989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتوسعه ابنیهارزان ترین مراکز خرید تهران
ارزان ترین مراکز خرید تهران

ارزان ترین مراکز خرید تهران

ارزان ترین مراکز خرید تهران

  • ارزان ترین مراکز خرید تهران کجا هستند؟
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • مقالات مرتبط

ارزان ترین مراکز خرید تهران کجا هستند؟

این روزها با شرایط اقتصادی ای که با آن مواجه هستیم، خرید کردن کار بسیار سختی شده؛ با افزایش قیمت ها همه به دنبال پیدا کردن مراکز خریدی می باشند که هم دارای اجناس خوب و مناسب باشد و هم از نظر قیمت با بودجه ی آن ها سازگار باشد. شهر تهران به عنوان پایتخت کشور ما، یکی از شهر های گران قیمت محسوب می شود، به خاطر همین افراد همواره به دنبال ارزان ترین مراکز خرید تهران هستند. ما در این قسمت سعی می کنیم مناسب ترین و بهترین مراکز خرید تهران را در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی و حتی تلفن همراه و موبایل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با بودجه خودتان خرید خوبی انجام دهید.

در ضمن اگر به دنبال رستوران های قیمت مناسب تهران هستید می توانید به مقالات قبلی ما رجوع کنید

خیابان جمهوری یکی از مراکز خوب خرید

خیابان جمهوری جزء یکی از ارزان ترین مراکز خرید تهران می باشد که مغازه هایی که در این رده هستند اغلب به خاطر این که بدون واسطه اجناس خود را عرضه می کنند قیمت بالایی ندارند و علاوه بر آن، بسیاری از آن ها درون مغازه خود اجناس خود را تولید می کنند و به دلیل نداشتن واسطه قیمت های پایین تری دارند. اگر شما قصد خرید لباس مردانه دارید و دنبال جایی با قیمت مناسب هستید، خیابان جمهوری بعد از حافظ و نرسیده به سعدی، می توانید مغازه های فروش پوشاک مردانه را پیدا کنید که می توانید از نظر اقتصادی خرید به صرفه ای داشته باشید.

خیابان جمهوری- مراکز خرید ارزان تهران
خیابان جمهوری- مراکز خرید ارزان تهران

خیابان شانزلیزه تهران – جایی برای خرید قیمت مناسب مانتو و لباس

یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای خرید پوشاک، پاساژ شانزه لیزه واقع در خیابان جمهوری می باشد. این پاساژ نیز در رده ی ارزان ترین مراکز خرید تهران قرار گرفته است که ارائه کننده ی انواع لباس مجلسی شیک و مانتو با قیمت های مناسب می باشد که شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه ی خود خرید خوبی داشته باشید. اجناس این پاساژ نیز چون بدون واسطه به دست مشتریان می رسند و غالبا مغازه های این پاساژ خود تولید کننده هستند قیمت های پایین تری دارند.

پاساژ-شانزده-لیره-تهران - ارزان ترین مراکز خرید تهران
پاساژ شانزده لیره -معرفی ارزان ترین مراکز خرید تهران

خیابان صف (سپه سالار سابق) | مرکز خرید ارزان کیف و کفش

خیابان سپه سالار یکی از ارزان ترین مراکز خرید تهران جهت خرید کیف و کفش می باشد. این خیابان دارای مغازه های زیادی است و اگر حوصله داشته باشید تا تمام مغازه هارا نگاهی بیندازید، قطعا می توانید خرید خوبی داشته باشید. مغازه هایی که در این رده قرار دارند اکثر دارای اجناس با قیمت متوسط و برخی بدلیل داشتن اجناس لوکس کمی قیمت بالاتر دارند اما اگر کمی وقت بگذارید قطعا می توانید خرید به صرفه ای داشته باشید. البته اگر سلیقه ی شما در خیابان سپه سالار پیدا نشد می توانید کیف و کفش های مناسب با قیمت خوب را در خیابان فردوسی هم ببینید.

شاید بخواهید بخوانید:  اپلیکیشن های سفارش غذا
خیابان صف ( سپه سالار قدیم ) - مراکز خرید ارزان تهران
خیابان صف ( سپه سالار قدیم ) – مراکز خرید ارزان تهران

میدان ونک از مراکز خرید قدیمی تهران

میدان ونک خیلی از پر تردد ترین میادین شهر تهران می باشد. در این میدان چندین مرکز خرید وجود دارد؛ از جمله مرکز خرید آسمان ونک، آینه ونک و مرکز خرید و بازار ونک. در میان این مراکز خرید، مرکز خرید ونک یکی از بهترین گزینه ها است که در میان ارزان ترین مراکز خرید تهران می باشد. این مرکز خرید با داشتن اجناس مختلف و متنوع می تواند نیاز های افراد مختلف با سلیقه های متفاوت را برطرف کند و شما با توجه به بودجه مالی خود می توانید خرید خوبی داشته باشید. قطعا این مرکز خرید می تواند انتخاب مناسبی برای خانم ها باشد؛ چون بیشتر از هرچیزی شما می توانید انواع مانتو، لباس های زنانه و برخی بچه گانه و حتی زیور آلات ببینید

مرکز خرید ونک - ارزان ترین مراکز خرید تهران
مرکز خرید ونک – ارزان ترین مراکز خرید تهران

پاساژ لاله تهران

پاساژ لاله ی تهران، یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای خرید های خانوادگی شما می باشد. شما می توانید انواع و اقسام اجناس مورد نیاز خود را ببینید. این پاساژ که محبوبیتی بین ساکنان شهر تهران دارد، جزء ارزان ترین مراکز خرید تهران می باشد. این پاساژ که در خیابان فاطمی تهران، کمی بعد از چهارراه امیر آباد است دارای قدمت زیادی است و در حدود سال 1330 ساخته شده است. اما این پاساژ به دلیل داشتن اجناس با قیمت مناسب رفته رفته محبوبیت بیشتری در بین افراد پیدا کرده است. در این پاساژ می توانید انواع مایحتاج خود را فراهم کنید؛ مغازه های این پاساژ شامل لباس کودک، اسباب بازی فروشی، لوازم خانگی، لوازم قنادی، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن می باشد.

پاساژ لاله - مراکز خرید ارزان تهران
پاساژ لاله – مراکز خرید ارزان در تهران

مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش که یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید در شهر تهران است که با مساحت بزرگ خود توانسته انواع سلایق با انواع قیمت را درون خود بگنجاند. این مرکز خرید شاید یکی از ارزان ترین مراکز خرید تهران نباشد، اما با داشتن انواع اجناس مختلف، از اجناس و کالا های لوکس و گران قیمت گرفته تا اجناس معمولی تر و با قیمت مناسب می تواند برطرف کننده نیاز افراد مختلف با سلایق گوناگون باشد. این مرکز خرید به علت داشتن موقعیت مکانی خوب و ترافیک سبک اطراف محدوده ی بزرگراه شهید ستاری به آسانی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید. به علاوه، مرکز خرید بزرگ کوروش با داشتن پردیس سینمایی بزرگ، شهر بازی، هایپرمارکت و سالن آمفی تئاتر می تواند جنبه ی سرگرم کننده هم برای شما داشته باشد.

شاید بخواهید بخوانید:  بهترین کافه های روباز لواسان
مجموعه کورش - ارزان ترین  مراکز خرید تهران
مجموعه کورش – ارزان ترین مراکز خرید تهران

میدان ولیعصر تهران

میدان ولیعصر هم دارای چند مرکز خرید مناسب مانند پاساژ کویتی ها و مرکز خرید کیش می باشد که شامل ارزان ترین مراکز خرید تهران می باشند. اطراف میدان ولیعصر می توانید انواع مختلف مغازه های عرضه کننده لباس مردانه، زنانه و بچه گانه را ببینید. این منطقه می تواند برای شما به صرفه اقتصادی باشد اما قطعا شما نمی توانید اجناس لوکس و برند را پیدا کنید. اجناس در این رده معمولی و با قیمت مناسب هستند.

میدان ولیعصر تهران - ارزان ترین مراکز خرید تهران
میدان ولیعصر  – ارزان ترین مراکز خرید تهران

پاساژ قائم تهران

پاساژ قائم تهران هم یکی از ارزان ترین مراکز خرید تهران می باشد. این مرکز خرید که در میدان تجریش، در نزدیکی امام زاده صالح قرار دارد؛ دارای 7 طبقه است که هر طبقه مخصوص یک نوع بخصوص کالا است و شما می توانید در این مجموعه انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن و همچنین طلا و جواهرات را با قیمت های بسیار مناسب پیدا کنید. این پاساژ همه روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز می باشد.

پاساژ قائم تجریش - مراکز خرید ارزان تهران
پاساژ قائم تجریش – مراکز خرید قیمت مناسب تهران

مرکز خرید میلاد نور تهران| خرید به صرفه در تخفیف های فصلی

مرکز خرید میلاد نور در تهران امروزه یکی از مراکز خرید محبوب تهران می باشد. این مرکز خرید که در غرب تهران واقع شده است، انتخاب خوبی برای ساکنان غرب تهران می باشد. این مرکز خرید یکی از ارزان ترین مراکز خرید تهران می باشد که بسیار مورد استقبال افراد با سلایق مختلف می باشد. شما می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی مورد نیاز خود را از این پاساژ تهیه کنید. یکی از دلایل معروفیت این پاساژ، داشتن تخفیف های فصلی هماهنگ در فصول مختلف سال می باشد؛ به این گونه که شما در فصل تخفیف این پاساژ می توانید با خرید از مرکز خرید میلاد نور، خریدی کاملا به صرفه ی اقتصادی و متناسب با بودجه خودتان داشته باشید.

مرکز خرید میلاد نور - مراکز خرید قیمت مناسب تهران
مرکز خرید میلاد نور – مراکز خرید قیمت مناسب تهران

بازار پارچه ی مولوی | بازار ارزان خرید پارچه

اگر شما از دسته افرادی هستید که خیلی با لباس های دوخته شده داخل بازار موافق نیستید و به دنبال دوختن پوشاک مورد نظر خود با پارچه های با کیفیت هستید؛ قطعا اولین انتخاب شما بازار پارچه ی مولوی خواهد بود. این بازار پارچه با داشتن انواع اجناس مختلف؛ از اجناس با کیفیت گرفته تا پارچه هایی با کیفیت پایین تر یکی از راحت ترین انتخاب ها برای خرید پارچه است. اگر سری به بازار پارچه ی مولوی بزنید قطعا دست خالی بر نخواهید گشت.

بازار پارچه مولوی - ارزان ترین بازارهای تهران
بازار پارچه مولوی – ارزان ترین بازارهای تهران

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.