن مطمئن تر خواهید بود.

در ادامه بعضی از نمایشگاه های معروف مبلمان مشهد را معرفی می کنیم.

گروه صنعتی چوب سنگ مشهد

این گروه تولیدی در سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود و اینک پس از 18 سال سابقه کار با تیمی 300 نفره و با دو شعبه در مشهد و شعب در دیگر استان ها و شهرستان ها تلاش نموده تا با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا و به خصوص از کشورهای آلمان، اتریش و ایتالیا محصولات زیبا، جدید و مستحکم را روانه بازار نماید. گروه محصولات چوب سنگ شامل مبلمان، صندلی، نیمکت- چهارپایه، میز تحریر– قفسه کتاب، میز ناهار خوری، جاکفشی، کمد، میز تلویزیون، کنسول، جلو مبلی و بغل مبلی و سرویس خواب می باشد.

گروه صنعتی چوب سنگ مشهد

مبلمان کلاسیک مشهد 

مبلمان لیپاریس

گروه مبلمان لیپاریس در زمینه طراحی و تولید انواع مسنوجات چوبی فعالیت می کند و در فرآیند ساخت از بهترین متریال روز استفاده می نماید. هم چنین پرسنل حرفه ای و مجرب در این مجموعه مشغول فعالیت هستند. از جمله محصولات لیپاریس می توان مبلمان استیل، کلاسیک و راحتی، غذاخوری و سرویس خواب را نام برد. شما می توانید محصولات باکیفیت همراه ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش را از این مجموعه تهیه فرمایید.

مبلمان لیپاریس

مبلمان چوب رنگ

در مجموعه مبلمان چوب رنگ که فعالیت خود را از سال 1376 در مشهد آغاز نمود، تیمی از مهندسان حرفه ای، طراحان نوآور و پرسنل زحمتکش گرد هم آمده اند. مبلمان چوب رنگ با دستگاه های پیشرفته، مواد اولیه مرغوب محصولاتی با کیفیت، زیبا و راحت و با قیمت مناسب را برای خانواده های ایرانی به ارمغان می آورد. در چوب رنگ هم مبلمان منزل طراحی و تولید می شود و هم مبلمان هتل ها و مجتمع های اداری-مسکونی تجهیز می گردند. محصولات چوب رنگ شامل مبلمان، سرویس خواب، نهارخوری، میز تلویزیون، جلو مبلی، میز عسلی، کنسول، صندلی و نیمکت می باشد.

چوب رنگ مشهد

توکا چوب

شرکت توکاچوب خاوران در سال 90 با هدف طراحی، تولید و توزیع سرویس خواب و مبلمان اتاق کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز اروپا و با هدف تولید ملی صنایع چوبی در این زمینه فعالیت خود را شروع کرد و اکنون با 16 شعبه در بهترین نقاط هر شهر، یکی از خوشنام ترین برندهای ایران در این صنعت است. از محصولات توکا چوب می توان ست مبلمان کودک و نوجوان، سرویس خواب، آباژور و لوستر، تخت گهواره‌ ای، دیوارکوب، صندلی و مبل را نام برد.

توکا چوب مشهد

مبلمان خاکسار

مجموعه کارخانجات گروه مبلمان خاکسار در سال 1362 احداث گردید و اکنون با سابقه 36 سال تجربه علمی و عملی در صنعت چوب و با تکیه بر خلاقیت طراحان، درایت مهندسان و پرسنل ماهر خود، محصولات با کیفیت تضمینی و قیمت های مناسب را به مشتریان ارائه می دهد.

کلیه محصولات مبلمان خاکسار با گذراندن مراحل مختلف کنترل کیفیت و تایید نهایی، همراه شناسنامه تولید و ضمانتنامه به مشتریان عرضه می گردند. در ضمن برای کلیه محصولات خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

مبلمان خاکسار مشهد

بازار مبل وصال مشهد

بزرگترین بازار سرپوشیده مبل مشهد در مجتمع وصال در منطقه گردشگری سپاد قرار دارد. این بازار از بزرگترین مراکز خرید مبلمان و صنایع چوبی در مشهد محسوب می شود که جدید ترین مدل های مبلمان خانگی را به نمایش می گذارد. در بازار مبل وصال می توانید انواع مبلمان منزل نظیر مبل راحتی، استیل، کلاسیک، تختخواب شو، مدرن، سرویس خواب، میز ناهار خوری، آینه و کنسول، ویترین و بوفه و میز جلو مبلی و عسلی را خرید نمایید.

بازار سرپوشیده مبل مشهد

مبلمان دقت

کارخانجات صنایع چوب دقت مشهد در سال 1353 در شهرستان مشهد–جاده طرقبه (ویلاشهر) بنیان گذاری شد. تولیدات کارخانجات صنایع چوب و مبل دقت شامل: انواع مصنوعات چوبی از قبیل: مبلمان استیل، مبلمان راحتی، مبلمان­ اداری، مبلمان هتلی، انواع درب، پارکت، کابینت آشپزخانه و اتاق خواب کودک و نوجوان در مدل­ های متنوع و گوناگون است. کیفیت و ظرافت تولیدات دقت مثال زدنی است. این گروه تولیدی دارای گواهینامه ISO 9002 از شرکت متعبر MIC انگلستان است.
تمام محصولات و خدمات دقت دارای 5 سال گارانتی هستند.

مبلمان دقت

مبلمان کلاسیک

شرکت “صنایع چوب دقت جوان” که نسل سوم خاندان فرزندان مرحوم حاج حسن هرمززاده است در سال 1383 با خلق برند “مبلمان کلاسیک” فعالیت خود را آغاز نمود. محصولات تولیدی این شرکت از منظر ظرافت، کیفیت، و تنوع مثال زدنی هستند. مبلمان کلاسیک با انتخاب لوازم و مواد اولیه با کیفیت و با همکاری بیش از 150 نفر صنعت کار چیره دست و همچنین بهره مندی از تجهیزات مدرن روز، رضایت مشتریان خود را جلب نموده است. شرکت صنایع چوب دقت جوان محصولاتی فاخر و آنتیک در زمینه مبلمان خانگی، هتلی، رستوران ها و در قالب سرویس های مبلمان، غذاخوری، خواب، کودک و نوجوان، اقلام تزئینی و دکوراتیو با تنوع بالا ارائه می دهد.

مبلمان کلاسیک هرمززاده

گوفر چوب

گوفر چوب مشهد یکی از بزرگترین کارخانجات تولید مبلمان مدرن خانگی و سرویس خواب می باشد. این شرکت فعالیت خود را با تولید دکوراسیون داخلی در سال 1370 آغاز نمود. گوفر چوب با بهره گیری از کادر طراحی متخصص، نیروی کار مجرب، مواد خام درجه یک، پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات صنعتی روز اروپا فعالیت می کند و بیش از 50 نمایندگی در سراسر کشور داراست. کالاهای گوفر چوب دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشند.

گوفر چوب مشهد

مبلمان چهارضلعی

گالری چهارضلعی، یک گروه معماری داخلی است که با مدیریت مهندس مهران یوشعی، در زمینه ساخت مبلمان و اکسسوری سفارشی فعالیت می نماید. می توان گفت این گروه به معنای واقعی شعار از ایده تا اجرا را به واقعیت تبدیل کرده است. در چهارضلعی مجموعه ای از مبلمان و تزئینات را می توانید تهیه کنید. از جمله محصولات این گروه مبلمان راحتی، صندلی راحتی، سرویس خواب، قفسه کتاب، میز تحریر، کابینت بار، کنسول، چارپایه و میز غذاخوری می باشد.

مبلمان چهارضلعی

مبلمان دكوژن

مبلمان دکوژن با بیش از 30 سال تجربه و تجارت در صنعت چوب و پارچه در زمینه مبلمان راحتی، نیمه استیل، استیل و سرویس خواب در حال فعالیت است. شما می توانید محصولات مبلمان دکوژن را همراه با 10 سال خدمات و 10 سال گارانتی تهیه نمایید.

مبلمان دکوژن

مبلمان ارم

گروه مبلمان ارم با بهره گیری از کادری توانمند و مجرب در زمینه های مبلمان و طراحی داخلی با بیش از دوازده سال سابقه کاری مشغول فعالیت است. این گروه کاری می تواند به بهترین شکل ممکن پس از تطبیق نزدیکترین حالت به دید و خواسته مشتریان، محیط منزل آن ها را که در ابتدا سرد و معمولی است، طراحی و سپس زیباسازی نماید. کالاهای وارداتی گروه مبلمان ارم وارد شده از اروپا، آسیا و تحت لیسانس برترین های مبلمان و طراحی داخلی می باشند. این گروه محصولات خود را در زمینه مبلمان، سرویس خواب، صندلی و نیمکت، میز و اکسسوری دکوری ارائه می دهد.

مبلمان ارم

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.