989014050788+

989014050788+

خانهدرباره مااهداف و برنامه هاشرکت تعاونی انبوه سازی مهر ایثار
شرکت تعاونی انبوه سازی مهر ایثار

شرکت تعاونی انبوه سازی مهر ایثار

شرکت تعاونی انبوه سازی مهر ایثار

شرکت تعاونی انبوه سازی مهر ایثار یاران با مجوز رسمی از وزارت تعاون با هدف دستیابی به این آرزو و با بهره مندی از متخصصان مجرب و توانمند، با میل و اشتیاقی ماندگار، گام در این راه نهاد تا بتواند با حضور مدیران کارآمد و استفاده از دانش معماری و مهندسی روز و نیز بکارگیری نیروهای مجرب، با سابقه و خوشنام، اجرای پروژه های خود را در زمانی مناسب و با کیفیتی مطلوب به اتمام رساند و گامی هر چند کوچک در راستای اعتلای نام کشور عزیزمان ایران بردارد.

پروژه یاران
پروژه یاران
پروژه یاران
پروژه یاران

متراژ های پروژه ۳۰۰ واحدی یاران

 تحویل واحد ها  ۳۵ ماهه

دارای وام تا سقف ۴۵۰میلیون تومان می باشد.

متراژ واحدها : 100 ، 120 و 140 متری  ۲ و ۳ خواب بصورت شش دانگ

متراژ سه دانگ :  50 ،60 و 70 متری از مزایای این پروژه می باشد که همه متقاضیان با توانایی که در پرداخت و واریز دارند بدن هیچ هزینه اضافی (فقط پرداخت حق عضویت ) می‌توانند در این طرح شرکت نمایند.

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران

ثبت نام در پروژه بزرگ مسکونی یاران ۳۰۰ واحدی منطقه ۲۲ ، قطب گردشگری تهران بزرگ آخرین فرصت ثبت نام در پروژه بزرگ یاران منطقه ۲۲ چیتگر مروارید شهر آدرس پروژه : منطقه ۲۲ تهران ، انتهای بزرگراه همت ، بلوار شهید اردستانی ، خیابان دانش غربی ، خیابان آرش کمانگیر ، بهترین لوکیشن پلاک ۴/۱۳۸۳ ، ابعاد زمین پروژه کاملا مشخص و مرزبندی مشخص شده است .

مشخصات پروژه

برجها  ۹ و ۱۲   طبقه مسکونی هشت واحدی ، سه طبقه منفی پارکینگ و انباری و یک طبقه لابی می باشد .

نحوه ثبت نام

1- کلیه کارکنان دولتی و بازنشستگان محترم و عموم مردم میتوانند برای خود یا فرزندان در این پروژه مشارکت و ثبت نام نمایند. ۲- در مرحله اول واریزی به اعضای محترم کارتکس با شماره عضویت در پروژه یاران با امضاء و مهر برجسته با هولوگرام همراه با قرارداد تعاونی تحویل داده خواهد شد ، صدور دفترچه مالکیت پس از وصول کامل پیش پرداخت اولیه با مشخصات کامل پروژه توسط تعاونی صادر خواهد شد . ۳- هیچ گونه محدودیتی از قبیل فرم (ج) یا دریافت زمین یا واحد مسکونی وجود ندارد ، ۴- تسهیلات مسکن جهت ساخت تا سقف 450 میلیون تومان در منطقه ۲۲ در صورت احراز شرایط به متقاضیان پرداخت خواهد شد ، البته وام ساخت در تعهد شرکت تعاونی مسکن نمی باشد متقاضیان باید شرایط اخذ وام را داشته باشند ، ولیکن پیگیری تخصصی جهت جذب این تسهیلات توسط تعاونی انجام خواهد شد .

موقعیت پروژه یاران

منطقه 22 (مروارید شهر) ۴ بلوک تعداد طبقات : 12 (۹طبقه مسکونی ، ۱طبقه لابی ،۲طبقه پارکینگ ) مجموع واحد ها : 300 تحویل۳۶ماهه در۳تیپ متراژ : ۱۰۰(به صورت ۲ خواب) ، ۱۲۰ ( به صورت ۲ خواب) ، ۱۴۰ ( به صورت ۳ خواب) دارای امکانات رفاهی: سرمایشی و گرمایشی محوطه سازی زیبا در بین بلوک ها کافی شاپ به همراه محل مهمان جهت انتظار میزبان آسانسور نفربر و بار بر در تمامی بلوک ها لابی بسیار شیک و لابی من ۲۴ساعته فضای سبز و ورزشی با امکانات مهد کودک و سالن بازی نورگیری مناسب واحد ها استخر،سونا،جکوزی پیست دوچرخه سواری انباری و پارکینگ پارکینگ مهمان دوربین مدار بسته سالن اجتماعات آنتن مرکزی و دسترسی فوری به مراکز تفریحی و خدماتی و اتوبان های اصلی

امتیازات پروژه

– تسهیلات ساخت مسکن ، تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان۸ سال بازپرداخت اقساط . با توجه به متراژ واحد انتخابی در صورت واجدالشرایط بودن.
۲- ، در صورت داشتن شرایط متقاضی با توجه به متراژ انتخابی تبصره : تعاونی هیچ گونه تعاملی مالی با بانک توسعه و تعاون نداشته است.

پروژه یاران

نحوه پرداخت و واریزی به حساب تعاونی مسکن

واریزی اولیه در واحدها به صورت شش دانگ از ۱۸۰ الی ۲۵۰ میلیون تومان با توجه به متراژ انتخابی می باشد، واریزی اولیه در واحدها به صورت سه دانگ از ۹۰ الی ۱۲۵ میلیون تومان با توجه به متراژ انتخابی می باشد. بابت خرید سه دانگ از تعاونی اعضاء محترم بمانند خرید شش دانگ از مزایای آن برخوردار خواهند شد ۱- صدور کارتکس : با صدور کارتکس و پرداخت تا قسط چهارم در پروژه سرمایه گذار مانند سایز اعضاء تعاونی می تواند امتیاز خود را در منطقه بفروش برساند ۲- قرارداد ۳- مشارکت کننده ب عنوان عضو در پروژه تلقی می شود ۴- استفاده از تسهیلات قرض الحسنه و وام ساخت .

نحوه پرداخت و واریزی به حسای تعاونی مسکن

قیمت مصوب شده در پروژه ۳۰۰ واحدی فاز دو یاران : الف – بابت زمین ، جواز ، تراکم ،تا متری ۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. که از زمان واریزی اولیه تا هفت مرحله در هفت ماه آینده توسط عضو به حساب تعاونی بایستی واریز شود. ب – هزینه ساخت بر مبنای متری ۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان بصورت علی الحساب در یک پروسه طول دروه ساخت ۳۶ ماهه تواما با وام مسکن می باشد. البته با توجه به توانایی تعاونی در بحث تولید مصالح و افق آینده این پروژه افزایش چندانی در هزینه ساخت نخواهد داشت . بر اساس الحاقیه مشارکت اعضای طرف قرارداد پروژه یاران و عموم متقاضیان شرکت و ثبت نام برای عموم مردم با داشتن شرایط لازم بلامانع است و متقاضیان گرامی در صورت دارا بودن اعتبار تعاونی می توانند از تسهیلات ویژه قرض الحسنه برخوردار شوند .

پروژه یاران

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.