989014050788+

989014050788+

خانهتوسعهمعماریتکنولوژی معماریآموزشگاه های برتر در زمینه برگزاری دوره آموزشی تکنولوژی و معماری پایدار
آموزشگاه های برتر در زمینه برگزاری دوره آموزشی تکنولوژی و معماری پایدار

آموزشگاه های برتر در زمینه برگزاری دوره آموزشی تکنولوژی و معماری پایدار

آموزشگاه برتر در زمینه برگزاری دوره آموزشی تکنولوژی و معماری پایدار

در این مقاله سعی شده است بهترین آموزشگاه های کشور در زمینه برگزاری دوره آموزشی تکنولوژی و معماری پایدار معرفی گردند. رتبه بندی ذیل حاصل بررسی های فراوان و تحقیقات انجام شده توسط این پایگاه طی ۶ ماه گذشته می باشد. لطفاً در نظر داشته باشید رتبه بندی ذیل لزوماً به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آموزشگاه های فوق نیست. ضمناً لازم به ذکر است فهرست بهترین ها طی ارزیابی های مستمر به تناوب به روز رسانی می گردد.

ستاوین

ستاوین باهدف معرفی آخرین پروژه های روز دنیا ، بررسی جدیدترین دستاوردهای حوزه دیزاین و تکنولوژی و اطلاع رسانی در رابطه با اخباروهمایشهای مرتبط با معماری و شهرسازی،راه اندازی شده است.

ستاوین در کنار خدمات ذکر شده ،قصد دارد با جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده ای از افراد و شرکتهای فعال در زمینه ساخت و ساز،امکان دسترسی آسان و سریع کابران را جهت سهولت در اجرای پروژه های معماری و طراحی داخلی ،فراهم آورد.

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران در سال ۱۳۵۸ با آموزش دوره های الکترونیک، الکتروتکنیک، الکترومکانیک، تعمیر رادیو و تلویزیون سیاه و سفید و رنگی، ویدیو و برق صنعتی با نظر و همت دکتر سعید سعادت و مهندس سعید خرازی زاده، از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، رسماً فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود.

این موسسه ضمن ارتقاء کمی و کیفی دوره های آموزشی متداول در آن زمان، مطالعه و امکان سنجی با هدف پيشرو بودن در آموزش، دوره های جدید بر مبنای نیاز صنعت کشور را پیگیری نمود و در همین راستا از حدود سالهای ۱۳۶۱ و با ورود کامپیوترهای خانگی اولیه اقدام به تدوین دوره های آموزش کامپیوتر کرد. با متداول شدن PC در سال ۱۳۶۷ این موسسه به عنوان اولین مرکز مجاز آموزش علوم کامپیوتر موفق به دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای شد و در حال حاضر با برخورداری از بیش از ۶۰ مرکز آموزشی در سطح کشور و نشر بیش از ۱۷۰۰ عنوان کتاب و ده ها پروژه آموزشی و پژوهشی در حوزه ICT و کامپیوتر به عنوان بزرگترین سازمان ICT کشور در بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه می دهد.

پارس پندار نهاد

مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس (شرکت پارس پندار نهاد ، ثبت ۳۸۳۹۰ ) در تاریخ ۱۳۸۸/۰۷/۲۰ در شهر اصفهان به همت اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، اساتید و مهندسین فناوری اطلاعات ثبت شد و شروع به فعالیت نمود. ایده اولیه ایجاد این مرکز طبق مطالعات صورت گرفته در پروژه های فنی کارشناسی ارشد موجود در دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان به همت آقای شکری ساز انجام شد و سیستم های متنوعی همچون سامانه های ورد پرس فارسی، مودل فارسی، برنامه نویسی های اختصاصی و CMS های متنوع، آزمون ساز ، وب سرویس و وب کنفرانس در جهت توسعه این وب سایت در وب سایت مرکز پیاده سازی و اجرا شد.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.